NOOIT !!!quote:Op zondag 18 juli 2010 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Van mij wel, maar goed, voor galg en rad enzo.![]()
Zou jij meedoen aan een programma over tienermoeders dan Fann?
Dat klinkt beslist niet als Baptist.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:12 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
De familie is heel streng gelovig, vinden het eigelijk niet kunnen dat mensen sex hebben voor het huwelijk, laat staan zwanger raken. En dat is dan ongeacht leeftijd, want sex en baby`s krijgen is alleen voor getrouwde mensen volgens hun. Ze zijn orthodox gereformeerd dus dat zegt denk ik al genoeg, kinderen in de hele familie zitten op de reformatorische basisschool in de stad Groningen omdat in omgeving Winschoten "geen school van de Heer" is. Een normale christelijke school is niet goed genoeg. M`n nichtje en haar vriend zijn wat dat betreft een stuk minder religieus, gaan ook niet meer naar de kerk. Maar om de goede naam van de familie niet te schaden "moeten" ze trouwen.
Echt een belachelijk reden.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:12 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
De familie is heel streng gelovig, vinden het eigelijk niet kunnen dat mensen sex hebben voor het huwelijk, laat staan zwanger raken. En dat is dan ongeacht leeftijd, want sex en baby`s krijgen is alleen voor getrouwde mensen volgens hun. Ze zijn orthodox gereformeerd dus dat zegt denk ik al genoeg, kinderen in de hele familie zitten op de reformatorische basisschool in de stad Groningen omdat in omgeving Winschoten "geen school van de Heer" is. Een normale christelijke school is niet goed genoeg. M`n nichtje en haar vriend zijn wat dat betreft een stuk minder religieus, gaan ook niet meer naar de kerk. Maar om de goede naam van de familie niet te schaden "moeten" ze trouwen.
zo klonk het vanaf het begin af aan nietquote:Op zondag 18 juli 2010 17:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Echt een belachelijk reden.
Ik denk niet dat zoiets stand gaat houden.
`t is ook beetje mengelmoes bij hun. ben zelf gereformeerd vrijgemaakt gedoopt. weet heel wat anders.quote:
Wat bedoel je dan wel?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:33 schreef Re het volgende:
grappig topic, en dan bedoel ik niet eens TS specifiek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |