Lijkt me wel toch?quote:Op zondag 11 juli 2010 01:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inmiddels wel genoeg gehad?.
Maar het zeewater was zo lekker dat we even geen benul meer hadden van de tijd.
Maar goed, nu weer terug van de meet. Het was erg gezellig, en de terugreis was best spectaculair, met de ene na de andere bliksemflits die de lucht verlichtte.
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch?
Ben inmiddels ook weer thuis na een bijzondere ritHet was inderdaad super gezellig
![]()
Hier is het nog steeds onrustig en toen ik uit de auto moest begon het weer te plenzenDus ben blij om thuis te zijn
Sorryquote:
Ja, het leek soms alsof het gewoon overdag was, zo licht was allesquote:Op zondag 11 juli 2010 02:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die bliksem die overal om me heen door de lucht schoot, was erg mooi. Alleen lag de maximumsnelheid op een gegeven moment rond de 80 km per uur vanwege de regen.
Ik heb net ontdekt hoe mijn paraplu werkt, trouwens.
Bij mij was het zicht ook grotendeels weg op een gegeven moment, maar ik bleef doorrijden. Ik snap dan alleen niet dat als je door een laag water rijdt en je amper zicht hebt, er nog steeds idioten zijn die je op volle snelheid voorbij scheurenquote:Op zondag 11 juli 2010 02:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het leek soms alsof het gewoon overdag was, zo licht was allesIk ben zelfs gestopt onderweg op een parkeerplaats, we zaten midden in een hoosbui en ik zag echt niets meer
![]()
quote:Dus je krijgt em nu zelfstandig in 1 keer dicht?
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:20 schreef suikertaartje het volgende:
DM kan TOCH wel met zijn gereedschap omgaan
Ja, dat ligt aan een parallel universum waarin zij zich bevindenquote:Op zondag 11 juli 2010 02:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij was het zicht ook grotendeels weg op een gegeven moment, maar ik bleef doorrijden. Ik snap dan alleen niet dat als je door een laag water rijdt en je amper zicht hebt, er nog steeds idioten zijn die je op volle snelheid voorbij scheuren.
[..]
Ja![]()
![]()
.
Gelukkig maar zeg, en dat je daar dan in de badkamer achter moest komenquote:Op zondag 11 juli 2010 02:21 schreef DaMart het volgende:
.
Ik kan dus toch mijn uitschuifgereedschap na gebruik weer op normaal formaat krijgen.
Opgelost, slotje!quote:Op zondag 11 juli 2010 02:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik kan dus toch mijn uitschuifgereedschap na gebruik weer op normaal formaat krijgen.
80? 50 zul je bedoelen. Bij gebrek aan parkeerplaats om ff te stoppen.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die bliksem die overal om me heen door de lucht schoot, was erg mooi. Alleen lag de maximumsnelheid op een gegeven moment rond de 80 km per uur vanwege de regen.
Ik heb net ook ontdekt hoe mijn paraplu werkt, trouwens.
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar zeg, en dat je daar dan in de badkamer achter moest komen
Nerd alertquote:Op zondag 11 juli 2010 02:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan een parallel universum waarin zij zich bevinden![]()
Envoor het bedienen van je gereedschap
![]()
Niet zo uber als jij hoor, meneertjequote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar zeg, en dat je daar dan in de badkamer achter moest komen
True, truequote:Op zondag 11 juli 2010 02:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet zo uber als jij hoor, meneertje
Lees maar in med, dan zie je t vanzelfquote:Op zondag 11 juli 2010 02:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
heb je trouwens alweer met de knopjes kunnen spelen op plaatsen waar ik ze niet heb?
sssssssssstttquote:
Ssssssssssstttttttquote:Op zondag 11 juli 2010 02:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
sssssssssstttEn bovendien, er is maar 1 nerd god
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |