Ah Mir balenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:40 schreef Mirjam het volgende:
kut kut kut
tussen douchen en afdrogen is er iets met m'n rug gebeurd, waardoor ik niet meer erechtop kan staan, en doodga van de pijn.
zoals de pijn was toen de hernia op z'n ergst was.
de stress is natuurlijk ook meteen weer 200%, baggerzooi, en dat met dit lekkere weer
*moet het even kwijt*
Oeh, shit!! Moet je niet even langs een arts dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:40 schreef Mirjam het volgende:
kut kut kut
tussen douchen en afdrogen is er iets met m'n rug gebeurd, waardoor ik niet meer erechtop kan staan, en doodga van de pijn.
de stress is natuurlijk ook meteen weer 200%, baggerzooi, en dat met dit lekkere weer
*moet het even kwijt*
Bah, wat kut Mirquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:40 schreef Mirjam het volgende:
kut kut kut
*moet het even kwijt*
Chips chips, chips Mirjam.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:40 schreef Mirjam het volgende:
kut kut kut
*moet het even kwijt*
Dit dusquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, shit!! Moet je niet even langs een arts dan?
Ik stem voor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik stel voor... meeting bij iemand die een zwembad heeft!
Spierverslappertje er tegenaan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:26 schreef Mirjam het volgende:
Ik probeer het er maar uitte lopen, al heeft dat weinig effect. Ik denk dat het een spierenkwestie is, dus wrinug aan te doen behalve uitzingen ben ik bang
Count me in!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik stel voor... meeting bij iemand die een zwembad heeft!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik stem voor.
En dan heb ik vanavond jassendienst. Dat gaat stormlopen, I tell you.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:54 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eindelijk_op_tv.html
![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
had gisterenavond schoolfeest (de is mentor van de feestcommissie) en daar stonden 3 moeders bij de garderobe.... die kwamen om 11 uur
op d'r schouder tikken: 'nou, uhm.... dan gaan we maar naar huis....'
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:40 schreef Mirjam het volgende:
kut kut kut
*moet het even kwijt*
hmm, geen slecht idee, denk alleen niet dat ik die nog heb liggen.quote:
Weekenddokter of wacht je nog liever ff?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, geen slecht idee, denk alleen niet dat ik die nog heb liggen.
wel shitloads aan morfine btw
ik wacht wel af, kan toch niet veel anders denk ikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:56 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Weekenddokter of wacht je nog liever ff?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes dan maar!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wacht wel af, kan toch niet veel anders denk ik
Ziet ze dat hier niet dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Succes dan maar!
Mijn nagels zijn af. Pics komen later in ander topic. Als ik ze nu post dan ziet een vriendin waar ik geen zin in heb dat ik online ben en daar heb ik geen zin in.
Nee ze komt hier niet en kent mijn nick ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:26 schreef RenRen- het volgende:
Ik luister wel goed naar mijn moeder soms! Ik heb 5 lakjes klaarstaan die mee mogen.Alsof je moeder dat niet doorheeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mirjam, heeft dat centrum geen tips als je weer een flinke terugslag krijgt?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Alsof het daar om gaatquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:56 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Alsof je moeder dat niet doorheeft.
As je er echt veellast van hebt zou ik toch ff naar een weekendarts gaan... Je neemt nu ook een onmogelijke houding aan om de pijn te "omzeilen" enzoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:40 schreef Mirjam het volgende:
kut kut kut
*moet het even kwijt*
iddquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:41 schreef Lindytje het volgende:
Buh, waarom is dat cheerding nou weer in voetbalvorm... ik hou van voetbal, maar blijf van de smileys af![]()
Ja, dom he?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi hoi![]()
Wat lollig, een eigen soort-van-mini-subforum!![]()
Beterschap Mirjam. Pijn is kut. Pijn in combinatie met hitte is nog veel kutter. Laat je maar lekker verwennen met drinken met ijsblokjes e.d.![]()
Hebben jullie deze al gezien? Lindsey Lohan bij de rechter![]()
[ afbeelding ]
Hm, Tilburg.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:41 schreef Lindytje het volgende:
Onweer!!!!!
![]()
Met net zelfs dikke hagelstenen buiten, toen ik in de auto zat, ik schrok me de pleuris van de eerste megasteen die tegen mijn ruit aan ketste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |