abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83918409
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:40 schreef Neelix het volgende:

[..]

Wat dan?
Ik weet het niet zo goed. Het is echt een leuke man, hij is lief, grappig, zorgzaam... maar we zijn heel verschillend. Hij is heel rustig, beetje stil, doet weinig naast zijn werk behalve sporten, niet veel sociale contacten, totaal geen ambitie, heeft zelfs de middelbare school niet afgemaakt, hoewel hij echt niet dom is. En hij heeft natuurlijk zijn dochtertje als nr 1 prioriteit.

Daarentegen heb ik een heel druk sociaal leven, heb buien dat ik compleet hyper ben, mijn werk is ontzettend belangrijk voor me en daar ga ik ook echt voor. Ik ben een vrij scherpe, snelle humor en ik ben dol op discussiëren en ik moet er echt nog niet aan denken om kinderen te krijgen nu! Daar is mijn leven totaal niet op gebouwd! Ik wil dingen doen, zien, meemaken, beleven, leven en genieten en ik heb het gevoel dat hij een beetje stilstaat...
Sarcasme. Herken het.
pi_83918704
dating sites.. pfff bagger mensen en je moet er nog eens flink voor dokken ook nog is! Onzin dus.
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 15:35:33 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_83918791
Net weer een mail gehad van iemand die ik eigenlijk al had afgeschreven. Het lijkt een aardige vent, niet op zoek naar een relatie (zegt hij dan), maar wel in voor een date. Zelfde als ik eigenlijk.

Morgen of zo maar even op mijn gemak een antwoord brouwen, ik ga zometeen eerst nog even zonnen

@picardmike: die reacties die je krijgt zijn vrij standaard lijkt me, alleen die vrouw die over een kinderwens begint inderdaad, wat Vex ook al zegt: haar biologische klok begint schijnbaar te tikken... wel een beetje triest om daar meteen over te beginnen tegen iemand die je helemaal niet kent.

@spirit82: als je twijfelt zou ik er maar niet aan beginnen, dan wordt het toch niets. Dat je verschillend bent hoeft trouwens niet zoveel te zeggen, soms vult dat elkaar juist aan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83922026
quote:
@picardmike: die reacties die je krijgt zijn vrij standaard lijkt me, alleen die vrouw die over een kinderwens begint inderdaad, wat Vex ook al zegt: haar biologische klok begint schijnbaar te tikken... wel een beetje triest om daar meteen over te beginnen tegen iemand die je helemaal niet kent.
Allemaal zeer standaart idd veel vrouwen nemen ook niet echt moeite om een leuk berichtje te schrijven zelfs al is die onweerstaanbaar. Het overgrote deel bestaat ook uit hartjes. heb 1 "geen interesse"gehad van de dame met de leren broek. Gooi het profiel er morgen af denk ik.
quote:
Daarentegen heb ik een heel druk sociaal leven, heb buien dat ik compleet hyper ben, mijn werk is ontzettend belangrijk voor me en daar ga ik ook echt voor. Ik ben een vrij scherpe, snelle humor en ik ben dol op discussiëren en ik moet er echt nog niet aan denken om kinderen te krijgen nu! Daar is mijn leven totaal niet op gebouwd! Ik wil dingen doen, zien, meemaken, beleven, leven en genieten en ik heb het gevoel dat hij een beetje stilstaat...
Je hebt die donkere man toch nog die op je reageerde?
UITGESCHREVEN
  zondag 11 juli 2010 @ 17:56:04 #105
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83923836
En wat heb je nu geleerd/bereikt met zo'n nepprofiel?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 18:35:41 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_83924967
quote:
[b]
Allemaal zeer standaart idd veel vrouwen nemen ook niet echt moeite om een leuk berichtje te schrijven zelfs al is die onweerstaanbaar. Het overgrote deel bestaat ook uit hartjes. heb 1 "geen interesse"gehad van de dame met de leren broek. Gooi het profiel er morgen af denk ik.

Om de dames met een standaaardantwoord ietwat te verdedigen: het is lastig om een origineel of leuk bericht te schrijven als je niet zo creatief bent of als je niet gewend bent te schrijven. Ik heb er zelf ook wel moeite mee: in mijn hoofd zit een heel leuk, origineel bericht, maar als ik het dan typ komt er bagger uit.

En ik heb een probleem: ik weet bij God niet meer op wie ik had gereageerd bij RP en ik was zo dom om mij outbox leeg te maken gisteren, de kans gaat nu dus bestaan dat ik ga reageren op mannen waar ik al op gereageerd had.

Ik heb ook geen flauw idee meer wie de persoon van de email van vanmiddag is, het was in ieder geval iemand waar ik zelf op had gereageerd, hij zal mijn type wel zijn, maar hoe hij eruit zag?
niet zo tof doen
pi_83925331
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee meer wie de persoon van de email van vanmiddag is, het was in ieder geval iemand waar ik zelf op had gereageerd, hij zal mijn type wel zijn, maar hoe hij eruit zag?
Dan was ie dus blijkbaar ook niet zó interessant
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 18:53:26 #108
9859 crew  Karina
Woman
pi_83925525
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:47 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dan was ie dus blijkbaar ook niet zó interessant
Kan ook ja
niet zo tof doen
pi_83926306
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:35 schreef Karina het volgende:

@spirit82: als je twijfelt zou ik er maar niet aan beginnen, dan wordt het toch niets. Dat je verschillend bent hoeft trouwens niet zoveel te zeggen, soms vult dat elkaar juist aan.

Dat vind ik ook. Je hebt volgens mij nu al te veel twijfels over dingen die waarschijnlijk minder zwaar zouden tillen als je hem écht leuk had gevonden.

Ik kreeg gisteren een bericht van een jongen van 18. Hij schreef dat hij het jammer vindt dat mensen vaak afhaken op leeftijdsverschil en dat dat er volgens hem niet zo toe hoeft te doen... Uhm jawel, zéker op die leeftijd. Wel schattig, hij had een lang bericht geschreven waarin hij heel hard probeerde te laten zien dat hij volwassen is voor zijn leeftijd
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_83927023
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik weet het niet zo goed. Het is echt een leuke man, hij is lief, grappig, zorgzaam... maar we zijn heel verschillend. Hij is heel rustig, beetje stil, doet weinig naast zijn werk behalve sporten, niet veel sociale contacten, totaal geen ambitie, heeft zelfs de middelbare school niet afgemaakt, hoewel hij echt niet dom is. En hij heeft natuurlijk zijn dochtertje als nr 1 prioriteit.

Mail voor Silenus van RP

Spirit toont interesse

Nee, hij is flauw maar zoals Karina en Lolaatje zeggen op een minder harde manier dumpen die hap want later krijg je er spijt van. Jij bent tenslotte altijd nr. 2 en als ik lees hierboven hoe jij bent wordt het denk ik heel moeilijk
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 19:39:00 #111
9859 crew  Karina
Woman
pi_83927223
Even een vraagje voor de meer ervaren RP'ers: hoe kun je eigenlijk bij een profiel zien of iemand betalend lid is of niet? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken (of kun je dat helemaal niet zien?).
niet zo tof doen
pi_83927665
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:39 schreef Karina het volgende:
Even een vraagje voor de meer ervaren RP'ers: hoe kun je eigenlijk bij een profiel zien of iemand betalend lid is of niet? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken (of kun je dat helemaal niet zien?).

Ligt er aan. Als je zelf lid bent en je logt in dan staat er bij de leden een gouden bolletje en bij de niet leden een zilveren bolletje. Geen lid dan is het niet mogelijk om het te zien (tenzij iemand het in zijn profiel kan smokkelen)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 19:55:09 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_83927760
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:52 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]Bedankt, dan kan iemand die wel lid is, in ieder geval zien dat ik het niet ben (tja ik blijf Hollander he).

Ligt er aan. Als je zelf lid bent en je logt in dan staat er bij de leden een gouden bolletje en bij de niet leden een zilveren bolletje. Geen lid dan is het niet mogelijk om het te zien (tenzij iemand het in zijn profiel kan smokkelen)
Quote faal in de nieuwe layout
niet zo tof doen
pi_83943690
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:39 schreef Karina het volgende:
Dan had ik ook nog een vraag. Kan iemand een bericht terugsturen als die gratis lid is?
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 07:29:11 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_83944250
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:36 schreef editoor het volgende:

[..]

Dan had ik ook nog een vraag. Kan iemand een bericht terugsturen als die gratis lid is?
Die weet ik dan weer, nee kan niet. Ik zoek dan het lid op en stuur een interessebericht, dan snappen ze het wel en sturen ze een emailadres of MSN.
niet zo tof doen
  maandag 12 juli 2010 @ 07:31:23 #116
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83944257
Datingsite ervaringen... joh nu moeten ze allemaal een kloon aanmaken om hun bevindeingen te vertellen... doet lang niet iedereen joh, dus hopeloze vraag
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83944651
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:35 schreef Karina het volgende:
Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Volgens mij zijn relaties een kwestie van soort zoekt soort. Voor een succesvolle relatie moet je zoveel mogelijk op één lijn zitten en niet alles hoeven bevechten.
pi_83944671
Aan de andere kant wordt ook vaak gezegd dat tegenpolen elkaar aantrekken.
Dus wat is het nou?
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 08:36:58 #119
9859 crew  Karina
Woman
pi_83944697
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:32 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Volgens mij zijn relaties een kwestie van soort zoekt soort. Voor een succesvolle relatie moet je zoveel mogelijk op één lijn zitten en niet alles hoeven bevechten.
Als je het altijd maar over alles eens bent lijkt me nogal saai plus dat twee personen die ongeveer hetzelfde karakter hebben juist heel erg kunnen botsen, zet maar eens twee koppige personen tegenover elkaar...

Ik kreeg net een interessebericht van RP, volwassen vent die een "lekker ding" zoekt volgens zijn profiel en met volwassen bedoel ik iemand van in de veertig.
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:34 schreef GlenSpey het volgende:
Aan de andere kant wordt ook vaak gezegd dat tegenpolen elkaar aantrekken.
Dus wat is het nou?
Ik denk dat het in het midden ligt, je moet niet echt elkaars tegenpolen zijn, maar ook niet precies hetzelfde.
niet zo tof doen
pi_83944701
paiq

sta er zelf ook ingeschreven lulz, maar er komen alleen cloverfields tegen. Was maar 1 leuk meisje waar het mee klikte en helaas niets meer werd dan een heerlijk weekend, maar ze zijn er wel vind het altijd wel sneu als ik zo'n cloverfield moet afwijzen geweten ook van me

maar soms heb je ook van die mensen die dan 2 dingen vragen en gelijk erachteraan zeggen "ja sorry dat ik zoveel vraag maar ik vraag altijd best vaak wat want ik ben altijd zo nieuwsgierig of naja niet nieuwsgierig maar wil gewoon alles weten". Dan denk ik van ben je nou..

pluspunt: heb wel hoge ratings
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 08:42:26 #121
9859 crew  Karina
Woman
pi_83944758
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:37 schreef Rick_dB het volgende:
paiq

sta er zelf ook ingeschreven lulz, maar er komen alleen cloverfields tegen. Was maar 1 leuk meisje waar het mee klikte en helaas niets meer werd dan een heerlijk weekend, maar ze zijn er wel vind het altijd wel sneu als ik zo'n cloverfield moet afwijzen geweten ook van me

maar soms heb je ook van die mensen die dan 2 dingen vragen en gelijk erachteraan zeggen "ja sorry dat ik zoveel vraag maar ik vraag altijd best vaak wat want ik ben altijd zo nieuwsgierig of naja niet nieuwsgierig maar wil gewoon alles weten". Dan denk ik van ben je nou..

pluspunt: heb wel hoge ratings
Ik kom ook (sinds kort) op Paiq, maar wat is een Cloverfield?
niet zo tof doen
pi_83945228
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik kom ook (sinds kort) op Paiq, maar wat is een Cloverfield?
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 09:42:25 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_83945771
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:15 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zat aan een echt klavertjesveld te denken (omdat clover, klavertje betekent). Maar dit is van die film.
niet zo tof doen
  maandag 12 juli 2010 @ 09:47:37 #124
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83945900
[inkoppertje]Ze stemmen de matches onder andere af op de fotoscores van beiden[/inkoppertje]

pi_83946235
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:47 schreef Jabberwocky het volgende:
[inkoppertje]Ze stemmen de matches onder andere af op de fotoscores van beiden[/inkoppertje]

waarom krijg ik dan of breezers of cloverfields
pi_83946441
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:15 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Aan de ene kant:
Aan de andere kant: dat arme kind
Tap tap tap
pi_83946709
Oeh, de foto wordt hier geblokkeerd en ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig... Omschrijving iemand?!
Sarcasme. Herken het.
pi_83946769
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Als je het altijd maar over alles eens bent lijkt me nogal saai plus dat twee personen die ongeveer hetzelfde karakter hebben juist heel erg kunnen botsen, zet maar eens twee koppige personen tegenover elkaar...
Persoonlijk denk ik dat als je veel op elkaar lijkt, je ook dezelfde interesses en levensinstelling hebt. Zodra dat overeenkomt kun je veel beter samenwerken als een team. Op lange termijn lijkt me zoiets behoorlijk belangrijk; dan wil je namelijk een bepaalde mate van zin of richting geven aan je relatie.
  maandag 12 juli 2010 @ 10:22:02 #129
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83946869
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:16 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh, de foto wordt hier geblokkeerd en ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig... Omschrijving iemand?!
Dik en lelijk.
pi_83946894
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:33 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Mail voor Silenus van RP

Spirit toont interesse

Nee, hij is flauw maar zoals Karina en Lolaatje zeggen op een minder harde manier dumpen die hap want later krijg je er spijt van. Jij bent tenslotte altijd nr. 2 en als ik lees hierboven hoe jij bent wordt het denk ik heel moeilijk

Hij zal bij mij ook altijd nr 2 zijn, Ikzelf sta op 1 Hmm, maarja, twijfel nu of ik nog 1 keertje af zal spreken, gewoon om het zeker te weten. Kreeg net al sms met de vraag wanneer hij me weer zou zien. Hij wil vandaag afspreken en ik heb nog geen plannen, maar ik ben moe en wil op tijd naar bed... Volgens mij zegt dat al genoeg

Maar hoe pak ik dit eigenlijk aan? Meestal stuur ik na de eerste date een sms met de melding dat het niks gaat worden.. Maar kan ik het nu maken om dit via sms te melden? Wil hem ook niet helemaal hierheen laten komen om vervolgens te zeggen "sorry, maar dit gaat em niet worden".
Sarcasme. Herken het.
pi_83946925
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:22 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Dik en lelijk.
Waar komt de omschrijving ´cloverfield´ dan vandaan? Ik zie de link met dik en lelijk namelijk niet...
Sarcasme. Herken het.
pi_83946944
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:22 schreef Jabberwocky het volgende:
Dik en lelijk.
En dan niet maatje 38 dik naar Fok-maatstaven, maar echt dik als in 150kg+.
pi_83946952
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Aan de ene kant:
Aan de andere kant: dat arme kind
dat heb ik dus ook. als je het ziet lach je, maar als je je in die persoon gaat plaatsen voel ik me wel altijd kut ben vroeger gepest omdat ik een bol hoofd had en vond i kal erg zat
pi_83947021
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waar komt de omschrijving ´cloverfield´ dan vandaan? Ik zie de link met dik en lelijk namelijk niet...

pi_83947035
quote:

[..]

Je ziet dat beest amper in de film, en als je het ziet, is het een enorm lelijk mormel? Denk ik.
Tap tap tap
pi_83947044
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:24 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

dat heb ik dus ook. als je het ziet lach je, maar als je je in die persoon gaat plaatsen voel ik me wel altijd kut ben vroeger gepest omdat ik een bol hoofd had en vond i kal erg zat
Ik ben daar best hard in geworden eigenlijk... Als je het echt zo kut vindt dat je overgewicht hebt, doe er dan wat aan. Als je er niks aan doet, vind je het blijkbaar niet erg genoeg.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 juli 2010 @ 10:28:07 #137
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83947046
quote:

[..]

Hij zal bij mij ook altijd nr 2 zijn, Ikzelf sta op 1 Hmm, maarja, twijfel nu of ik nog 1 keertje af zal spreken, gewoon om het zeker te weten. Kreeg net al sms met de vraag wanneer hij me weer zou zien. Hij wil vandaag afspreken en ik heb nog geen plannen, maar ik ben moe en wil op tijd naar bed... Volgens mij zegt dat al genoeg

Maar hoe pak ik dit eigenlijk aan? Meestal stuur ik na de eerste date een sms met de melding dat het niks gaat worden.. Maar kan ik het nu maken om dit via sms te melden? Wil hem ook niet helemaal hierheen laten komen om vervolgens te zeggen "sorry, maar dit gaat em niet worden".
Bellen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_83947088
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben daar best hard in geworden eigenlijk... Als je het echt zo kut vindt dat je overgewicht hebt, doe er dan wat aan. Als je er niks aan doet, vind je het blijkbaar niet erg genoeg.
Maar dan verdien je het nog niet om keihard afgeslacht te worden door anderen.
Tap tap tap
pi_83947163
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar dan verdien je het nog niet om keihard afgeslacht te worden door anderen.
Ah, op die manier. Nee, dat is waar. Maar aan de andere kant doet iedereen dat denk ik wel tot op zekere hoogte: anderen afkraken om jezelf mooier te doen lijken. Of dat nou met gewicht te maken heeft, kapsel, of kledingstijl...
Sarcasme. Herken het.
pi_83947355
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

vind ik ook wel, maar op het moment is het best sneu
pi_83948143
quote:

[..]

Tja ik snap het probleem niet echt je hoeft toch niet al verliefd te zijn om te daten, je weet wat over elkaar je kan een gezellige dag hebben en na die dag heb je elkaar ontmoet weet je hoe beide echt zijn en kan je tot een besluit komen. Ik kan uit msn gesprekken en dergelijke tenminste niet uitmaken of diegenen wel wat is.

Ik heb het al 5 keer meegemaakt dat een meid dates afhoudt omdat ze eerst verliefd wil worden tijdens het msn-en. Dat werkt toch niet? Begon ze allemaal leuke dingen te zeggen zoals pusa en dat ze me lief vind, eentje zei zelfs dat ze maagd was maar zonder date heb je er niks aan. Ook aan telefoneren niet, want ook al vind je iemand leuk via msn, zijn stem kan net verkeerd vallen zodat je het toch niet leuk vind. Ik vind dat je daten gewoon professioneel moet houden. Op een gegeven moment als je dan een internet klik heb ga je verkeerde verwachtingen scheppen of als msn-en te lang duurt ga je steeds liever gedrag eisen. Op een gegeven moment denken de meisjes bij mij dan omdat ik donker ben dat ik ze in de tuin aan het leiden ben omdat het te lief is en zien ze ineens geen klik meer.
UITGESCHREVEN
pi_83948426
Ja ja net mijn eerste interesse bericht gekregen. Dat was even schrikken zeg als je mailprogramma daar mee komt. Vol spanning log ik in en ja dat was inderdaad even schrikken. Cloverfield om maar even in de sferen te blijven. "geen interesse" mail terug.

Log ik uit, komt de dondervogel weer met een mail. Nu een bericht van iemand die ik dagen geleden een mail heb gestuurd. Ontspannen log ik in want ik weet wel wat het gaat worden. Jawel een "geen interesse" bericht. God straft dus inderdaad onmiddelijk
pi_83948983
ik zal niet snel een interessebericht krijgen. de dames die er grappig uitzien zijn 20 en willen 25+ers, meisjes van dezelfde leeftijd zijn cloverfields daarnaast m'n gouden regel dat ik 1 jaar jonger en eigen leeftijd een goede leeftijd vind is de kans op interesse bijna nihil lulz
pi_83949197
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:20 schreef Rick_dB het volgende:
daarnaast m'n gouden regel dat ik 1 jaar jonger en eigen leeftijd een goede leeftijd vind is de kans op interesse bijna nihil lulz
Waarom wil je zo strak aan die leeftijdsgrens houden?
pi_83949347
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Waarom wil je zo strak aan die leeftijdsgrens houden?
ik heb ervaring met meisjes die wat jonger dan mij waren, en dat werkt voor mij gewoon niet. realiteitszin van een jonger meisje is ook zo typisch. de meisjes waar ik op viel wouden

* een jongen met werk
* goede opleiding
* goed uiterlijk (fysiek bezig zijn dus)
* een auto zou leuk zijn
* tijd hebben voor het meisje

maar als ik een fulltime opleiding doe (= 5 dagen weinig tijd), 3 avonden sport, 2 dagen in de week werk (verdiend geen zak, dus het weekend erbij doen), wanneer moet je dan tijd hebben? Auto kost ook wat dus je houd niet altijd wat over.

tuurlijk kan ik mn schema's aanpassen voor een relatie, maar de wensen zijn gewoon niet altijd realistisch. Als ik straks hbo doe scheelt het dat ik duaal wil gaan doen en dus savonds niet hoef te werken.

dan heb je de iets oudere dames, die al wat verder zijn en dus ook weer anders denken, wat ook weer kan gaan botsen
pi_83949434
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:29 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

dan heb je de iets oudere dames, die al wat verder zijn en dus ook weer anders denken, wat ook weer kan gaan botsen
Ik ben 28 en heb het meeste contact en de grootste klik met mannen die 1 tot 3 jaar jonger zijn...
Sarcasme. Herken het.
pi_83949527
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben 28 en heb het meeste contact en de grootste klik met mannen die 1 tot 3 jaar jonger zijn...
maar dat ben jij hier waar ik woon vind ik sowieso niet snel een meisje waar ik wat mee zou willen / kunnen opbouwen aangezien de mentaliteit in rotterdam gewoon (in mijn ogen) totaaaal neit bij mij past. denk dat ik eerder het meisje zou vinden in brabant / nijmegen / amersfoort en op wat latere leeftijd. Als je hier over tuning (autos enz) begint hoor je ze al zeuren over dat het te duur is en onzin, waar ik dus geen zin in heb. ik mekker ook niet over hun hobbies
pi_83949656
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:29 schreef Rick_dB het volgende:
ik heb ervaring met meisjes die wat jonger dan mij waren, en dat werkt voor mij gewoon niet. realiteitszin van een jonger meisje is ook zo typisch. de meisjes waar ik op viel wouden
[..]
Mijn huidige vriendin is 7 jaar jonger... en dat gaat prima.
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:33 schreef Rick_dB het volgende:
Als je hier over tuning (autos enz) begint hoor je ze al zeuren over dat het te duur is en onzin, waar ik dus geen zin in heb.
Daar hebben ze wel een punt. Maar goed, wat jij met je geld doet zijn hun zaken verder niet.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2010 11:37:49 ]
pi_83949810
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef Techno het volgende:

[..]

* Mijn huidige vriendin is 7 jaar jonger... en dat gaat prima.
[..]

** Daar hebben ze wel een punt. Maar goed, wat jij met je geld doet zijn hun zaken verder niet.
* dat kan best, maar zoals ik zei, voor mij zou het gewoon niet werken. Ik voel ook niks voor jongere meisjes. Even omkijken als het een knap meisje was, thats it.

** vind ik ook, daarom heb ik altijd zoiets van *zucht* als ze mij willen vertellen dat ik het niet moet doen. heb ik zowiezo een hekel aan, mensen die mij proberen te vertellen wat wel en niet kan terwijl ik altijd al geslaagd ben in wat ik echt wil.. naja, op relaties na
pi_83949838
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:33 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

Als je hier over tuning (autos enz) begint hoor je ze al zeuren over dat het te duur is en onzin
Ja ze zien natuurlijk de bui al hangen. Geld uitgegeven aan vier 17" velgen kan niet meer aan hun uitgegeven worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')