Ik heb 7 dagen lang niet gedronken in 2006 en ik ben niet dood. Hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:42 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als je 7 dagen niet drinkt ben je dood. Mijn opa heeft zelfmoord gepleegd door drie dagen niet te drinken. Leuk geprobeerd.
Onder andere. Reiki via een vriendin van me.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:13 schreef semexo het volgende:
Wat heb je precies gedaan om dat te bereiken dan? Transcendente meditatie?
Hier ga je dus al de mist in. Kijk maar eens naar mensen die ze laten versterven (passieve euthanasie). Het kan weken duren voordat iemand dan overlijdt. En die krijgen dus geen vocht binnen. En dan hebben we het ook nog over mensen die in een slechte conditie verkeren. M.a.w. je maakt het magischer dan het is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:38 schreef vanAgt het volgende:
Volgens de medische wetenschap overlijd je namelijk als je meer dan 4 dagen niet drinkt en zal ten minste enkele kilo's moeten verliezen als je totaal 4 weken niet eet.
passieve euthanasie is het staken van de medische behandeling, dat is wat anders dan verdorsten.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:35 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Hier ga je dus al de mist in. Kijk maar eens naar mensen die ze laten versterven (passieve euthanasie). Het kan weken duren voordat iemand dan overlijdt. En die krijgen dus geen vocht binnen. En dan hebben we het ook nog over mensen die in een slechte conditie verkeren. M.a.w. je maakt het magischer dan het is.
Lichtvoeding. Jasmuheen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:21 schreef semexo het volgende:
Welk boek heb je gelezen dan?
Als straks de grote hongersnood komt, omdat er te weinig zuurstof in de atmosfeer is vanwege dat de oceanen en het fyroplankton (zorgt voor 80% van de zuurstof op aarde) dood is, dan zouden alleen de bomen en planten overleven en de "mensen die het zegel Gods op het voorhoofd dragen". (Openbaringen 8: een derde van de oceanen sterft door een grote olieramp).
Ik heb altijd al afgevraagd wat dat zegel Gods is, maar ik vermoed dat het het Derde Oog mee bedoeld wordt (zoals de Hindoesten duidelijk met een stip aangeven).
Als dit derde oog geopend is, zorgt deze kosmische schakel dat de voedingsstoffen en zuurstof via etherische kanalen het lichaam bereiken, en je dus in een zuurstofloze wereld kunt overleven.
Ik heb dit zelf ook ondervonden en het opgelost door mensen voor het eten te hypnotiseren en ze doen geloven dat zij mij zien eten. Verder neem ik altijd een beker met een rietje mee zodat het lijkt alsof ik drink zoals iedereen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:38 schreef vanAgt het volgende:
Het moeilijkste is de sociale druk (mensen begrijpen niet dat je niet eet en verklaren je voor gek, terwijl iedereen het kan eigenlijk dit proces)
Er was ooit een topic 'mijn lichtreis' .. Was jij dat dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:38 schreef vanAgt het volgende:
[b]
Omdat ik zelf nogal twijfelde heb ik dit proces in 2006 met hulp van een vriendin gedaan.
Ik vind je verhaal nogal ongeloofwaardig, helemaal het stuk over het niet meer verliezen van vocht in je lichaam en daardoor geen drinken meer nodig te hebben. Als jij niet meer zweet dan wil ik jouw graag vragen om eens een thermometer in je kont te drukken en mij de temperatuur te vertellen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:33 schreef Pinterman het volgende:
Als indigo-kind at ik vanaf mijn 2e tot mijn 7e levensjaar alleen maar Matze crackers met tuinkers. In tegenstelling tot wat men zou denken, ben ik in die periode enorm gaan groeien en had aan het begin van mijn 8ste levensjaar de spiermassa van een kleine bodybuilder. Mijn eigen wil en doorzettingsvermogen heeft mijn lichaam aangespoort om al het nodige uit de Matzes, tuinkers, en mijn onverzettelijke geloof te halen. Ik kan het verhaal van de TS dus beamen. Na mijn 16e heb ik, als reactie op mijn klasgenootjes die toen allemaal alcohol begonnen te drinken, ook enkele weken niets gedronken. Maar dit is best uit te leggen voor de materialistische mensen onder ons hoor - ik recyclede namelijk mijn speeksel. Als je je lijf vervolgens vertelt om geen vocht te verliezen, door niet te urineren of te zweten, kun je leven met het vocht wat reeds in je lijf aanwezig is.
Wel begrijp ik dat niet-indigo kinderen er meer moeite mee zullen hebben.
Daarmee heb je een mogelijke natuurkundige verklaring gegeven, als alle warmte ('prana') wordt omgezet in bewegingsenergie, heb je al een stuk minder eten nodig en hoef je geen vocht uit te scheiden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:59 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Ik vind je verhaal nogal ongeloofwaardig, helemaal het stuk over het niet meer verliezen van vocht in je lichaam en daardoor geen drinken meer nodig te hebben. Als jij niet meer zweet dan wil ik jouw graag vragen om eens een thermometer in je kont te drukken en mij de temperatuur te vertellen.
Het lijkt mij geen pretje om niet te kunnen zweten. Je kan dan praktisch gezien niet meer van het mooie weer genieten, niet meer sporten en een sauna nemen zou je dood kunnen worden omdat je lichaam haar temperatuur niet meer kan reguleren en je lichaamstemperatuur gaat stijgen bij hitte, inspanning of directe blootstelling aan zonlicht.
Zodra mensen gaan bewegen verbruiken ze energie. Een deel wordt daarvan in beweging omgezet een ander deel in warmte, jouw prana. Wat jij in feite zegt is dat zodra ons lichaam energie verbruikt alle energie wordt omgezet in beweging en onze spieren geen warmte meer afgeven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daarmee heb je een mogelijke natuurkundige verklaring gegeven, als alle warmte ('prana') wordt omgezet in bewegingsenergie, heb je al een stuk minder eten nodig en hoef je geen vocht uit te scheiden.
Simpel. Je liegt. En anders zou je Randi eens moeten bellen, als je het aan hem voor kan doen kan je een miljoen dollar verdienen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 05:12 schreef vanAgt het volgende:
[..]
Ik heb 7 dagen lang niet gedronken in 2006 en ik ben niet dood. Hoe kan dat dan?![]()
Ik krijg onmiddellijk last van overgewicht als ik zoiets doe. Veel te veel prana, weet je..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:14 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Zodra mensen gaan bewegen verbruiken ze energie. Een deel wordt daarvan in beweging omgezet een ander deel in warmte, jouw prana. Wat jij in feite zegt is dat zodra ons lichaam energie verbruikt alle energie wordt omgezet in beweging en onze spieren geen warmte meer afgeven.
Ik ben nog niet bepaald overtuigt door je verhaal maar ik denk ook niet dat alleen woorden mensen kunnen overtuigen die er sceptisch tegen over staan. Ik ben nou eenmaal een beetje van het eerst zien en dan geloven. We zouden het uiteraard kunnen testen. Ik neem aan dat jij je lichtvoeding tot in de puntjes beheerst en dus ook nooit hoeft te zweten.
Ik wil de volgende test voorstellen; Een paar uur op een warme zonnige zomerdag intensief gaan sporten. Hierbij nemen we je temperatuur op voor aanvang van het sporten en direct na het sporten. Verder trek ik je een schoon droog T-shirt aan die je moet dragen tijdens het sporten. Uiteraard zal je tijdens het sporten niet mogen drinken, geen water over jezelf heen mogen gooien en ook geen verkoeling mogen opzoeken in koele ruimtes, ventilatoren of schaduw
Is je T-shirt na een paar uur sporten nog net zo droog als eerst en je lichaamstemperatuur niet noemenswaardig gestegen dan heb je behoorlijk sluitend bewijs geleverd voor wat je beweert.
Ik weet niet wie Randi is, maar iedereen kan op prana leven. Daar is helemaal niets bijzonders aan. Ik zou niet weten waarom ik daarvoor iemand moet bellen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:39 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Simpel. Je liegt. En anders zou je Randi eens moeten bellen, als je het aan hem voor kan doen kan je een miljoen dollar verdienen.
Je krijgt juist een enorme goede gezondheid ervoor terug. Prana is heel gezond en veel beter voor je dan gemanipuleerd supermarkt-voedsel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:59 schreef 5688 het volgende:
Slotje? TS stimuleert mensen niet te drinken en daardoor te sterven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/James_Randiquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:16 schreef vanAgt het volgende:
[..]
Je krijgt juist een enorme goede gezondheid ervoor terug. Prana is heel gezond en veel beter voor je dan gemanipuleerd supermarkt-voedsel.
James Randi is de man die oplichters zoals jij ontmaskert.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:55 schreef vanAgt het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Randi is, maar iedereen kan op prana leven. Daar is helemaal niets bijzonders aan. Ik zou niet weten waarom ik daarvoor iemand moet bellen.
Jammer dat je de uitdaging niet aan durft. Zo overtuig je natuurlijk nooit mensen die sceptisch tegenover het bovennatuurlijke staan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik krijg onmiddellijk last van overgewicht als ik zoiets doe. Veel te veel prana, weet je..
Ik moet toch aan mijn gezondheid denken?quote:Op zondag 11 juli 2010 08:57 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Jammer dat je de uitdaging niet aan durft. Zo overtuig je natuurlijk nooit mensen die sceptisch tegenover het bovennatuurlijke staan.
Gezien het nog nooit wetenschappelijk is vastgesteld dat mensen 7 dagen zonder drinken kunnen denk ik dat je aan wanen lijdt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:38 schreef vanAgt het volgende:
Er is een methode om zelf te ervaren dat er een Hogere Macht is. Dit wil niet noodzakelijkerwijze zeggen dat de bijbehorende doctrine uit de Bijbel, Bhagavad Gita of Qu'ran of welk 'Heilig' Boek dan ook waar is en geheel op juistheden berust of dat de Kerk het bij het rechte eind heeft.
Door het Lichtvoedingsproces te ondergaan, zoals beschreven door Jasmuheen in haar werk 'Lichtvoeding' kan je zelf empirisch vaststellen dat er een Hogere Macht (Allah, God, de Kosmos, Krishna, Bhoedda of hoe je die Kracht ook wilt noemen) is.
Omdat ik zelf nogal twijfelde heb ik dit proces in 2006 met hulp van een vriendin gedaan.
De bedoeling is dat je 7 dagen niet eet en niet drinkt en vervolgens tenminste 3 weken niet eet of nog beter nooit meer vaste voeding tot je neemt.
Het 7 dagen niet drinken proces is erg zwaar, althans voor mij, de rest was vrij makkelijk. Helaas ben ik in de val getrapt me door 'vrienden' en familie te laten manipuleren toch weer te gaan eten en ik ging eten ter compensatie van emotionele stress (op een gegeven moment zelfs niet-vegetarisch).
Het moeilijkste is de sociale druk (mensen begrijpen niet dat je niet eet en verklaren je voor gek, terwijl iedereen het kan eigenlijk dit proces) en het gebrek aan smaak (de lekkere trek en dus geen honger).
Volgens de medische wetenschap overlijd je namelijk als je meer dan 4 dagen niet drinkt en zal ten minste enkele kilo's moeten verliezen als je totaal 4 weken niet eet. Ik ben niet overledenen ik ben slechts 3 kilo afgevallen na 4 weken niet eten. Conclusie: doktoren hebben het mis, er is een Goddelijke Kracht waar je je op af kunt stemmen, waardoor je je voedt middels prana (zonlicht, Kosmische deeltjes) i.p.v. aardse voeding. Soberzo is prana een stuk gezonder dan al die chemische troep die je voor woekerprijzen bij de AH kunt kopen.
![]()
Ik zou zeggen probeer het zelf uit voor 4 weken en ervaar Het.![]()
![]()
![]()
Wat er verder allemaal mogelijk is op Kosmisch Gebied, een glimp (Kwamtum-Fysica) zie je o.m. hier:
http://v.youku.com/v_show/id_XNjk5MDkxNTI=.html
Engels, Mandarin-Chinese ondertitels. (Kon niet de Nederlandse versie vinden)
What the bleep do we know?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk eens even na. Als jij dat hebt kunnen doen, lijkt het je dan niet waarschijnlijk dat dit allang bij iemand anders wetenschappelijk was vastgelegd?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:53 schreef vanAgt het volgende:
[..]
Kijk als de artsen beweren dat je onmogelijk 7 dagen zonder vocht kunt leven (zonder eten zou volgens de medici 45 dagen kunnen) en ik heb exact 6 en een halve dag zonder vocht, geen druppel, geleefd, nota bene tijdens een hittegolf in 2006 en ik ben niet overleden, noch ziek geworden,
Geen van die claims is wetenschappelijk onderbouwd. Maar gezien je met bronnen als telegraaf en wikipedia komt durf ik wel te stellen dat je geen idee hebt wat wetenschappelijk inhoudt.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:17 schreef semexo het volgende:
Nou nou, ik zou maar even wachten met mensen voor gek te verklaren. Het komt veel en veel vaker voor.
http://www.nuvideo.nl/opm(...)aar-zonder-eten.html
Fasting fakir flummoxes physicians
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/3236118.stm
http://news.sky.com/skyne(...)01004415622202?f=rss
En de uitslag:
Ahmedabad (INDIA) - De artsen van de 83-jarige yogi Prahlad Jani uit India, die onlangs claimde al zeventig jaar niets te hebben gegeten en gedronken, staan voor een raadsel nu de man de afgelopen twee weken daadwerkelijk zonder eten en drinken heeft geleefd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)aadsel__.html?p=36,2
Ik heb wel meer berichten hier over gelezen. Op Discovery Channel heeft een team cameramensen een jongen die continu in een meditatie zat geobserveerd en heeft maanden nietrs gegeten of gedronken.
"In 2006, Discovery Channel showed a 45-minute documentary titled The Boy With Divine Powers. One of the aims was to establish whether Ram was indeed abstaining from all sustenance, water included, by filming him continuously for four days and nights. On their first attempt, in January 2006, the film crew was required to stay outside a guarded barbed-wire fence, and their camera's infrared capabilities did not pick up evidence of a body at the base of the tree where Bomjon sat during their non-stop recording. On a second attempt a few weeks later, however, the film crew was able to film Ram continuously for 96 hours, day and night, during which time he did not change his position and did not drink any fluids or eat any food. As Discovery Channel's commentator concluded: "After 96 hours of filming, Ram has defied modern science by continuing his meditation and remaining alive." According to scientists on the documentary, an average person would be expected to die from kidney failure after four days without drinking any fluids (although cases of inedia lasting for a whole week have been observed and the recorded Guinness World Record of inedia is eighteen days). The boy showed no signs of classical physical deterioration caused by dehydration. A close inspection by the film crew of the area around the tree where Ram was sitting revealed no hidden food supply or water pipes."
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Ram_Bahadur_Bomjon
Gave wenkbrauwenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:17 schreef 5688 het volgende:
Terugkomend op die man uit India die 15 dagen zonder water/voedsel geleefd. Onzin.
Wie kan met inhoudelijke weerleggingen hier op reageren?
Wie kan aantonen dat deze man niet liegt en daadwerkelijk 15 dagen zonder eten heeft geleefd?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:17 schreef 5688 het volgende:
Terugkomend op die man uit India die 15 dagen zonder water/voedsel geleefd. Onzin.
Wie kan met inhoudelijke weerleggingen hier op reageren?
Dat is precies wat ik zeg?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:29 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Wie kan aantonen dat deze man niet liegt en daadwerkelijk 15 dagen zonder eten heeft geleefd?
Ah, een door een biergigant uitgebrachte publicatie zegt het, dan moet het wel zo zijn.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:53 schreef semexo het volgende:
Kennelik ben je zo bevooroordeeld en zit je zo vol aannames, dat je de bronnen niet eens goed gelezen hebt. In het Guiness Book of Records staat het record op 18 dagen zonder water.
Ja hoor, want jij bent speciaal en jij hebt het allemaal door. Dat je een laaggeschoolde josti bent maakt verder niets uit.quote:Maar je aannames (want jouw geloof, je "wetenschappelijke benadering" zijn ook puur aannames) zullen je uiteindelijk fataal worden.
'Ons'.quote:Overigens ga ik het zelf niet proberen hoor, zonder water. Maar als de tijd daar is, zullen we zien of het de materialisten zijn, die alles vanuit eigenbelang en vergaring van materiele rijkdom doen, of de spirituele mensen die vanuit het niet-materialistische werken en er juist voor de anderen zijn op deze planeet die overleven.
Uitspraken van mensen zoals jij kwetsen ons dan ook niet, het doet uit alleen maar verdriet hoe het ongeloof, egoisme en materialisme, jullie eigen ondergang zal betekenen.
Neequote:Op zondag 11 juli 2010 12:30 schreef 5688 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg?
Kijk het filmpje...
We zijn hier niet in wetenschap hoor , onderwerpen in tru hoeven daar dan ook niet aan te voldoen , dat is meer jouw persoonlijke wens waar niemand zich aan moet houden ofzo ...quote:Op zondag 11 juli 2010 11:24 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Geen van die claims is wetenschappelijk onderbouwd. Maar gezien je met bronnen als telegraaf en wikipedia komt durf ik wel te stellen dat je geen idee hebt wat wetenschappelijk inhoudt.
[..]
Door die opmerking en je uitgebriede BNW/TRU postgeschiedenis verklaar ik jou ook maar even voor gek.
Is het schizo-weekend op fok ofzo?
Het gaat er toch niet om of ik je geloof als je zomaar wat roept ? iemand opent een topic , je hebt er iets mee of niet en dat was het of denk je dat je op een forum wetenschappelijk kan bewijzen datquote:Op zondag 11 juli 2010 13:26 schreef 5688 het volgende:
[..]
Ja joh, als ik schrijf dat ik leef zonder te ontlasten geloof je mij dan ook?
Het gaat erom dat ze geloven in spirituele krachten die er niet zijn.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
TS, wat heeft die onthouding van drinken en voedsel met God te maken?
Ik begrijp die link niet. Denk je dan dat je door (een) God gevoed wordt?
We zijn in TRU , daar mag het , waarom zou iemand jou geloven ?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:40 schreef 5688 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze geloven in spirituele krachten die er niet zijn.
Niemand hoeft mij te geloven, maar ik geloof in de enige waarheid: wetenschap.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:43 schreef Summers het volgende:
[..]
We zijn in TRU , daar mag het , waarom zou iemand jou geloven ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |