oke jullie -iteejer, en syl zien 1 klein dingetje over het hoofd.
Ervaring is alleen maar nodig om een connectie tussen jouw en je leidraad op te bouwen, wanneer je al deze connectie hebt, en erop kan vertrouwen, is ervaring slechts een bijzaak.
Wat het spelletje betreft; dat is het zeker niet. Je moet zeker al een bepaald bewustzijn hebben opgebouwd, om dit te doen. Niet om mijn actie 'te verhemelen' want dat is zeker niet het geval. Afgezien van zaken welke van levensbelang zijn, kom je ook tegen het verslavingsgevoel aan, welke mij vanmiddag behoorlijk teisterde,
![]()
. maargoed daar kom ik zo op terug.
Syl, het lichaam dat moet wenne, is slechts het fysieke. Om een gewenning aan te praten, praat je eigenlijk weer deels over een verslaving, je hele wezen moet beseffen dat je van energie kan leven. dat is de key hiermee.
Advies aan mensen die dit lezen, waar ik zelf nog niet bij stil heb gestaan:
Doe dit niet! hehe. En ja, dit doe ik inderdaad om angst in te boezemen!
Maargoed, mijn ervaring van vanmiddag:
Eenmaal op werk gearriveerd, was alles prima, ik voelde me happy, en dergelijke, geen irritatie gevoel of iets van gelijke aard. noch geestelijk, noch lichamelijk.
Toen begon het werk, en ik merkte dat er een sociale kant van het ego weer opdook, opzich geen probleem, ik heb nu anderhalve dag complete verlichting meegemaakt, ik weet nu dat het altijd al aanwezig was, en is. Mijn werk is telemarketeer, dus je kon niet echt 'op jezelf' zijn. Je moest nou eenmaal sociaal zijn. En sociaal zijn, wekt snel het ego op. maargoed, dat is een ander verhaal.
Dit ging allemaal prima, gesprekken liepen vredig, en vrolijk. En toen kwam de pauze.
Ik had nog mijn cup a soup zakje bij, en mijn god, wat was het verlangen naar smaak -let op; smaak- zo groot. ik besloot het maar te nemen, en het ruiken van die soep was goddelijk, en toen kwam de eerste hap, toen de 2e, en toen de 3e.
Toen erna, realiseerde ik mij dat ik beet was genomen door het ego, 3maal raden;
Mijn verlangen stopte niet, en werd niet eens bevredigd. Ik had eerder een gevoel dat het niet een 'juíst' besluit was geweest, dan dat ik blij was het genomen te hebben.
Met dat gebeurt, haalde het mij uit mijn vredige sfeer, het werd iets minder vredig. het ego.
Na mijn werk is alles weer vredig.
Nog even terzijde over het proces zelf:
Ik doe dit niet 'ineens', ik doe dit niet zonder enige goed uitgedacht, uitgekiemd iets. Het punt is, dit is iets wat je onmogelijk kan begrijpen met het verstand, onmogelijk.
het is namelijk de verbintenis tussen Jouw, en je Innerlijke jouw welke gerealiseerd moet worden, dit proces heeft amper te maken met het; niet eten noch drinken.
Het is een proces van bewustzijn van wat is, van je lichaam, van jezelf, van alles.
[Belangrijk!!]
En geloof me, dit is pioniersgebeuren, dus onderneem dit niet zelf op basis van wat ik hier allemaal post. Om dit even duidelijk te maken: Ik kan net zo goed liegen, wat dus zou inhouden dat dit allemaal verzonnen is.
Alleen al het feit dat alles wat ik hier zeg, gelogen kan zijn, betekent al dat je dit niet moet doen, op basis van wat ik hier zeg.
Wees wijs, en stel jezelf de vraag;
als ik dit niet gelezen had:
had ik dan anders gedacht?
Had ik dan minder geloof?
Had ik dit nooit bedacht?
Had ik dit nooit gewilt?
Als 1 van deze vragen, en soortgelijk vragen welke jijzelf kan bedenken, worden beantwoord door jouw met; JA. Dan raadt ik aan hier voor jezelf niet verder over na te denken, en beschouw het als geinige entertaining.
Als je bij alle bovenstaande vragen NEE beantwoord, raad ik je aan meer informatie te vergaren over lichtvoeding.
En als laatste vraag:
ALs ik blijk te liegen, zou je het nog steeds willen?
Als het antwoord hierop NEE is, dan raadt ik je wederom aan dit topic als entertainment te beschouwen.
[EDIT voor Geartsjuh]
Dit bovenstaande geldt ook voor jouw, ik kan het wel vertellen, maar dat is niet wijs om het te laten vertellen door mij. Ik ben geen meester, geen leraar, geen grote spirituele man die vanalles kan. Ik ben slechts een jongen van 18 welke bezig is met abnormale zaken
![]()
. Met andere woorden, ik kan je niks vertellen. Het gevaar ook bij het 'vertellen' over hoe je dit allemaal kan bereiken, ligt em in het feit dat ik informatie die ik meteen uit boeken, en mensen, en eigen ervaringen heb gehaalt, aan jouw doorspeel. Het gevaar daarmee is vrij simpel:
IK kan het nooit 100% nauwkeurig brengen, zoals de bovenstaande bronnen het aan mij brachten, waardoor bijvoorbeeld dingen ontstaan als:
Misinterpretatie.
Verkeerde woordgebruik waardoor er miscommunicatie ontstaat.
En: je wordt afhankelijk van wat ik je vertel, want omdat ik je dingen vertel, kun je mij gaan zien, als een persoon die waarheid voor je in petto heeft, en datis niet zo. Ik kan alleen dingen vertellen zoals ik ze ervaar, en dingen vertellen zoals ik ze ervaar. En daarbij ontstaat het gevaar dat ik íemand meesleur, wat voor mij goed 'kan' uitpakken, en voor iemand anders slecht.
Ieder bewandelt zijn eigen pad, en ieder bewandelt zijn eigen spirituele ontwikkeling, ik kan jouw niet leren hoe je jouw ontwikkeling moet voortzetten. Dat zul je zelf moeten ontdekken aan de hand van zaken waar voor jouw geen twijfel aan kunnen zitten. Dat is belangrijk. Ik hoop dat ondanks ik je vraag niet beantwoord heb, dit jouw wel op 'weg helpt'.
[/voor Geartsjuh]
Nog even een opmerking voor toekomstige posts:
Ik zal never en te nimmer uitleggen waarmee ik mij bezighoudt, welke oefeningen ik doe, en wat ik ervaren heb in zijn volledigheid. Ik zal slechts vertellen wat ik ervaren heb in dezer dagen, en niets meer.
Met andere woorden: ik zal niemand 'instrueren over hoe iets te bereiken valt'. Daaraan hangt teveel gevaar, en ik ben daar lang nog niet ontwikkeld genoeg voor, om de dingen juist te verwoorden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Choices op 01-03-2004 23:06:33 ]