Ik heb het vermoeden dat jij bij mij in de buurt woont. Daar waar vorig jaar hagelstenen als golfballetjes de auto's omtoverden tot rijdende poffertjespannen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste niet nee, ik woon op een heuvel dus voor de rest heb ik nergens last van
Ligt eraan waar jij woontquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat jij bij mij in de buurt woont. Daar waar vorig jaar hagelstenen als golfballetjes de auto's omtoverden tot rijdende poffertjespannen?
Gemeente Woensdrecht.quote:
Nee, maar in Limburg hebben ze wel massaal voor blanke straten gestemd vorige maand...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Gemeente Woensdrecht.
Edit, lees nu pas Limburgs jong..
Maar daar was de hagel toch niet zo erg?
Hier in Amstenrade niet maar een paar dorpen verder was het vorig jaar wel raak.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Gemeente Woensdrecht.
Edit, lees nu pas Limburgs jong..
Maar daar was de hagel toch niet zo erg?
Jao, al heb ik dat niet gestemdquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, maar in Limburg hebben ze wel massaal voor blanke straten gestemd vorige maand...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, maar in Limburg hebben ze wel massaal voor blanke straten gestemd vorige maand...
Hetzelfde hierquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:39 schreef Karina het volgende:
Ik keek op buienradar en dan 3 uur vooruit, maar volgens mij gaan de buien ons voorbij
En dat terwijl de straten over het algemeen redelijk blank zijn, ik had vroegah 1 negerin in de klas en der is maar 1 moslim (jeugdlid) bij ons in de voetbalclub. Dat tegenover Den Haagquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hier de grootste aantallen PVVstemmers en een handjevol gekleurde mensen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En dat terwijl de straten over het algemeen redelijk blank zijn, ik had vroegah 1 negerin in de klas en der is maar 1 moslim (jeugdlid) bij ons in de voetbalclub. Dat tegenover Den Haag![]()
http://welingelichtekring(...)j-haags-cluppie.html
zag het net ook al en echt aant balenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:39 schreef Karina het volgende:
Ik keek op buienradar en dan 3 uur vooruit, maar volgens mij gaan de buien ons voorbij
Hier ook, dat was een voorproefje.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:03 schreef Dulk het volgende:
een uur geleden vielen hier een paar druppels...
quote:Forse buien bereiken Zuiden
TILBURG -
Forse regen- en hagelbuien met veel donderslagen, deden de tropische dag zaterdagavond in het zuiden van het land aanmerkelijk afkoelen.
De temperatuur zakte op sommige plaatsen met meer dan 4 graden. Op verschillende plaatsen liepen straten onder water en zorgden hagelstenen voor schade.
‘Het lijkt wel de zondvloed’ zeiden mensen die voor de plotselinge buien op de vlucht gingen.
De buien zijn naar verwachting van het KNMI aan het begin van de nacht weer verdwenen.
quote:
In Zuid-Limburg, gemeente Schinnen, westelijke mijnstreek. Het dorp ligt tussen Sittard en Heerlen, omringd door: Nuth, Hoensbroek, Brunssum, Merkelbeek, Oirsbeek.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:34 schreef sararaats het volgende:
waar ligt Amstenrade? nog nooit van gehoord![]()
hier regent het nog niet. Lokatie Gooreind-Wuustwezel, Belgium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |