Sterkte met je werk en laat je niet gek maken!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:44 schreef Mss het volgende:
Ik ga ook proberen te slapen. Tot morgen allemaal
quote:
Dit is de sc.....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Waarom is er geen OP meer dan? Daar stond juist zoveel nuttige info in
Het nieuwe topic is gewoon nog niet centraal gezet. Show hier je nagels #193quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar is het gewone topic dan nu weer heen?Wat en chaos dit
Staat nog niet centraalquote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar is het gewone topic dan nu weer heen?Wat en chaos dit
Bubsel. heb jij ook mini's in je shop?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben ook moed aan het verzamelen om te gaan douchen![]()
Wat erg S hopelijk kunnen ze wat vinden.
En zag een Guess beeb voorbij komen wat een cutie
Nee voorlopig nog nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bubsel. heb jij ook mini's in je shop?
Oh jammer.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee voorlopig nog nietzou wel goed zijn qua ruimte
Zelfde hier. Kom net de douch uit en ik kan wel weer gaan douchenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:34 schreef Mirjam het volgende:
boooh, hebben jullie ook zo'n kutnacht gehad?
mijn lichaam voelt aan alsof ik vannacht de marathon heb gelopen
Sterkte gewenst.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Aan alle meiden; thanks voor jullie reactiesben nu weer wat uitgeslapen, minder moe nu en als ik de zon zo zie een stuk vrolijker
Nog even antwoorden op de vragen, ja er zit ook een gedeelte erfelijkheid bij alleen mijn vader was ook ziek en op jonge leeftijd overleden dus ze kunnen hem niet testen, mijn moeder is de drager van het reuma gedeelte, bij mijn zus weten ze welk soort reuma het is, alleen omdat het bij mij meerdere dingen zijn komen ze er niet uit.
Maar wel allemaal:*:*:*:*:*
We gaan gewoon weer lekker verder. Ik smelt hier weg door de zon, ben echt blij dat ik nu 2 weken vakantie heb!Zo eerst maar eens lang en koud douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |