quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Prince of Persia - the return of Roodkapje.
die jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Shogo uit het vorige topic was natuurlijk goed, hier nog de beste en vrolijkste intro ooit:
ooow verkeerde video
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Prince of Persia - the return of Roodkapje.
Het lijkt op een vervolg op Flow & Flower... Is het Journey?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken of er kennis is van toekomstige games
Dit zou kunnen. Het is sowieso van Tale of Talesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt op een vervolg op Flow & Flower... Is het Journey?
Journeyquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt op een vervolg op Flow & Flower... Is het Journey?
Leasure Larry 1?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Saving the thread met een nieuwe aangezien niemand het weet en anders zakt het topic weg:
[ afbeelding ]
Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:53 schreef Tijn het volgende:
Mijn plaatje was trouwens Blastris, één van de 6 games die je bij de Nintendo Super Scope kreeg.
doe ik wel een makkelijkequote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:53 schreef NutKees het volgende:
Back to the Future 3 denk ik.
Laat iemand anders maar een nieuwe posten als het goed is, ik peer hem dalijk naar bospop.
Of omdat avgn een aflevering aan oude atari games heeft gewijd waar deze ook in voorkomt, naam is me even ontschoten en geen zin om de video te gaan kijkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:
nee, nog veel grover dan dat. Maar het is echt zo'n game die niemand ooit gespeeld heeft maar alleen kent omdat het bekend is geworden door controversie.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Buck Rogers?
Nopequote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:29 schreef Tijn het volgende:
Gelukkig maakt Tinypic er een jpg van.
Nee , het is echt een bekend spel , dit is een screenshot van de arcade versiequote:Op zondag 11 juli 2010 10:14 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Lijkt wel een soort Gay Indiana Jones.
Deze arcade versie is uitgebracht door Sega en de console versies (denk aan Atari 2600 , Commodore 64 , Intellivision) zijn uitgebracht door Activision.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:00 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Hint mag wel denk ik
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Yeah volgens mij moet t ook pitfall zijn, volgens wikipedia is pitfall 2 door SEGA naar de arcade gebracht! Kan echter ook echt geen screens vinden die er enigzins op lijken
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dank denk ik pitfall, maar ik kan op google of youtube geen pitfall vinden die er zo uitziet.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik ben ook gewoon n beetje blind!
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nouja die standaard bovengrond-ondergrond met bomen op de achtergrond is waaraan je pitfall herkent, het was gewoon een instinker van de beste Enchanter
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:13 schreef Tijn het volgende:
Dit zou iedereen moeten kennen:
[ afbeelding ]
Ik ken het niet. Het ziet er uit als een windows3.xx spel, dus dat zou dan kunnen kloppen, want in die tijd was ik zo'n Amiga aanhangerquote:Op zondag 11 juli 2010 15:13 schreef Tijn het volgende:
SkiFree.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:13 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Driver?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Bij gebrek aan respons:
[ afbeelding ]
MM is goed! (Stiekem is het MM2quote:Op maandag 12 juli 2010 13:52 schreef Tijn het volgende:
Volgens mij is het Midtown Madness... al dacht ik eerlijk gezegd dat dat er beter uit zag
Yie Ar Kung Fu?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:59 schreef Jagraag het volgende:
En hele simpele (vind ik dan):
[ afbeelding ]
Correct!quote:Yie Ar Kung Fu?
quote:
quote:
Het eerste deel was schitterend, lekker vliegen met je jetpack. Het tweede deel viel in vergelijking daarmee wat tegen en daarom ben ik nooit aan het derde deel toegekomen.quote:Topgame!
Kweenie, ik zou zeggen, lees eens wat recensies en beslis voor jezelf.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:31 schreef Tijn het volgende:
Ik ken het niet. Is het leuk om nu nog te spelen?
quote:
Haha nee sorry, het is geen mechwarrior!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:39 schreef Salamando het volgende:
heb ik nou maar 6 delen nodig gehad om de anderen gewoon voor te zijn?
Nopequote:
DING DING DING!!quote:
Commander Keen: Aliens Ate My Babysitterquote:Op maandag 12 juli 2010 17:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Een heel level, maar van welke game? (gehele naam graag)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Commander Keen: Aliens Ate My Babysitter
Als je het plaatje niet ergens naar upload wordt het wel heel makkelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er nog nooit van gehoord , maar dat zal wel komen omdat het een 'indie' game is.
Graag iets wat meer bekend is , dus doe ff wat anders
Ik ben inmiddels overleden
God of Thunder heet het volgens mij. Volgens mij is deze game tegenwoordig freeware:quote:
Huh dat is vaagquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Frontier Elite First Encounter?
De HUD klopt iig
Iets binnen de ELITE franchise iig
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:10 schreef Stroopwafels het volgende:
Adventures of Lolo!
Iemand anders mag plaatje posten!
Mutant camel of zoiets , en nee ik heb geen 2 kinderen.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:18 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Degene die dit raadt heeft waarschijnlijk al een vrouw en 2 kinderen
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Mutant camel of zoiets , en nee ik heb geen 2 kinderen.
M'n vriendin is wel zwanger trouwens
Handig zo'n url... Bumpy.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:19 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo'n kut puzzle game.
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:05 schreef SuperFruitig het volgende:
FFVIII had een Abaddon
Hij lijkt op de Abaddon uit Persona 3 maar ik kan geen plaatje vinden wat overeenkomt met die van jouwes
Dat was goed dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:24 schreef Enchanter het volgende:
Centipede / Milipede ?
Ik hoef niet naar de titel te kijken , maar dat is natuurlijk Jet set Willyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Hunchback
[ afbeelding ]
Ja ik weet dat je met de url de titel kan vinden, gewoon niet doen dus.
haha ja dat was echt fucked up. (dacht trouwens dat die bug in JSW 1 zat)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar de titel te kijken , maar dat is natuurlijk Jet set Willy![]()
Helaas hadden ze in die tijd geen patches , daarom was Jet set Willy 2 niet uit te spelen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
haha ja dat was echt fucked up. (dacht trouwens dat die bug in JSW 1 zat)
edit: ok er is gewoon geeneen JSW versie die uitspeelbaar was, ze hadden allemaal wel ergens een unreachable item of een andere breaking bug.
MoHAA? CoD? Battlefield?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:44 schreef Enchanter het volgende:
Lekker makkelijk
op dit moment één van m'n favoriete games
[ afbeelding ]
MET CIRCUIT ERACHTER JAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:12 schreef Tijn het volgende:
Is het Grand Prix van Accolade?
Niet gespeeld maar dat moet Prince of Persia 2 zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:57 schreef Tijn het volgende:
Ik hou het tempo er even in met deze makkelijke:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
Niet gespeeld maar dat moet Prince of Persia 2 zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
MAX inderdaad, wat een tof spel was datquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:03 schreef Frollo het volgende:
Nieuwe.
[ afbeelding ]
Pittige TBS/RTS hybride waarmee ik heel wat spannende uurtjes heb beleefd.
Uiteraard. Waar is de nieuwe?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:26 schreef Cruise.Elroy het volgende:
The Horde?
Moet jij niet werken ipv plaatjes van games raden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
nieuwe pic plz
FTFYquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef Enchanter het volgende:
Ff een makkelijke voor iedereen die WWII nog heeft meegemaakt
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:29 schreef NutKees het volgende:
Zier er inderdaad uit als Dungeons and Dragons... maar welke?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Police quest, en undress typen is leuk!
Ik denk 2.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:15 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Heroes of Might and Magic, deeltje... eeehhh, 3?
Contraquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denk het ook, deel 1 was "minder 3d"
Deze dan?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:07 schreef LompeHork het volgende:
Senko no Ronde
dat. Google doet wonderen.
Stiekum gekeken, maar had het toch niet gewetenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de eerste spellen die ik speelde (spoiler alert: titel zit in de url, even niet spieken)
Er zijn echt ontiegelijk veel spellen in dat klassement.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de eerste spellen die ik speelde (spoiler alert: titel zit in de url, even niet spieken)
*kuch*kuck* LompeHork*Kuck*Kuch*quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ok, hint: het spel draaide om het draaiende houden van je auto, je kon veel dingen vervangen, veel dingen konden kapot gaan. Oh en als je over zooi op de weg reed deed je jeep een kurkentrekker in de lucht. Je had volgens mij nieteens vijanden of obstakels, alleen maar zooi op de weg.
Nog nooit gespeeld, maar die reus herinner ik nog van de covers. Is dat spel een aanrader?quote:
Nog nooit gespeeld.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:14 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld, maar die reus herinner ik nog van de covers. Is dat spel een aanrader?
Volgende plaatje trouwens:
[ afbeelding ]
Is Quake 2. Q4 heeft iets recentere graphics.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:15 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld.
Je plaatje is trouwens Quake 4?
Quake 2 it isquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is Quake 2. Q4 heeft iets recentere graphics.
Nee nee, dat is deel 1, maar dan de Amerikaanse naam. Deel 1 (Another World / Out of this World) was heel bekend en is ook uitgekomen op een heleboel platforms (o.a. PC, Amiga, Atari, Gameboy, SNES, MegaDrive etc. etc.).quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:45 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Nope.
Volgens Google 'Out of this world'.
Trine?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:49 schreef Stroopwafels het volgende:
Een van de mooiste spellen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |