Ik weet het niet zo goed. Het is echt een leuke man, hij is lief, grappig, zorgzaam... maar we zijn heel verschillend. Hij is heel rustig, beetje stil, doet weinig naast zijn werk behalve sporten, niet veel sociale contacten, totaal geen ambitie, heeft zelfs de middelbare school niet afgemaakt, hoewel hij echt niet dom is. En hij heeft natuurlijk zijn dochtertje als nr 1 prioriteit.quote:
Allemaal zeer standaart idd veel vrouwen nemen ook niet echt moeite om een leuk berichtje te schrijven zelfs al is die onweerstaanbaar. Het overgrote deel bestaat ook uit hartjes. heb 1 "geen interesse"gehad van de dame met de leren broek. Gooi het profiel er morgen af denk ik.quote:@picardmike: die reacties die je krijgt zijn vrij standaard lijkt me, alleen die vrouw die over een kinderwens begint inderdaad, wat Vex ook al zegt: haar biologische klok begint schijnbaar te tikken... wel een beetje triest om daar meteen over te beginnen tegen iemand die je helemaal niet kent.
Je hebt die donkere man toch nog die op je reageerde?quote:Daarentegen heb ik een heel druk sociaal leven, heb buien dat ik compleet hyper ben, mijn werk is ontzettend belangrijk voor me en daar ga ik ook echt voor. Ik ben een vrij scherpe, snelle humor en ik ben dol op discussiëren en ik moet er echt nog niet aan denken om kinderen te krijgen nu! Daar is mijn leven totaal niet op gebouwd! Ik wil dingen doen, zien, meemaken, beleven, leven en genieten en ik heb het gevoel dat hij een beetje stilstaat...
Om de dames met een standaaardantwoord ietwat te verdedigen: het is lastig om een origineel of leuk bericht te schrijven als je niet zo creatief bent of als je niet gewend bent te schrijven. Ik heb er zelf ook wel moeite mee: in mijn hoofd zit een heel leuk, origineel bericht, maar als ik het dan typ komt er bagger uit.quote:[b]
Allemaal zeer standaart idd veel vrouwen nemen ook niet echt moeite om een leuk berichtje te schrijven zelfs al is die onweerstaanbaar. Het overgrote deel bestaat ook uit hartjes. heb 1 "geen interesse"gehad van de dame met de leren broek. Gooi het profiel er morgen af denk ik.
Dan was ie dus blijkbaar ook niet zó interessantquote:Op zondag 11 juli 2010 18:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee meer wie de persoon van de email van vanmiddag is, het was in ieder geval iemand waar ik zelf op had gereageerd, hij zal mijn type wel zijn, maar hoe hij eruit zag?
Kan ook jaquote:Op zondag 11 juli 2010 18:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dan was ie dus blijkbaar ook niet zó interessant
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:35 schreef Karina het volgende:
@spirit82: als je twijfelt zou ik er maar niet aan beginnen, dan wordt het toch niets. Dat je verschillend bent hoeft trouwens niet zoveel te zeggen, soms vult dat elkaar juist aan.
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed. Het is echt een leuke man, hij is lief, grappig, zorgzaam... maar we zijn heel verschillend. Hij is heel rustig, beetje stil, doet weinig naast zijn werk behalve sporten, niet veel sociale contacten, totaal geen ambitie, heeft zelfs de middelbare school niet afgemaakt, hoewel hij echt niet dom is. En hij heeft natuurlijk zijn dochtertje als nr 1 prioriteit.
Daarentegen heb ik een heel druk sociaal leven, heb buien dat ik compleet hyper ben, mijn werk is ontzettend belangrijk voor me en daar ga ik ook echt voor. Ik ben een vrij scherpe, snelle humor en ik ben dol op discussiëren en ik moet er echt nog niet aan denken om kinderen te krijgen nu! Daar is mijn leven totaal niet op gebouwd! Ik wil dingen doen, zien, meemaken, beleven, leven en genieten en ik heb het gevoel dat hij een beetje stilstaat...
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:39 schreef Karina het volgende:
Even een vraagje voor de meer ervaren RP'ers: hoe kun je eigenlijk bij een profiel zien of iemand betalend lid is of niet? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken (of kun je dat helemaal niet zien?).
Quote faal in de nieuwe layoutquote:Op zondag 11 juli 2010 19:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]Bedankt, dan kan iemand die wel lid is, in ieder geval zien dat ik het niet ben (tja ik blijf Hollander he).
Ligt er aan. Als je zelf lid bent en je logt in dan staat er bij de leden een gouden bolletje en bij de niet leden een zilveren bolletje. Geen lid dan is het niet mogelijk om het te zien (tenzij iemand het in zijn profiel kan smokkelen)
Dan had ik ook nog een vraag. Kan iemand een bericht terugsturen als die gratis lid is?quote:Op zondag 11 juli 2010 19:39 schreef Karina het volgende:
Even een vraagje voor de meer ervaren RP'ers: hoe kun je eigenlijk bij een profiel zien of iemand betalend lid is of niet? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken (of kun je dat helemaal niet zien?).
Die weet ik dan weer, nee kan niet. Ik zoek dan het lid op en stuur een interessebericht, dan snappen ze het wel en sturen ze een emailadres of MSN.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:36 schreef editoor het volgende:
[..]
Dan had ik ook nog een vraag. Kan iemand een bericht terugsturen als die gratis lid is?
Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Volgens mij zijn relaties een kwestie van soort zoekt soort. Voor een succesvolle relatie moet je zoveel mogelijk op één lijn zitten en niet alles hoeven bevechten.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:35 schreef Karina het volgende:
@spirit82: als je twijfelt zou ik er maar niet aan beginnen, dan wordt het toch niets. Dat je verschillend bent hoeft trouwens niet zoveel te zeggen, soms vult dat elkaar juist aan.
Als je het altijd maar over alles eens bent lijkt me nogal saai plus dat twee personen die ongeveer hetzelfde karakter hebben juist heel erg kunnen botsen, zet maar eens twee koppige personen tegenover elkaar...quote:Op maandag 12 juli 2010 08:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Volgens mij zijn relaties een kwestie van soort zoekt soort. Voor een succesvolle relatie moet je zoveel mogelijk op één lijn zitten en niet alles hoeven bevechten.
Ik denk dat het in het midden ligt, je moet niet echt elkaars tegenpolen zijn, maar ook niet precies hetzelfde.quote:Op maandag 12 juli 2010 08:34 schreef GlenSpey het volgende:
Aan de andere kant wordt ook vaak gezegd dat tegenpolen elkaar aantrekken.
Dus wat is het nou?
Ik kom ook (sinds kort) op Paiq, maar wat is een Cloverfield?quote:Op maandag 12 juli 2010 08:37 schreef Rick_dB het volgende:
paiq![]()
sta er zelf ook ingeschreven lulz, maar er komen alleen cloverfields tegen. Was maar 1 leuk meisje waar het mee klikte en helaas niets meer werd dan een heerlijk weekend, maar ze zijn er welvind het altijd wel sneu als ik zo'n cloverfield moet afwijzen
geweten ook van me
maar soms heb je ook van die mensen die dan 2 dingen vragen en gelijk erachteraan zeggen "ja sorry dat ik zoveel vraag maar ik vraag altijd best vaak wat want ik ben altijd zo nieuwsgierig of naja niet nieuwsgierig maar wil gewoon alles weten". Dan denk ik van ben je nou..
pluspunt: heb wel hoge ratings
quote:Op maandag 12 juli 2010 08:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom ook (sinds kort) op Paiq, maar wat is een Cloverfield?
quote:
waarom krijg ik dan of breezers of cloverfieldsquote:Op maandag 12 juli 2010 09:47 schreef Jabberwocky het volgende:
[inkoppertje]Ze stemmen de matches onder andere af op de fotoscores van beiden[/inkoppertje]
Persoonlijk denk ik dat als je veel op elkaar lijkt, je ook dezelfde interesses en levensinstelling hebt. Zodra dat overeenkomt kun je veel beter samenwerken als een team. Op lange termijn lijkt me zoiets behoorlijk belangrijk; dan wil je namelijk een bepaalde mate van zin of richting geven aan je relatie.quote:Op maandag 12 juli 2010 08:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het altijd maar over alles eens bent lijkt me nogal saai plus dat twee personen die ongeveer hetzelfde karakter hebben juist heel erg kunnen botsen, zet maar eens twee koppige personen tegenover elkaar...
Dik en lelijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:16 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh, de foto wordt hier geblokkeerd en ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig... Omschrijving iemand?!
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:33 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mail voor Silenus van RP
Spirit toont interesse
Nee, hij is flauw maar zoals Karina en Lolaatje zeggen op een minder harde manier dumpen die hap want later krijg je er spijt van. Jij bent tenslotte altijd nr. 2 en als ik lees hierboven hoe jij bent wordt het denk ik heel moeilijk
Waar komt de omschrijving ´cloverfield´ dan vandaan? Ik zie de link met dik en lelijk namelijk niet...quote:
dat heb ik dus ook. als je het ziet lach je, maar als je je in die persoon gaat plaatsen voel ik me wel altijd kutquote:Op maandag 12 juli 2010 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Aan de ene kant:![]()
Aan de andere kant: dat arme kind
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar komt de omschrijving ´cloverfield´ dan vandaan? Ik zie de link met dik en lelijk namelijk niet...
Je ziet dat beest amper in de film, en als je het ziet, is het een enorm lelijk mormel? Denk ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar komt de omschrijving ´cloverfield´ dan vandaan? Ik zie de link met dik en lelijk namelijk niet...
Ik ben daar best hard in geworden eigenlijk... Als je het echt zo kut vindt dat je overgewicht hebt, doe er dan wat aan. Als je er niks aan doet, vind je het blijkbaar niet erg genoeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:24 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook. als je het ziet lach je, maar als je je in die persoon gaat plaatsen voel ik me wel altijd kutben vroeger gepest omdat ik een bol hoofd had en vond i kal erg zat
Bellenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Hij zal bij mij ook altijd nr 2 zijn, Ikzelf sta op 1Hmm, maarja, twijfel nu of ik nog 1 keertje af zal spreken, gewoon om het zeker te weten. Kreeg net al sms met de vraag wanneer hij me weer zou zien. Hij wil vandaag afspreken en ik heb nog geen plannen, maar ik ben moe en wil op tijd naar bed... Volgens mij zegt dat al genoeg
![]()
Maar hoe pak ik dit eigenlijk aan? Meestal stuur ik na de eerste date een sms met de melding dat het niks gaat worden..Maar kan ik het nu maken om dit via sms te melden? Wil hem ook niet helemaal hierheen laten komen om vervolgens te zeggen "sorry, maar dit gaat em niet worden".
Maar dan verdien je het nog niet om keihard afgeslacht te worden door anderen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben daar best hard in geworden eigenlijk... Als je het echt zo kut vindt dat je overgewicht hebt, doe er dan wat aan. Als je er niks aan doet, vind je het blijkbaar niet erg genoeg.
Ah, op die manier. Nee, dat is waar. Maar aan de andere kant doet iedereen dat denk ik wel tot op zekere hoogte: anderen afkraken om jezelf mooier te doen lijken. Of dat nou met gewicht te maken heeft, kapsel, of kledingstijl...quote:Op maandag 12 juli 2010 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan verdien je het nog niet om keihard afgeslacht te worden door anderen.
vind ik ook wel, maar op het moment is het best sneuquote:Op maandag 12 juli 2010 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben daar best hard in geworden eigenlijk... Als je het echt zo kut vindt dat je overgewicht hebt, doe er dan wat aan. Als je er niks aan doet, vind je het blijkbaar niet erg genoeg.
Tja ik snap het probleem niet echt je hoeft toch niet al verliefd te zijn om te daten, je weet wat over elkaar je kan een gezellige dag hebben en na die dag heb je elkaar ontmoet weet je hoe beide echt zijn en kan je tot een besluit komen. Ik kan uit msn gesprekken en dergelijke tenminste niet uitmaken of diegenen wel wat is.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Hij zal bij mij ook altijd nr 2 zijn, Ikzelf sta op 1Hmm, maarja, twijfel nu of ik nog 1 keertje af zal spreken, gewoon om het zeker te weten. Kreeg net al sms met de vraag wanneer hij me weer zou zien. Hij wil vandaag afspreken en ik heb nog geen plannen, maar ik ben moe en wil op tijd naar bed... Volgens mij zegt dat al genoeg
![]()
Maar hoe pak ik dit eigenlijk aan? Meestal stuur ik na de eerste date een sms met de melding dat het niks gaat worden..Maar kan ik het nu maken om dit via sms te melden? Wil hem ook niet helemaal hierheen laten komen om vervolgens te zeggen "sorry, maar dit gaat em niet worden".
Waarom wil je zo strak aan die leeftijdsgrens houden?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:20 schreef Rick_dB het volgende:
daarnaast m'n gouden regel dat ik 1 jaar jonger en eigen leeftijd een goede leeftijd vind is de kans op interesse bijna nihil lulz
ik heb ervaring met meisjes die wat jonger dan mij waren, en dat werkt voor mij gewoon niet. realiteitszin van een jonger meisje is ook zo typisch. de meisjes waar ik op viel woudenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom wil je zo strak aan die leeftijdsgrens houden?
Ik ben 28 en heb het meeste contact en de grootste klik met mannen die 1 tot 3 jaar jonger zijn...quote:Op maandag 12 juli 2010 11:29 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
dan heb je de iets oudere dames, die al wat verder zijn en dus ook weer anders denken, wat ook weer kan gaan botsen
maar dat ben jijquote:Op maandag 12 juli 2010 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben 28 en heb het meeste contact en de grootste klik met mannen die 1 tot 3 jaar jonger zijn...
Mijn huidige vriendin is 7 jaar jonger... en dat gaat prima.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:29 schreef Rick_dB het volgende:
ik heb ervaring met meisjes die wat jonger dan mij waren, en dat werkt voor mij gewoon niet. realiteitszin van een jonger meisje is ook zo typisch. de meisjes waar ik op viel wouden
[..]
Daar hebben ze wel een punt. Maar goed, wat jij met je geld doet zijn hun zaken verder niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:33 schreef Rick_dB het volgende:
Als je hier over tuning (autos enz) begint hoor je ze al zeuren over dat het te duur is en onzin, waar ik dus geen zin in heb.
* dat kan best, maar zoals ik zei, voor mij zou het gewoon niet werken. Ik voel ook niks voor jongere meisjes. Even omkijken als het een knap meisje was, thats it.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef Techno het volgende:
[..]
* Mijn huidige vriendin is 7 jaar jonger... en dat gaat prima.
[..]
** Daar hebben ze wel een punt. Maar goed, wat jij met je geld doet zijn hun zaken verder niet.
Ja ze zien natuurlijk de bui al hangen. Geld uitgegeven aan vier 17" velgen kan niet meer aan hun uitgegeven worden.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:33 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
Als je hier over tuning (autos enz) begint hoor je ze al zeuren over dat het te duur is en onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |