quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo eens richting de ventilatort
Trusten voor later en tot volgende week allemaal! (waar dan ook in TAL)
Ja! Echt doen, de afwisseling is een verademing.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
Ik weet nog niet of ik volgende week weer POP ga kijken
Misschien wel HGT
Te vaak gezienquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
Ik weet nog niet of ik volgende week weer POP ga kijken
Misschien wel HGT
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja! Echt doen, de afwisseling is een verademing.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
HGT was wel okay. Hoef ik me niet te ergeren aan die mystery gasten.
Als je kijkt voor 'leuk slecht' dan moet je inderdaad maar Popstars kijken. Ik heb het nu wel gehad met die kneuzen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het niet... deze aflevering was gewoon niet leuk slecht
en dat dan 12 weken lang
Ik denk dat veel mensen het daarmee gehad hebben. De leuke faalhazen zijn allemaal al geweest, zoals Herman enzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je kijkt voor 'leuk slecht' dan moet je inderdaad maar Popstars kijken. Ik heb het nu wel gehad met die kneuzen.
Dat was deze keer wel een beetje overkill jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het niet tof als ze meerdere mensen die het zelfde liedje zingen tot 1 filmpje maken. Ik wil gewoon mensen individueel afzeiken.
Wat ik zo even snel zag tijdens de reclame was in ieder geval leuker dan Popstars...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom... misschien dat ik dat maar ga volgen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
En die Mistery gevallen, damn dat leek echt hélemaal nergens op
Ze deden me denken aan die twee dozen uit XFA T&Y.
Wat een geschreeuw zeg... bah bah
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Je kan HGT kijken en als dat afgelopen is overzappen naar popstars. Dat deed ik vanavond.
daar heb je voor 100% gelijk inquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze gewoon als normale mensen binnen waren gekomen waren ze nooit door geweest. Dat haat ik aan dat mystery gebeuren.
Nou idd en dan krijgen we misschien wat goeie opmerkingen ipv "nee je hebt het niet" en "ja het was prachtig"quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:00 schreef female81 het volgende:
Die Simone van Popstars ziet er goed uit en zal best een aardige vrouw zijn, maar als jurylid:![]()
Vraag a.u.b. Jerney Kaagman terug voor dit soort shows (ik mis die dodelijke blik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |