Heb je em al opgevoerd? :pquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:46 schreef Lindytje het volgende:
Jaaaa!! Mijn elektronische vliegenmepper!!!
Oke, is goed, haast je niet hoor!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:48 schreef Mss het volgende:
Ik heb heel erg veel gedoe op mijn werk. Ik zet het liever niet open en bloot op het forum, maar ik zal jullie even een PM sturen. Het is wel een heel verhaal dus het duurt even.
Bwhehehe, ik zie het al helemaal gebeuren....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:47 schreef princess-a het volgende:
Och arme hondOnze kat ging vandaag de hele tijd net naast de zon liggen in de schaduw. En elke zoveel minuten later lag ie dus weer in de zon en ging ie weer paar centimeter verder in de schaduw liggen, vlak daarna lag ie dus weer in de zon, nouja jullie snappen hem
En nadat jullie het hadden over een ventilator bedacht ik me net dat ik ook zon ding heb, ga hem snel aanzetten
Hihi, wel cute!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:01 schreef vamperotica het volgende:
Pfff.. 1 flesje Jillzzzzzzzz tikt al aan...
Ik is een watje.
Oh men wat zal dat lekker zijn zo met dit weerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:01 schreef vamperotica het volgende:
Pfff.. 1 flesje Jillzzzzzzzz tikt al aan...
Ik is een watje.
Ik ben bezig aan een reactiequote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:10 schreef Mss het volgende:
Jullie hebben PM, het is wel een lang verhaal. Maar het lucht wel op om het even op papier te hebben en van me af te schrijven.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:29 schreef Lindytje het volgende:
Nou, ik hoop toch wat langer dan 6 uurtjes te kunnen slapen eigenlijk.....
Da's mooi kak wel, dat je waarschijnlijk douanekosten hebt van TD... balen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |