Ja is de jacuzzi gevuldquote:Op zondag 11 juli 2010 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb net gedouched maar kan eigenlijk alweer onder de douche springen.
En dan moet ik ook nog stofzuigen, dweilen, WC poetsen
Debs neem een neusklemmetje mee
Oh en niet schrikken vanals je hem ziet. Hij heeft een gesprongen adertje in zijn oog. Hij komt rechtsreeks uit de Thriller clip lijkt het wel
Nou dat poetsen is écht nodig. De slaapkamers zijn nu klaar boven dus we zijn nu van boven naar beneden de boel aan het schoonmaken. wat ook eigenlijk wel weer ff lekker voelt hoor, het was zo'n bende...quote:Op zondag 11 juli 2010 11:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja is de jacuzzi gevuld. Maarrem, ik ben wel wat rommel gewend dus het hoeft niet spik en span hoor
! En ik zal niet schrikken
.
Dat is waar. Ik vind het heerlijk als Liesbeth 's maandags geweest is en alles weer schoon isquote:Op zondag 11 juli 2010 11:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou dat poetsen is écht nodig. De slaapkamers zijn nu klaar boven dus we zijn nu van boven naar beneden de boel aan het schoonmaken. wat ook eigenlijk wel weer ff lekker voelt hoor, het was zo'n bende...
Mijn enkel.quote:
Loller, dat had ik gisteren ookquote:
Ik moest heel hard lachen, die manier waarop je het beschrifjtquote:Op zondag 11 juli 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Loller, dat had ik gisteren ook
Ik zat in bad en de bel ging, dus ik snel mijn badjas aantrekken en naar beneden rennen (het waren namelijk jouw lakjes) slippen mijn voeten weg omdat ze nat waren. Eerst land ik halverwege de trap op mijn reet, vervolgens klap ik face first naar beneden om vervolgens op mijn rechtertiet en voorhoofd op de stenen vloer te landen. Mijn postbodinnetje stond helemaal verstijfd van schrik, want ze zag me naar beneden zeilen. Ik heb wel heel erg moeten lachen, ondanks het feit dat mijn tiet nu paars is en ik niet meer kan zitten wegens mijn beurse kont
Oh nee, wat ergquote:Op zondag 11 juli 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zat in bad en de bel ging, dus ik snel mijn badjas aantrekken en naar beneden rennen (het waren namelijk jouw lakjes) slippen mijn voeten weg omdat ze nat waren. Eerst land ik halverwege de trap op mijn reet, vervolgens klap ik face first naar beneden om vervolgens op mijn rechtertiet en voorhoofd op de stenen vloer te landen. Mijn postbodinnetje stond helemaal verstijfd van schrik, want ze zag me naar beneden zeilen. Ik heb wel heel erg moeten lachen, ondanks het feit dat mijn tiet nu paars is en ik niet meer kan zitten wegens mijn beurse kont
Dan zal je hem wel gekneusd hebben... Jaartje of wat geleden ook gehad, toen ik van mijn fiets viel met oud & nieuwquote:Op zondag 11 juli 2010 12:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh nee, wat erg.Ik zie het zo voor me! Ik heb nog niks binnen, maar dat zal maandag dan wel komen.
Ik was helemaal in gedachte en toen miste ik de laatste trede. Ik ben er nog op naar huis gelopen, maar het doet steeds meer pijn om erop te lopen. Ik denk dat ik mijn pa, die een uur verder op woont, vast ga voorbereiden op een ritje ziekenhuis.
Ik geloof dat alle aanbiedingen herhaald worden vandaag!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:39 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en weet iemand toevallig de aanbieding van Enchantra van vandaag??
Auch zo ben ik wel eens kop voorover uit de bus gevallenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn enkel.Bij het buitenste bot is het helemaal dik. Ik heb de huisartsenpost gebeld en van hen moet ik twee asprines innemen en goed koelen + omhoog houden. Als het om 3 uur niet minder is geworden, moet ik terugbellen. Stomme trappen op Arnhem CS!
Bubs ik stuur je even een PM heb ff een vraagquote:Op zondag 11 juli 2010 12:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Auch zo ben ik wel eens kop voorover uit de bus gevallen
Ik zie het helemaal voor mequote:Op zondag 11 juli 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh nee, wat erg.Ik zie het zo voor me! Ik heb nog niks binnen, maar dat zal maandag dan wel komen.
Ik was helemaal in gedachte en toen miste ik de laatste trede. Ik ben er nog op naar huis gelopen, maar het doet steeds meer pijn om erop te lopen. Ik denk dat ik mijn pa, die een uur verder op woont, vast ga voorbereiden op een ritje ziekenhuis.
Dwijn, ook erg auw auw.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
SQ: tips ter verlichting; op een ijspakking zitten, helpt tegen de kneuzing.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:21 schreef tanteklara het volgende:
[..]
SQ: tips ter verlichting; op een ijspakking zitten, helpt tegen de kneuzing.
Je tiet nog even met rust laten en dan morgen beginnen met arnica-zalf te smeren, zodat de bloeduitstorting sneller weggaat.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tnx. Maar ik val vaker van de trap (smalle treden en draaitrap zonder leuning... Ben als de dood voor als ik ooit een baby krijg, denk dat ik dan de wieg maar in de keuken zet
) dus kan er wel redelijk tegen inmiddels
Die ligt op zolder. Maar ik mag 'm nog niet monteren van bleiblei. Die wil het ding eerst schaven en opnieuw lakken enzoquote:
Maar hij moet eerst nog je lakbakken maken?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die ligt op zolder. Maar ik mag 'm nog niet monteren van bleiblei. Die wil het ding eerst schaven en opnieuw lakken enzo
Nee, het moet eerst weer onder de 20 graden komen binnenshuisquote:Op zondag 11 juli 2010 14:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar hij moet eerst nog je lakbakken maken?![]()
Morgen meeten met een fokker![]()
Ja gisteren hadden ze een bal ipv hoofd, maar deze is beterquote:
vertel nouhouquote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja gisteren hadden ze een bal ipv hoofd, maar deze is beter
ik volgde jouw blog nog helemaal nietquote:Op zondag 11 juli 2010 14:38 schreef Holyme het volgende:
Klinkt lekker SQ![]()
Joysa ik ben nu ook wel nieuwsgierig
Mirjam hoe gaat het nu?
Nieuwsgierige mensen hierquote:Op zondag 11 juli 2010 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat een ongelukken allemaal zeg! Voor iedereen:
@ Joysa; vertellen!
Wie wie wie?quote:
Idem!! Van de scooter af, scooter ergens aan vast gezet, moest pielen met het slot, wilde niet, kom binnen: guts.... ZWEET!!!!!!!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:17 schreef Diconnected het volgende:
De tering. Ik zweet van m'n oksels tot m'n reet.Beetje opruimen pas. En ik moet nog stofzuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |