Ik heb 7 dagen lang niet gedronken in 2006 en ik ben niet dood. Hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:42 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als je 7 dagen niet drinkt ben je dood. Mijn opa heeft zelfmoord gepleegd door drie dagen niet te drinken. Leuk geprobeerd.
Onder andere. Reiki via een vriendin van me.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:13 schreef semexo het volgende:
Wat heb je precies gedaan om dat te bereiken dan? Transcendente meditatie?
Hier ga je dus al de mist in. Kijk maar eens naar mensen die ze laten versterven (passieve euthanasie). Het kan weken duren voordat iemand dan overlijdt. En die krijgen dus geen vocht binnen. En dan hebben we het ook nog over mensen die in een slechte conditie verkeren. M.a.w. je maakt het magischer dan het is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:38 schreef vanAgt het volgende:
Volgens de medische wetenschap overlijd je namelijk als je meer dan 4 dagen niet drinkt en zal ten minste enkele kilo's moeten verliezen als je totaal 4 weken niet eet.
passieve euthanasie is het staken van de medische behandeling, dat is wat anders dan verdorsten.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:35 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Hier ga je dus al de mist in. Kijk maar eens naar mensen die ze laten versterven (passieve euthanasie). Het kan weken duren voordat iemand dan overlijdt. En die krijgen dus geen vocht binnen. En dan hebben we het ook nog over mensen die in een slechte conditie verkeren. M.a.w. je maakt het magischer dan het is.
Lichtvoeding. Jasmuheen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:21 schreef semexo het volgende:
Welk boek heb je gelezen dan?
Als straks de grote hongersnood komt, omdat er te weinig zuurstof in de atmosfeer is vanwege dat de oceanen en het fyroplankton (zorgt voor 80% van de zuurstof op aarde) dood is, dan zouden alleen de bomen en planten overleven en de "mensen die het zegel Gods op het voorhoofd dragen". (Openbaringen 8: een derde van de oceanen sterft door een grote olieramp).
Ik heb altijd al afgevraagd wat dat zegel Gods is, maar ik vermoed dat het het Derde Oog mee bedoeld wordt (zoals de Hindoesten duidelijk met een stip aangeven).
Als dit derde oog geopend is, zorgt deze kosmische schakel dat de voedingsstoffen en zuurstof via etherische kanalen het lichaam bereiken, en je dus in een zuurstofloze wereld kunt overleven.
Ik heb dit zelf ook ondervonden en het opgelost door mensen voor het eten te hypnotiseren en ze doen geloven dat zij mij zien eten. Verder neem ik altijd een beker met een rietje mee zodat het lijkt alsof ik drink zoals iedereen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:38 schreef vanAgt het volgende:
Het moeilijkste is de sociale druk (mensen begrijpen niet dat je niet eet en verklaren je voor gek, terwijl iedereen het kan eigenlijk dit proces)
Er was ooit een topic 'mijn lichtreis' .. Was jij dat dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:38 schreef vanAgt het volgende:
[b]
Omdat ik zelf nogal twijfelde heb ik dit proces in 2006 met hulp van een vriendin gedaan.
Ik vind je verhaal nogal ongeloofwaardig, helemaal het stuk over het niet meer verliezen van vocht in je lichaam en daardoor geen drinken meer nodig te hebben. Als jij niet meer zweet dan wil ik jouw graag vragen om eens een thermometer in je kont te drukken en mij de temperatuur te vertellen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:33 schreef Pinterman het volgende:
Als indigo-kind at ik vanaf mijn 2e tot mijn 7e levensjaar alleen maar Matze crackers met tuinkers. In tegenstelling tot wat men zou denken, ben ik in die periode enorm gaan groeien en had aan het begin van mijn 8ste levensjaar de spiermassa van een kleine bodybuilder. Mijn eigen wil en doorzettingsvermogen heeft mijn lichaam aangespoort om al het nodige uit de Matzes, tuinkers, en mijn onverzettelijke geloof te halen. Ik kan het verhaal van de TS dus beamen. Na mijn 16e heb ik, als reactie op mijn klasgenootjes die toen allemaal alcohol begonnen te drinken, ook enkele weken niets gedronken. Maar dit is best uit te leggen voor de materialistische mensen onder ons hoor - ik recyclede namelijk mijn speeksel. Als je je lijf vervolgens vertelt om geen vocht te verliezen, door niet te urineren of te zweten, kun je leven met het vocht wat reeds in je lijf aanwezig is.
Wel begrijp ik dat niet-indigo kinderen er meer moeite mee zullen hebben.
Daarmee heb je een mogelijke natuurkundige verklaring gegeven, als alle warmte ('prana') wordt omgezet in bewegingsenergie, heb je al een stuk minder eten nodig en hoef je geen vocht uit te scheiden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:59 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Ik vind je verhaal nogal ongeloofwaardig, helemaal het stuk over het niet meer verliezen van vocht in je lichaam en daardoor geen drinken meer nodig te hebben. Als jij niet meer zweet dan wil ik jouw graag vragen om eens een thermometer in je kont te drukken en mij de temperatuur te vertellen.
Het lijkt mij geen pretje om niet te kunnen zweten. Je kan dan praktisch gezien niet meer van het mooie weer genieten, niet meer sporten en een sauna nemen zou je dood kunnen worden omdat je lichaam haar temperatuur niet meer kan reguleren en je lichaamstemperatuur gaat stijgen bij hitte, inspanning of directe blootstelling aan zonlicht.
Zodra mensen gaan bewegen verbruiken ze energie. Een deel wordt daarvan in beweging omgezet een ander deel in warmte, jouw prana. Wat jij in feite zegt is dat zodra ons lichaam energie verbruikt alle energie wordt omgezet in beweging en onze spieren geen warmte meer afgeven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daarmee heb je een mogelijke natuurkundige verklaring gegeven, als alle warmte ('prana') wordt omgezet in bewegingsenergie, heb je al een stuk minder eten nodig en hoef je geen vocht uit te scheiden.
Simpel. Je liegt. En anders zou je Randi eens moeten bellen, als je het aan hem voor kan doen kan je een miljoen dollar verdienen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 05:12 schreef vanAgt het volgende:
[..]
Ik heb 7 dagen lang niet gedronken in 2006 en ik ben niet dood. Hoe kan dat dan?![]()
Ik krijg onmiddellijk last van overgewicht als ik zoiets doe. Veel te veel prana, weet je..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:14 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Zodra mensen gaan bewegen verbruiken ze energie. Een deel wordt daarvan in beweging omgezet een ander deel in warmte, jouw prana. Wat jij in feite zegt is dat zodra ons lichaam energie verbruikt alle energie wordt omgezet in beweging en onze spieren geen warmte meer afgeven.
Ik ben nog niet bepaald overtuigt door je verhaal maar ik denk ook niet dat alleen woorden mensen kunnen overtuigen die er sceptisch tegen over staan. Ik ben nou eenmaal een beetje van het eerst zien en dan geloven. We zouden het uiteraard kunnen testen. Ik neem aan dat jij je lichtvoeding tot in de puntjes beheerst en dus ook nooit hoeft te zweten.
Ik wil de volgende test voorstellen; Een paar uur op een warme zonnige zomerdag intensief gaan sporten. Hierbij nemen we je temperatuur op voor aanvang van het sporten en direct na het sporten. Verder trek ik je een schoon droog T-shirt aan die je moet dragen tijdens het sporten. Uiteraard zal je tijdens het sporten niet mogen drinken, geen water over jezelf heen mogen gooien en ook geen verkoeling mogen opzoeken in koele ruimtes, ventilatoren of schaduw
Is je T-shirt na een paar uur sporten nog net zo droog als eerst en je lichaamstemperatuur niet noemenswaardig gestegen dan heb je behoorlijk sluitend bewijs geleverd voor wat je beweert.
Ik weet niet wie Randi is, maar iedereen kan op prana leven. Daar is helemaal niets bijzonders aan. Ik zou niet weten waarom ik daarvoor iemand moet bellen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:39 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Simpel. Je liegt. En anders zou je Randi eens moeten bellen, als je het aan hem voor kan doen kan je een miljoen dollar verdienen.
Je krijgt juist een enorme goede gezondheid ervoor terug. Prana is heel gezond en veel beter voor je dan gemanipuleerd supermarkt-voedsel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:59 schreef 5688 het volgende:
Slotje? TS stimuleert mensen niet te drinken en daardoor te sterven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/James_Randiquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:16 schreef vanAgt het volgende:
[..]
Je krijgt juist een enorme goede gezondheid ervoor terug. Prana is heel gezond en veel beter voor je dan gemanipuleerd supermarkt-voedsel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |