Hagelstenen zo groot als golfballen. Met recht een 'partylab'!quote:
iddquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:50 schreef candygirl het volgende:
en waar het overdag het warmste was gaat alle regen voorbij
Is dit serieus? Is dat een foto van daarnet?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:48 schreef Paul het volgende:
In Tilburg was sprake van een heuse windhoos.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:56 schreef Klonk het volgende:
Friesland is een graad of 25 ruilen voor 32 38,5 vanmiddag in Limburg
Hier in Delft ook!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:59 schreef SeculasStatius het volgende:
De verlossende regenbui is begonnen![]()
![]()
Dordtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:23 schreef Vengerr het volgende:
Ik kom vanmiddag net uit Spanje terug.
Heerlijk droog temperatuurtje daar met koele avonden.
Kom ik hier in die klamme tropische sauna terecht.![]()
Maar...
Terwijl ik dit tiep daalt de toorn van de stormgod op Dordrecht neer!
Zelden zo blij geweest met kutweer en ik kan me niet voorstellen hoe verlossend het voor jullie moet zijn.
In dit geval natterquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.
Nu ook stevige onweer erbijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:31 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Precies.
Ik bespeur dan ook een zekere jaloezie dat we hier wel kutweer hebben.
Doden, gewonden? Vertel het ons!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:02 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Zojuist door een soort "oorlogsgebied" gereden. Bij Nieuwerbrug is er een wervelwind geweest, bomen ontworteld, noem maar op....
Geen idee wat je met dit weer in een doka doet met chips en rose, maar goed...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het is toch heerlijk om lekker in een donkere kamer te zitten met wat chips en een lekkere rose?
http://nos.nl/artikel/171(...)eiken-nederland.htmlquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:02 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Zojuist door een soort "oorlogsgebied" gereden. Bij Nieuwerbrug is er een wervelwind geweest, bomen ontworteld, noem maar op....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |