Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dan ga je volledig naakt naar de bbqquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
Jaa, maar ik bedoel representatief in een jurkje met slippers en zonder druipzweet..en dat laatste is wat lastig...
Tot later vanavond
Past niet door de opening van het blikjequote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Past niet door de opening van het blikje
Hoe kun je zonder leven?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik al ruim 18 maanden niet gedronken.
Dat wordt dan weer zo'n bloedrige zooi als ik ga drinkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de blikopener de bovenkant van het blikje weghalen dan!
doe et in een glas en dan ijs erbijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat wordt dan weer zo'n bloedrige zooi als ik ga drinken
Dat zou wel heel logisch zijnquote:
net zo logisch als het snuiven van slush puppyquote:
Wauw!quote:
Fha!quote:
Hay!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fha!
Ik las je msn berichtje net pasBalen van werk, maar volgende week is ook prima
Kom je dan een keertje hier heen?
dat hangt er maar vanaf waarop en hoe hard je blaastquote:
Waarop je blaast heeft geen invloedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat hangt er maar vanaf waarop en hoe hard je blaast
quote:
Blasen in het Duits is wel heel iets anders en daar val je vast niet flauw vanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarop je blaast heeft geen invloedEn hoe hard.. nou hard zoals in de TT
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blasen in het Duits is wel heel iets anders en daar val je vast niet flauw van![]()
Dat is zoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blasen in het Duits is wel heel iets anders en daar val je vast niet flauw van![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nichtsquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Top 10 Topic-openers
1 DaMart - 200
2 MPG - 191
3 OA - 154
4 Pheno - 146
5 goldfinger1963 - 129
6 JortK - 112
7 eer-ik - 100
8 vrolijke-frits - 68
9 indahnesia.com - 65
10 Kuukske - 51
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Makkelijker dan ik had verwacht toen ik van de ene op de andere dag stopte.
[..]
Vanwaar de boze PI?.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
omdatjebovenmestaatgodnondeknollen.
In die andere lijst heb ik de eerste positie strak in handen....
quote:
quote:
Viel spass liebchenquote:
Dilemma's dilemma's... Ik denk dat wij moeilijk voor jou kunnen kiezenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:19 schreef Giertje het volgende:
wat te doen mijn ex vraagt of ik naar haar kom om te praten enzo
maar als ik ga kan ik niet meer terug vanavond ivm reistijd
dus moet ik daar slapen
maar ik moet morgen ook naar de bbq meet
en als ik naar mijn ex ga heb ik geen geld meer om morgen naar de meet te gaan
Bolle zegt dat je altijd voor het eten moet gaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:19 schreef Giertje het volgende:
wat te doen mijn ex vraagt of ik naar haar kom om te praten enzo
maar als ik ga kan ik niet meer terug vanavond ivm reistijd
dus moet ik daar slapen
maar ik moet morgen ook naar de bbq meet
en als ik naar mijn ex ga heb ik geen geld meer om morgen naar de meet te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle zegt dat je altijd voor het eten moet gaan![]()
[ afbeelding ]BolleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je wat Sofie vannacht deed uit blijdschap?Rondjes rennen door het huis, de hele nacht en dan heel haard miauw geluiden maken
Ondanks dat het m'n nachtrust verstoorde vond ik het erg vermakelijk en schattig
Want spinnen dat ze deed en kopjes geven
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Sara! Hoe is het met jou meis?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:41 schreef sararaats het volgende:
ik ben al helemaal beter na het hachelijke avontuur in Oostende
met mij gaat het redelijk. ik ben vorige zondag hard verbrand in Oostende.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sara! Hoe is het met jou meis?
En welk hachelijk avontuur?
Hoezo was ze zo blij dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bolle![]()
Weet je wat Sofie vannacht deed uit blijdschap?Rondjes rennen door het huis, de hele nacht en dan heel haard miauw geluiden maken
Ondanks dat het m'n nachtrust verstoorde vond ik het erg vermakelijk en schattig
Want spinnen dat ze deed en kopjes geven
Redelijk klinkt niet goedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
met mij gaat het redelijk. ik ben vorige zondag hard verbrand in Oostende.
Omdat ik eindelijk weer thuis was van kamperenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoezo was ze zo blij dan?![]()
Bolle kwam lekker bij mij slapen want ik had de ventilator en Henry is niet thuis, dus er is meer ruimte voor zijn dikke lijfHij maakte me wel al om 6 uur wakker alleen
Ohwja natuurlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik eindelijk weer thuis was van kamperen![]()
Whehehehe, slimme Bolle![]()
Alleen is dat wekken niet zo'n goed idee van em
Wijntjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
*hips*
Twee rosétjes en een sangriaquote:
En hitte en weinig etenquote:
Hou oud was je ook al weer?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hitte en weinig eten![]()
* suikertaartje giechelt een beetje
zooo heey knalroodquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:43 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer.
zondag zag ik er zo uit:
[ afbeelding ]
Heeft dat met leeftijd te maken dan?quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
Het gaf niets dat ik een beetje lekte, dat deed iedereen
Ik ben jaloers...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:26 schreef DaMart het volgende:
Ik lekte net ook op de fiets... er druppelde nog zeewater uit mijn haren.
Yay!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hitte en weinig eten![]()
* suikertaartje giechelt een beetje
Oh FUCK.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
Goeienavond![]()
Ik ben KAPOT zeg.... kinderfeestje
Van wie is dat liedje dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Yay!![]()
Zit music and lyrics te kijken.Awesome, liedje "Falling back into love"
.
dank je welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh FUCK.
Gefeliciteerd met je grote kleine man, meis
hoe vonden ze de cakejes touwens?quote:
niet ingesmeerd en als gevolg een heuse zonneslag. ik heb een zonverbod zonder insmerenquote:
dat was alweer gisterquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoe vonden ze de cakejes touwens?
* suikertaartje geeft LL een dikke klamme plakknuffelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
dat was alweer gister![]()
Maar dat was zeer geslaagd! Vandaag ook trouwens.... En morgen gaat hij alweer naar zijn vader en meh
En was het lekker?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
Net even naar de slingeplas geweest(lokale recreatie gebied hier)
Heerlijk zegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje geeft LL een dikke klamme plakknuffel
Hihi, ik ben al twee keer geweest vandaagquote:
dan ga je nog maar een keerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, ik ben al twee keer geweest vandaag
jij mag er ook bijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup en gezellig samen met mijn zus
[..]
Ik wil wel
Ben jij soms een beetje een romanticus?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:01 schreef cablegunmaster het volgende:
geen idee komt uit de film ,
denk dat dit het origineel is![]()
ik hou van muziekquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben jij soms een beetje een romanticus?
ja, dat kan natuurlijk ookquote:
Slaap lekker en tot morgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensjes ik ga de zonnebrand eraf spoelen en naar bed, fijne zomerzwoele avond
Trustequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik lek ook......en dan heb ik alleen maar en concert int westerpark bezocht.....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lekte net ook op de fiets... er druppelde nog zeewater uit mijn haren.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik lek ook......en dan heb ik alleen maar en concert int westerpark bezocht.....
Hahaha, netjes schoongemaakt en ingevet met vaselinequote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:44 schreef DaMart het volgende:
nynke's zwembad
Goede wending van dat topic.
Ik ben te moe om te lezen dus ik ga maar eensquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:44 schreef DaMart het volgende:
nynke's zwembad
Goede wending van dat topic.
Slaap lekker en veel plezier met de BBQquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben te moe om te lezen dus ik ga maar eens![]()
Bis later Lui![]()
dus nietquote:
quote:
weer een kloonquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 055 suikertaartje
02. 047 goldfinger1963
03. 045 DaMart
04. 032 MPG
05. 028 Marijkezwolle
06. 028 Giertje
07. 022 LovelyLady
08. 019 TJDoornbos
09. 016 Panda72
10. 014 marcb1974
11. 014 wel.o.k
12. 010 Symphonic
13. 010 Fha
14. 010 Trevland
15. 007 cablegunmaster
16. 006 MissMSX
17. 006 DevilsWhore
18. 004 Olle.
19. 004 sararaats
20. 003 Alexxxxx
quote:Top 100 van vrijdag 9 juli 2010
04. 249 Symphonic
06. 223 Alexxxxx
07. 212 Pheno
29. 116 BrandX
34. 107 goldfinger1963
36. 106 Dr_Flash
69. 072 suikertaartje
De vriend hequote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaha, netjes schoongemaakt en ingevet met vaseline
quote:
Morgen Liebchenquote:
Goedemorgenquote:
Goeiemorgen Marijke, dankje wel! Toch jammer dat jij en ST niet komen hoor, had jullie graag willen ontmoeten.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Liebchen![]()
![]()
[..]
GoedemorgenVeel plezier vandaag op de bbq!
En hoe bevalt dat?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:09 schreef Muckie het volgende:
Zaterdagmorgen acht uur... dus zo ziet dat eruit
Morge DMquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:12 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Heerlijk, ik opende mijn slaapkamerraam en ik rook de zee.
Tof wa?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:09 schreef Muckie het volgende:
Zaterdagmorgen acht uur... dus zo ziet dat eruit
dat word je ook wel van dit weerquote:
oververhit kloptquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
En buiten is het ook al niet lekkerder
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben je voetenbadje weer opgeblazen?
whehehequote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
brrr
gauw de bbq aansteken voor wat extra warmte
Damn, welke schoenmaat heb jij wel niet danquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een voetenbadje van 3 meter doorsnee en 76cm hoog
maat reddingsbootquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Damn, welke schoenmaat heb jij wel niet dan![]()
Ik heb nog geen eten. /madquote:
Dat heb je ook echt nodigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
brrr
gauw de bbq aansteken voor wat extra warmte
152 schat ikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Damn, welke schoenmaat heb jij wel niet dan![]()
Gutenabendquote:
Ik moest welquote:
Het regent hier al een beetje en het rommelt...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
Het ziet er hier ook goed uit.
Maar wat er aan komt
Er is ook een weeralarm afgegevenHet schijnt wel redelijk heftig te kunnen worden
Moest nog welquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:00 schreef Muckie het volgende:
[..]
Ik moest wel
lang verhaal, als ik de laptop bij de hand heb, zal ik het uitleggen
goed! en met jou dan?
ik en voetbalquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
Jij bent toch ook volop voetbalverslaafde
Uh, niet echt hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:56 schreef Muckie het volgende:
Waaaat...ziiiijn....dieee...duitsers stil
ze zijn derde gewordenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:56 schreef Muckie het volgende:
Waaaat...ziiiijn....dieee...duitsers stil
morgen de laatste dagquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:05 schreef MissMSX het volgende:
Is dat voetballuh nou nog niet afgelopen?
nee en de 29e begint het gewoon weer opnieuwquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:05 schreef MissMSX het volgende:
Is dat voetballuh nou nog niet afgelopen?
dat meen je nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee en de 29e begint het gewoon weer opnieuw.
En dan die huldiging nogquote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee en de 29e begint het gewoon weer opnieuw.
toch alleen maar als ze winnenquote:
Nope, er komt sowieso een huldigingquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toch alleen maar als ze winnen
Maar dat wordt niet zo opgedrongen aan heel nederlandquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:26 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/3861nieuwe seizoen voor ajax.
iet met champions league
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
Het ziet er hier ook goed uit.
Maar wat er aan komt
Er is ook een weeralarm afgegevenHet schijnt wel redelijk heftig te kunnen worden
Lijkt me wel toch?quote:Op zondag 11 juli 2010 01:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inmiddels wel genoeg gehad?.
Maar het zeewater was zo lekker dat we even geen benul meer hadden van de tijd.
Maar goed, nu weer terug van de meet. Het was erg gezellig, en de terugreis was best spectaculair, met de ene na de andere bliksemflits die de lucht verlichtte.
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch?
Ben inmiddels ook weer thuis na een bijzondere ritHet was inderdaad super gezellig
![]()
Hier is het nog steeds onrustig en toen ik uit de auto moest begon het weer te plenzenDus ben blij om thuis te zijn
Sorryquote:
Ja, het leek soms alsof het gewoon overdag was, zo licht was allesquote:Op zondag 11 juli 2010 02:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die bliksem die overal om me heen door de lucht schoot, was erg mooi. Alleen lag de maximumsnelheid op een gegeven moment rond de 80 km per uur vanwege de regen.
Ik heb net ontdekt hoe mijn paraplu werkt, trouwens.
Bij mij was het zicht ook grotendeels weg op een gegeven moment, maar ik bleef doorrijden. Ik snap dan alleen niet dat als je door een laag water rijdt en je amper zicht hebt, er nog steeds idioten zijn die je op volle snelheid voorbij scheurenquote:Op zondag 11 juli 2010 02:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het leek soms alsof het gewoon overdag was, zo licht was allesIk ben zelfs gestopt onderweg op een parkeerplaats, we zaten midden in een hoosbui en ik zag echt niets meer
![]()
quote:Dus je krijgt em nu zelfstandig in 1 keer dicht?
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:20 schreef suikertaartje het volgende:
DM kan TOCH wel met zijn gereedschap omgaan
Ja, dat ligt aan een parallel universum waarin zij zich bevindenquote:Op zondag 11 juli 2010 02:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij was het zicht ook grotendeels weg op een gegeven moment, maar ik bleef doorrijden. Ik snap dan alleen niet dat als je door een laag water rijdt en je amper zicht hebt, er nog steeds idioten zijn die je op volle snelheid voorbij scheuren.
[..]
Ja![]()
![]()
.
Gelukkig maar zeg, en dat je daar dan in de badkamer achter moest komenquote:Op zondag 11 juli 2010 02:21 schreef DaMart het volgende:
.
Ik kan dus toch mijn uitschuifgereedschap na gebruik weer op normaal formaat krijgen.
Opgelost, slotje!quote:Op zondag 11 juli 2010 02:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik kan dus toch mijn uitschuifgereedschap na gebruik weer op normaal formaat krijgen.
80? 50 zul je bedoelen. Bij gebrek aan parkeerplaats om ff te stoppen.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die bliksem die overal om me heen door de lucht schoot, was erg mooi. Alleen lag de maximumsnelheid op een gegeven moment rond de 80 km per uur vanwege de regen.
Ik heb net ook ontdekt hoe mijn paraplu werkt, trouwens.
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar zeg, en dat je daar dan in de badkamer achter moest komen
Nerd alertquote:Op zondag 11 juli 2010 02:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan een parallel universum waarin zij zich bevinden![]()
Envoor het bedienen van je gereedschap
![]()
Niet zo uber als jij hoor, meneertjequote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar zeg, en dat je daar dan in de badkamer achter moest komen
True, truequote:Op zondag 11 juli 2010 02:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet zo uber als jij hoor, meneertje
Lees maar in med, dan zie je t vanzelfquote:Op zondag 11 juli 2010 02:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
heb je trouwens alweer met de knopjes kunnen spelen op plaatsen waar ik ze niet heb?
sssssssssstttquote:
Ssssssssssstttttttquote:Op zondag 11 juli 2010 02:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
sssssssssstttEn bovendien, er is maar 1 nerd god
quote:
Dan is men braaf geweestquote:
Ik van mijn ventilatorquote:
Ik ook van jou axequote:
Die is ook lief jaquote:
Niet eens van marts palmbladquote:
Zijn uitschuifbare gereedschap viel ook erg in de smaakquote:
Ik van een grote groene pluquote:
TMIquote:Op zondag 11 juli 2010 02:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn uitschuifbare gereedschap viel ook erg in de smaak
In de bus toch al?quote:Op zondag 11 juli 2010 02:36 schreef DaMart het volgende:
Heeft Marijke al een geschikte paal gevonden om vast te houden, eigenlijk?
Wat is er nou weer mis met een paal? Weet je we eat je daar allemaal mee kan doenquote:Op zondag 11 juli 2010 02:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de bus toch al?
Beetje mij afwijzen voor een paal
Een beetje nat, maar het viel meequote:Op zondag 11 juli 2010 02:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die is ook lief ja![]()
hoe is het met je oud papier?
Ik ook welquote:
Geen commentaarquote:Op zondag 11 juli 2010 02:36 schreef DaMart het volgende:
Heeft Marijke al een geschikte paal gevonden om vast te houden, eigenlijk?
Jij bent gewoon te lief om als paal te gebruikenquote:Op zondag 11 juli 2010 02:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de bus toch al?
Beetje mij afwijzen voor een paal
Wat is er nou weer mis met MIJ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Afhankelijk van het soort paal en de locatie in principe nietsquote:
Ik ben toch ook geen paal, ik was een knuffelbare houvast..maar het was duidelijk hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 02:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij bent gewoon te lief om als paal te gebruiken
Dat weet ik toch wel dat je dat bent, maar ik wilde je niet ook late vallenquote:Op zondag 11 juli 2010 02:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben toch ook geen paal, ik was een knuffelbare houvast..maar het was duidelijk hoor
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een paal? Weet je we eat je daar allemaal mee kan doen?
Ja, dan stonden we natuurlijk ook weer zo voor paalquote:Op zondag 11 juli 2010 02:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat weet ik toch wel dat je dat bent, maar ik wilde je niet ook late vallen
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke kan ermee paaldansen.
Of op de paal gaan zitten.
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke kan ermee paaldansen.
Of op de paal gaan zitten.
jaquote:Op zondag 11 juli 2010 02:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan stonden we natuurlijk ook weer zo voor paal
Dat vond ik nou ookquote:
Net als meeuwen tochquote:Op zondag 11 juli 2010 02:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Als we het al over erop gaan zitten gaan hebben dan hebben we genoeg gezegd over palen
[..]
ja![]()
Vinnik welquote:Op zondag 11 juli 2010 02:45 schreef suikertaartje het volgende:
Is het al tijd voor de wist u datjes?
Moet datquote:Op zondag 11 juli 2010 02:45 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Als we het al over erop gaan zitten gaan hebben dan hebben we genoeg gezegd over palen
Ja, en wij beschermen je welquote:
Niets moetquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij houdt niet zo van paalzitten? Er zijn mensen die dat dagen kunnen volhouden hoor.
Awwwwwquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:45 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar alles magquote:Op zondag 11 juli 2010 02:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets moet![]()
[..]Nee, dat is niet echt mijn ding, dagen lang op een paal zitten
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die hebben we toch al gehad inmiddels.
TrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Daar krijg je ook zo'n kramp van uiteindelijkquote:Op zondag 11 juli 2010 02:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, dat is niet echt mijn ding, dagen lang op een paal zitten
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets moet![]()
[..]Nee, dat is niet echt mijn ding, dagen lang op een paal zitten
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:49 schreef DaMart het volgende:
Die hebben we toch al gehad inmiddels.
Ja, ik vond het alleen wel tijd voor een mooie samenvattingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
PROESTquote:Op zondag 11 juli 2010 02:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als puntje bij paaltje komt, wil je er wel even op zitten?
Duh. Die toevoeging spreekt voor zichquote:Op zondag 11 juli 2010 02:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]alles mag zolang het maar leuk is
Nou ja, zoals ik al zei het ligt aan de paal en de locatie![]()
![]()
Ik hou wel van leuke dingenquote:Op zondag 11 juli 2010 02:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Duh. Die toevoeging spreekt voor zich.
Right. *insert wink-smiley*
Hou jij ook graag een paal vastquote:Op zondag 11 juli 2010 02:56 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, dat Marijke liever een paal vasthoudt dan suikertaartje kan je ook anders opvatten he
Oh? Hoe dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 02:56 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, dat Marijke liever een paal vasthoudt dan suikertaartje kan je ook anders opvatten he
Ik ookquote:Op zondag 11 juli 2010 02:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hou wel van leuke dingenssssssst
Zie ik het nou goed dat het oorspronkelijk roze dingetje nu oranje isquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 03:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed dat het oorspronkelijk roze dingetje nu oranje is![]()
En jeuj, dan kunnen we samen leuke dingen doen![]()
Jij liever dan ik, zo kan je het ook zienquote:
Jaquote:Op zondag 11 juli 2010 03:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed dat het oorspronkelijk roze dingetje nu oranje is![]()
En jeuj, dan kunnen we samen leuke dingen doen![]()
Ja en die is oranjequote:
Lekker slapenquote:
quote:
Of allebei!quote:Op zondag 11 juli 2010 03:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan ben ik gek
Of hij is stiekem bij mij wel oranje
Ik ookquote:Op zondag 11 juli 2010 03:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik ook slapenDus welterusten allemaal
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-07-2010
![]()
01. 024 goldfinger1963
02. 020 marcb1974
03. 012 Muckie
04. 006 MissMSX
05. 005 cablegunmaster
06. 004 MPG
07. 004 sararaats
08. 003 suikertaartje
09. 003 TJDoornbos
10. 003 LovelyLady
11. 002 Marijkezwolle
12. 002 Giertje
13. 002 Trevland
14. 001 DaMart
15. 001 wel.o.k
het kan zijn dat ik iemand ben vergetenquote:Top 100 van zaterdag 10 juli 2010
09. 182 Symphonic
12. 144 goldfinger1963
21. 108 Dr_Flash
23. 103 Pheno
quote:
quote:
goede morgenquote:
Goedemorgenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:12 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het gaat volgens mij wel even duren voordat ik echt wakker ben vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |