Heb je em al opgevoerd? :pquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:46 schreef Lindytje het volgende:
Jaaaa!! Mijn elektronische vliegenmepper!!!
Oke, is goed, haast je niet hoor!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:48 schreef Mss het volgende:
Ik heb heel erg veel gedoe op mijn werk. Ik zet het liever niet open en bloot op het forum, maar ik zal jullie even een PM sturen. Het is wel een heel verhaal dus het duurt even.
Bwhehehe, ik zie het al helemaal gebeuren....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:47 schreef princess-a het volgende:
Och arme hondOnze kat ging vandaag de hele tijd net naast de zon liggen in de schaduw. En elke zoveel minuten later lag ie dus weer in de zon en ging ie weer paar centimeter verder in de schaduw liggen, vlak daarna lag ie dus weer in de zon, nouja jullie snappen hem
En nadat jullie het hadden over een ventilator bedacht ik me net dat ik ook zon ding heb, ga hem snel aanzetten
Hihi, wel cute!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:01 schreef vamperotica het volgende:
Pfff.. 1 flesje Jillzzzzzzzz tikt al aan...
Ik is een watje.
Oh men wat zal dat lekker zijn zo met dit weerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:01 schreef vamperotica het volgende:
Pfff.. 1 flesje Jillzzzzzzzz tikt al aan...
Ik is een watje.
Ik ben bezig aan een reactiequote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:10 schreef Mss het volgende:
Jullie hebben PM, het is wel een lang verhaal. Maar het lucht wel op om het even op papier te hebben en van me af te schrijven.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:29 schreef Lindytje het volgende:
Nou, ik hoop toch wat langer dan 6 uurtjes te kunnen slapen eigenlijk.....
Da's mooi kak wel, dat je waarschijnlijk douanekosten hebt van TD... balen!
Sterkte met je werk en laat je niet gek maken!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:44 schreef Mss het volgende:
Ik ga ook proberen te slapen. Tot morgen allemaal
quote:
Dit is de sc.....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Waarom is er geen OP meer dan? Daar stond juist zoveel nuttige info in
Het nieuwe topic is gewoon nog niet centraal gezet. Show hier je nagels #193quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar is het gewone topic dan nu weer heen?Wat en chaos dit
Staat nog niet centraalquote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar is het gewone topic dan nu weer heen?Wat en chaos dit
Bubsel. heb jij ook mini's in je shop?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben ook moed aan het verzamelen om te gaan douchen![]()
Wat erg S hopelijk kunnen ze wat vinden.
En zag een Guess beeb voorbij komen wat een cutie
Nee voorlopig nog nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bubsel. heb jij ook mini's in je shop?
Oh jammer.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee voorlopig nog nietzou wel goed zijn qua ruimte
Zelfde hier. Kom net de douch uit en ik kan wel weer gaan douchenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:34 schreef Mirjam het volgende:
boooh, hebben jullie ook zo'n kutnacht gehad?
mijn lichaam voelt aan alsof ik vannacht de marathon heb gelopen
Sterkte gewenst.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Aan alle meiden; thanks voor jullie reactiesben nu weer wat uitgeslapen, minder moe nu en als ik de zon zo zie een stuk vrolijker
Nog even antwoorden op de vragen, ja er zit ook een gedeelte erfelijkheid bij alleen mijn vader was ook ziek en op jonge leeftijd overleden dus ze kunnen hem niet testen, mijn moeder is de drager van het reuma gedeelte, bij mijn zus weten ze welk soort reuma het is, alleen omdat het bij mij meerdere dingen zijn komen ze er niet uit.
Maar wel allemaal:*:*:*:*:*
We gaan gewoon weer lekker verder. Ik smelt hier weg door de zon, ben echt blij dat ik nu 2 weken vakantie heb!Zo eerst maar eens lang en koud douchen
jezus minaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:40 schreef Mirjam het volgende:
kut kut kut
tussen douchen en afdrogen is er iets met m'n rug gebeurd, waardoor ik niet meer erechtop kan staan, en doodga van de pijn.
zoals de pijn was toen de hernia op z'n ergst was.
de stress is natuurlijk ook meteen weer 200%, baggerzooi, en dat met dit lekkere weer
*moet het even kwijt*
Ah Mir balenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:40 schreef Mirjam het volgende:
kut kut kut
tussen douchen en afdrogen is er iets met m'n rug gebeurd, waardoor ik niet meer erechtop kan staan, en doodga van de pijn.
de stress is natuurlijk ook meteen weer 200%, baggerzooi, en dat met dit lekkere weer
*moet het even kwijt*
Oeh, shit!! Moet je niet even langs een arts dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:40 schreef Mirjam het volgende:
kut kut kut
*moet het even kwijt*
Bah, wat kut Mirquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:40 schreef Mirjam het volgende:
kut kut kut
*moet het even kwijt*
Chips chips, chips Mirjam.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:40 schreef Mirjam het volgende:
kut kut kut
*moet het even kwijt*
Dit dusquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, shit!! Moet je niet even langs een arts dan?
Ik stem voor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik stel voor... meeting bij iemand die een zwembad heeft!
Spierverslappertje er tegenaan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:26 schreef Mirjam het volgende:
Ik probeer het er maar uitte lopen, al heeft dat weinig effect. Ik denk dat het een spierenkwestie is, dus wrinug aan te doen behalve uitzingen ben ik bang
Count me in!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik stel voor... meeting bij iemand die een zwembad heeft!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik stem voor.
En dan heb ik vanavond jassendienst. Dat gaat stormlopen, I tell you.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:54 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eindelijk_op_tv.html
![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
had gisterenavond schoolfeest (de is mentor van de feestcommissie) en daar stonden 3 moeders bij de garderobe.... die kwamen om 11 uur
op d'r schouder tikken: 'nou, uhm.... dan gaan we maar naar huis....'
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:40 schreef Mirjam het volgende:
kut kut kut
*moet het even kwijt*
hmm, geen slecht idee, denk alleen niet dat ik die nog heb liggen.quote:
Weekenddokter of wacht je nog liever ff?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, geen slecht idee, denk alleen niet dat ik die nog heb liggen.
wel shitloads aan morfine btw
ik wacht wel af, kan toch niet veel anders denk ikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:56 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Weekenddokter of wacht je nog liever ff?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes dan maar!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wacht wel af, kan toch niet veel anders denk ik
Ziet ze dat hier niet dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Succes dan maar!
Mijn nagels zijn af. Pics komen later in ander topic. Als ik ze nu post dan ziet een vriendin waar ik geen zin in heb dat ik online ben en daar heb ik geen zin in.
Nee ze komt hier niet en kent mijn nick ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:26 schreef RenRen- het volgende:
Ik luister wel goed naar mijn moeder soms! Ik heb 5 lakjes klaarstaan die mee mogen.Alsof je moeder dat niet doorheeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mirjam, heeft dat centrum geen tips als je weer een flinke terugslag krijgt?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Alsof het daar om gaatquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:56 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Alsof je moeder dat niet doorheeft.
As je er echt veellast van hebt zou ik toch ff naar een weekendarts gaan... Je neemt nu ook een onmogelijke houding aan om de pijn te "omzeilen" enzoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:40 schreef Mirjam het volgende:
kut kut kut
*moet het even kwijt*
iddquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:41 schreef Lindytje het volgende:
Buh, waarom is dat cheerding nou weer in voetbalvorm... ik hou van voetbal, maar blijf van de smileys af![]()
Ja, dom he?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi hoi![]()
Wat lollig, een eigen soort-van-mini-subforum!![]()
Beterschap Mirjam. Pijn is kut. Pijn in combinatie met hitte is nog veel kutter. Laat je maar lekker verwennen met drinken met ijsblokjes e.d.![]()
Hebben jullie deze al gezien? Lindsey Lohan bij de rechter![]()
[ afbeelding ]
Hm, Tilburg.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:41 schreef Lindytje het volgende:
Onweer!!!!!
![]()
Met net zelfs dikke hagelstenen buiten, toen ik in de auto zat, ik schrok me de pleuris van de eerste megasteen die tegen mijn ruit aan ketste!
Idem... jottem..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Holyme het volgende:
Hier ook, en nu gaat dat beetje water verdampen en wordt 't nog broeieriger
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier inmiddels ook weer... en nog steeds even warm
Zit nog thuis, begin om 21.00 pas.quote:
Oeehquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:05 schreef Holyme het volgende:
Hokay nu begint dat zielige buitje ergens op te lijken, ik hoor het hard regenen
Toen ik het probeerde niet. Maar het schijnt niet veel problemen te geven als je het gewoonin de zak doet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
Past een flesje China Glaze door de brievenbus? Kan dat met gewone brievenbus post?
Was de close-up je ook al opgevallen? Ik keek er eerst overheen en snapte al niet waar iedereen zo moeilijk over deed.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:43 schreef Holyme het volgende:
Jaaaaa regenNu alleen nog wat wind zodat de boel kan luchten!
MiMu, had 'm al gezien ja, wel 'n leuke mani
Als je het in zo'n zak kan gooien gaat het goed.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
Past een flesje China Glaze door de brievenbus? Kan dat met gewone brievenbus post?
Ik zag dat er een vlekje op zat, later zag ik de foto met close-up pasquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Was de close-up je ook al opgevallen? Ik keek er eerst overheen en snapte al niet waar iedereen zo moeilijk over deed.![]()
Ik wil ook regen en onweer!
Ik zag het op E! Entertainment, en daar snapte ik niet helemaal waar het over ging, het was weggeblurred.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Was de close-up je ook al opgevallen? Ik keek er eerst overheen en snapte al niet waar iedereen zo moeilijk over deed.![]()
Ik wil ook regen en onweer!
Onze postbode doet nooit lastig, als het niet past belt hij aan, gaat hij geen aantekeningen maken oid.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:56 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb het geprobeerd maar ik krijg ChG écht niet in de brievenbus
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Is er al iets bekend van een evt. kortingsactie ben Enchantra morgen?
Lijkt me wel weer leuk.
Ja, dat zou wel mooi zijn.... ik vrees dat ik mijn randomreader mee moet nemen naar mijn ouders waar ik voetbal ga kijken...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben helemaal om qua stempellakjes dus er mag wel een algemene kortingsactie komen.
Ik heb er nu vijf hangen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mag je misschien toch nog jassen ophangen
Klopt, en een hendig lijstje met codes en klaar ben je! Maar die rekening is leegquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:09 schreef Joysa het volgende:
Dan is ING toch wel handig met gewoon inlognaam en ww
Zo zo, toe maar, vijf hele jassenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er nu vijf hangen.
En er staat me iets van bij dat ze alles gingen herhalen bij Enchantra. Niet helemaal zeker van.
Niet eens, tan code krijg ik op telefoonquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Klopt, en een hendig lijstje met codes en klaar ben je! Maar die rekening is leeg
[..]
Zo zo, toe maar, vijf hele jassen
Het zijn er ondertussen dertien. Gelukkig ben ik ook wisselkassa.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Klopt, en een hendig lijstje met codes en klaar ben je! Maar die rekening is leeg
[..]
Zo zo, toe maar, vijf hele jassen
Helemaal handig!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet eens, tan code krijg ik op telefoon
Oh, da's mooi, dan heb je toch nog iets te doen!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn er ondertussen dertien. Gelukkig ben ik ook wisselkassa.
En het plenst.
wanneer is straks? ik ben tijdens de wedstrijd op het museumplein namelijkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb vanaf straks tot het einde van de wedstrijd 25% korting op alleshierna zal ik er niks meer over zeggen
00:00 dus over een paar minutenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wanneer is straks? ik ben tijdens de wedstrijd op het museumplein namelijk
Het ging hier goed tekeer jaquote:Op zondag 11 juli 2010 00:10 schreef Mirjam het volgende:
lol, ik was in amsterdam vanavond, stond te schuilen onder een luifel om in de auto te stappen.
het was 1 stapje in de regen, maar wel alsof er een emmer over me geleegd werd
godzijdank had ik een evst in de auto liggen, nat shirt uit, vest aan
ja, was ik erg blij meequote:Op zondag 11 juli 2010 00:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het ging hier goed tekeer ja![]()
Wel handig van het vest!
Dat is inderdaad eeeeerg balen!!!quote:Op zondag 11 juli 2010 00:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, was ik erg blij meehad enkel zo'n oranje langsdesnelweghesje
ik zit nu lekker met droge kleren, en helaas de TENS weer(leews; apparaat voor als je héél veel pijn hebt)
heb ik toch al maanden niet hoeven gebruiken, balen balen.
Het begon om 00:00quote:Op zondag 11 juli 2010 00:18 schreef miss--moana het volgende:
[..]
huh dat is dan nu toch al verlopen
hehe.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is inderdaad eeeeerg balen!!!
Ik ben doodmoe, maar heb naar bed gaan ontwijkend gedrag
Mwoah, warmte valt wel mee.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hehe.
is ook te warm om te slapen nog joh
ik neem zo nog lekker een koude prosecco en ga een serie kijken ()medium)
geniet er van!quote:Op zondag 11 juli 2010 00:20 schreef miss--moana het volgende:
Maar meiden! Na een hele drukke festival week te hebben gehad ga ik eindelijk morgen even lekker een weekje weg! Nu eerst nog wat slapen, ik wens jullie een hele fijne week en veel lak plezier!!
Tot volgende week!
Owjaa en een goede wedstrijd morgen he! Dat NL maar gaat winnen
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mwoah, warmte valt wel mee.
Te gezellig op msn met een Fokker haha![]()
En Prosecco is altijd goeeeed![]()
Nee begint net pas,vanaf 00.00quote:Op zondag 11 juli 2010 00:18 schreef miss--moana het volgende:
[..]
huh dat is dan nu toch al verlopen
Hmm heerlijkquote:Op zondag 11 juli 2010 00:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
spannend
en dit is wel lekkere ja, in blikjes, dus blijft lekker lang koud
Fijne week!quote:Op zondag 11 juli 2010 00:20 schreef miss--moana het volgende:
Maar meiden! Na een hele drukke festival week te hebben gehad ga ik eindelijk morgen even lekker een weekje weg! Nu eerst nog wat slapen, ik wens jullie een hele fijne week en veel lak plezier!!
Tot volgende week!
Owjaa en een goede wedstrijd morgen he! Dat NL maar gaat winnen
OHHH die ga ik halen danquote:Op zondag 11 juli 2010 00:23 schreef Mirjam het volgende:
algemene tip: de blikjes prosecco dus, van de aldi![]()
![]()
kosten 99 cnt per stuk, topspul
Sorry staat er duidelijk bijquote:Op zondag 11 juli 2010 00:37 schreef Sharana_LV het volgende:
shit mag de bon pas inleveren bij 24 euro
Gooi je er nog een lakje bijquote:Op zondag 11 juli 2010 00:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar incl verzendkosten zat ik op 27 euro, maar dat telt dus niet grrr
Volgens mij moet het dan handig zijn dat je een kleine voor kleine images hebt en een grote voor de full nail.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Is een dubbele stempel veel handiger dan een enkele konad stempel?
ik zie het nut nog niet helemaal van de dubbele in
Mikken, hahaquote:Op zondag 11 juli 2010 00:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Die dubbele heeft toch een grote en een kleine stempel? Misschien makkelijker met mikken ofzo?
thanks. ik heb alleen net al op betalen geramdquote:Op zondag 11 juli 2010 00:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Die dubbele heeft toch een grote en een kleine stempel? Misschien makkelijker met mikken ofzo?
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mikken, haha
Ik zie nu iets voor me van een dartpijl op een nagel
Hahaha dartbord plaatje, en dan nagel ernaast een plaatje van een konadstempelquote:Op zondag 11 juli 2010 01:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Idee voor een konadding: dartbord.
En whehehe, gozer in tutu.
Slaap lekker!!quote:Op zondag 11 juli 2010 01:40 schreef AmyGrace het volgende:
Pfoei, t'is eindelijk een btje afgekoeld...lekker!
Ik loop wat achter, maar zag een prachtige beebie langskomen![]()
Van harte gefeliciteerd nog Guess!!!
Nu maar proberen te gaan slapen
Maar bij onverwacht geld verdienen is falen heerlijkquote:Op zondag 11 juli 2010 08:01 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen![]()
Gister even onverwacht wat bijverdiend, tis faaldag vandaag!
*Schuift koffie, asjeblief!quote:
Lekkerquote:Op zondag 11 juli 2010 10:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
*Schuift koffie, asjeblief!
Nog meer liefhebbers?
Ik ben m'n mandje bij je aan het vullenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het is aardig warm idd en dan loop ik ook nog als een kip zonder kop rond
Ik heb net gedouched maar kan eigenlijk alweer onder de douche springen.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het is aardig warm idd en dan loop ik ook nog als een kip zonder kop rond
Ja is de jacuzzi gevuldquote:Op zondag 11 juli 2010 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb net gedouched maar kan eigenlijk alweer onder de douche springen.
En dan moet ik ook nog stofzuigen, dweilen, WC poetsen
Debs neem een neusklemmetje mee
Oh en niet schrikken vanals je hem ziet. Hij heeft een gesprongen adertje in zijn oog. Hij komt rechtsreeks uit de Thriller clip lijkt het wel
Nou dat poetsen is écht nodig. De slaapkamers zijn nu klaar boven dus we zijn nu van boven naar beneden de boel aan het schoonmaken. wat ook eigenlijk wel weer ff lekker voelt hoor, het was zo'n bende...quote:Op zondag 11 juli 2010 11:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja is de jacuzzi gevuld. Maarrem, ik ben wel wat rommel gewend dus het hoeft niet spik en span hoor
! En ik zal niet schrikken
.
Dat is waar. Ik vind het heerlijk als Liesbeth 's maandags geweest is en alles weer schoon isquote:Op zondag 11 juli 2010 11:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou dat poetsen is écht nodig. De slaapkamers zijn nu klaar boven dus we zijn nu van boven naar beneden de boel aan het schoonmaken. wat ook eigenlijk wel weer ff lekker voelt hoor, het was zo'n bende...
Mijn enkel.quote:
Loller, dat had ik gisteren ookquote:
Ik moest heel hard lachen, die manier waarop je het beschrifjtquote:Op zondag 11 juli 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Loller, dat had ik gisteren ook
Ik zat in bad en de bel ging, dus ik snel mijn badjas aantrekken en naar beneden rennen (het waren namelijk jouw lakjes) slippen mijn voeten weg omdat ze nat waren. Eerst land ik halverwege de trap op mijn reet, vervolgens klap ik face first naar beneden om vervolgens op mijn rechtertiet en voorhoofd op de stenen vloer te landen. Mijn postbodinnetje stond helemaal verstijfd van schrik, want ze zag me naar beneden zeilen. Ik heb wel heel erg moeten lachen, ondanks het feit dat mijn tiet nu paars is en ik niet meer kan zitten wegens mijn beurse kont
Oh nee, wat ergquote:Op zondag 11 juli 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zat in bad en de bel ging, dus ik snel mijn badjas aantrekken en naar beneden rennen (het waren namelijk jouw lakjes) slippen mijn voeten weg omdat ze nat waren. Eerst land ik halverwege de trap op mijn reet, vervolgens klap ik face first naar beneden om vervolgens op mijn rechtertiet en voorhoofd op de stenen vloer te landen. Mijn postbodinnetje stond helemaal verstijfd van schrik, want ze zag me naar beneden zeilen. Ik heb wel heel erg moeten lachen, ondanks het feit dat mijn tiet nu paars is en ik niet meer kan zitten wegens mijn beurse kont
Dan zal je hem wel gekneusd hebben... Jaartje of wat geleden ook gehad, toen ik van mijn fiets viel met oud & nieuwquote:Op zondag 11 juli 2010 12:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh nee, wat erg.Ik zie het zo voor me! Ik heb nog niks binnen, maar dat zal maandag dan wel komen.
Ik was helemaal in gedachte en toen miste ik de laatste trede. Ik ben er nog op naar huis gelopen, maar het doet steeds meer pijn om erop te lopen. Ik denk dat ik mijn pa, die een uur verder op woont, vast ga voorbereiden op een ritje ziekenhuis.
Ik geloof dat alle aanbiedingen herhaald worden vandaag!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:39 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en weet iemand toevallig de aanbieding van Enchantra van vandaag??
Auch zo ben ik wel eens kop voorover uit de bus gevallenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn enkel.Bij het buitenste bot is het helemaal dik. Ik heb de huisartsenpost gebeld en van hen moet ik twee asprines innemen en goed koelen + omhoog houden. Als het om 3 uur niet minder is geworden, moet ik terugbellen. Stomme trappen op Arnhem CS!
Bubs ik stuur je even een PM heb ff een vraagquote:Op zondag 11 juli 2010 12:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Auch zo ben ik wel eens kop voorover uit de bus gevallen
Ik zie het helemaal voor mequote:Op zondag 11 juli 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh nee, wat erg.Ik zie het zo voor me! Ik heb nog niks binnen, maar dat zal maandag dan wel komen.
Ik was helemaal in gedachte en toen miste ik de laatste trede. Ik ben er nog op naar huis gelopen, maar het doet steeds meer pijn om erop te lopen. Ik denk dat ik mijn pa, die een uur verder op woont, vast ga voorbereiden op een ritje ziekenhuis.
Dwijn, ook erg auw auw.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
SQ: tips ter verlichting; op een ijspakking zitten, helpt tegen de kneuzing.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:21 schreef tanteklara het volgende:
[..]
SQ: tips ter verlichting; op een ijspakking zitten, helpt tegen de kneuzing.
Je tiet nog even met rust laten en dan morgen beginnen met arnica-zalf te smeren, zodat de bloeduitstorting sneller weggaat.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tnx. Maar ik val vaker van de trap (smalle treden en draaitrap zonder leuning... Ben als de dood voor als ik ooit een baby krijg, denk dat ik dan de wieg maar in de keuken zet
) dus kan er wel redelijk tegen inmiddels
Die ligt op zolder. Maar ik mag 'm nog niet monteren van bleiblei. Die wil het ding eerst schaven en opnieuw lakken enzoquote:
Maar hij moet eerst nog je lakbakken maken?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die ligt op zolder. Maar ik mag 'm nog niet monteren van bleiblei. Die wil het ding eerst schaven en opnieuw lakken enzo
Nee, het moet eerst weer onder de 20 graden komen binnenshuisquote:Op zondag 11 juli 2010 14:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar hij moet eerst nog je lakbakken maken?![]()
Morgen meeten met een fokker![]()
Ja gisteren hadden ze een bal ipv hoofd, maar deze is beterquote:
vertel nouhouquote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja gisteren hadden ze een bal ipv hoofd, maar deze is beter
ik volgde jouw blog nog helemaal nietquote:Op zondag 11 juli 2010 14:38 schreef Holyme het volgende:
Klinkt lekker SQ![]()
Joysa ik ben nu ook wel nieuwsgierig
Mirjam hoe gaat het nu?
Nieuwsgierige mensen hierquote:Op zondag 11 juli 2010 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat een ongelukken allemaal zeg! Voor iedereen:
@ Joysa; vertellen!
Wie wie wie?quote:
Idem!! Van de scooter af, scooter ergens aan vast gezet, moest pielen met het slot, wilde niet, kom binnen: guts.... ZWEET!!!!!!!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:17 schreef Diconnected het volgende:
De tering. Ik zweet van m'n oksels tot m'n reet.Beetje opruimen pas. En ik moet nog stofzuigen
Thanks.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:19 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Dwijn, ook erg auw auw.
Tip, zoek wat verband, zoek afbeelding op internet hoe een verstuikte enkel te verbinden, doe dat dan bij jezelf en je zult merken dat de pijn stukken minder wordt. Dit komt omdat je je voet dan min of meer vast zet 9immobiliseert); waardoor gestuikte weefsel tot rust komt. Als je sport-tape hebt gaat het nog fijner. Probeer de voet zoveel mogelijk naar je toe te trekken als je gaat verbinden.
Dan ijspakking pakken, voetje hoog en ijspak erop. Pak diepvrieserwten enzo werkt ook goed. Erwten kun je steeds opnieuw invriezen, alleen dan niet meer eten.
Succes ermee.
Maar ze had laatst die actie van 50% korting op CG toch, dan vind ik het niet gek dat er veel op isquote:Op zondag 11 juli 2010 16:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Beetje jammer dat er dan China Glaze niet op voorraad is, zoals Peachy Keen, Grape Juice en Flying Dragon..
Ja, maar dan moet je eigenlijk zorgen dat je genoeg voorraad hebt toch?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar ze had laatst die actie van 50% korting op CG toch, dan vind ik het niet gek dat er veel op is
Zou ik wel doen, mjaquote:Op zondag 11 juli 2010 16:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je eigenlijk zorgen dat je genoeg voorraad hebt toch?
Ventilators FTWquote:Op zondag 11 juli 2010 17:19 schreef Mirjam het volgende:
zo, van ellende zijn we naar den haag gegaan, om daar een ventilator te kopen, ik trok het niet meer
wat een zegen zo'n ding
hou op hoor, ik ga falen danquote:Op zondag 11 juli 2010 15:53 schreef DeltaCephei het volgende:
Enchantra hoor ik iets van 50% kortingsactieZou dat op het gehele assortiment zijn?
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:32 schreef Joysa het volgende:
Dames, welke nagellak moet ik morgen op? Zwart met grijze kleren, nee geen grijze lak.
(als ik mn glitters eraf geweekt heb)
Dat is wel een goede, glitturzzz!quote:Op zondag 11 juli 2010 17:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
AtlantisAltijd goed bij zwart/grijs.
Ja hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 17:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is wel een goede, glitturzzz!
Nog meer suggesties?
OMG!!!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
De volgende keer als ik een actie doe moet het -10 zijn ofzo pfff
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Als je bij TD de mini shrek collectie besteld hoeveel lakjes passen er dan nog bij? 4 kleintjes is 2 grote, dus nog 7? Of gaat het anders?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Als je bij TD de mini shrek collectie besteld hoeveel lakjes passen er dan nog bij? 4 kleintjes is 2 grote, dus nog 7? Of gaat het anders?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:26 schreef RenRen- het volgende:
Je kunt ook de knoppen vastzetten he? Zoals quote, fobo, PM.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet denk ik ook mijn lakjes maar eens uitgaan zoeken voor de swap
*Heeft een stuk of 15/20 lakjes voor eventuele swaps/dozenquote:Op zondag 11 juli 2010 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet denk ik ook mijn lakjes maar eens uitgaan zoeken voor de swap
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
verrek das een goed idee!![]()
en die automatische 2 mintuten weet ik wat is schijtirritantik kan niet eens lezen wat er staan want dan is hij weer weg maar ARGH!
Als je dat schuifertje helemaal naar links doet, staat het uit. Moet je alleen wel overal doen, bij topics onthoudt hij het, maar bij je myAT, normale AT en new topics vergeet hij hetquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en die automatische 2 mintuten weet ik wat is schijtirritantik kan niet eens lezen wat er staan want dan is hij weer weg maar ARGH!
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je dat schuifertje helemaal naar links doet, staat het uit. Moet je alleen wel overal doen, bij topics onthoudt hij het, maar bij je myAT, normale AT en new topics vergeet hij het
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, doei, straks ga je mij beschilderen!![]()
gewoon doen wat je zelf het mooist vind
(maar het zal toch wel rood worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |