quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Prince of Persia - the return of Roodkapje.
die jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Shogo uit het vorige topic was natuurlijk goed, hier nog de beste en vrolijkste intro ooit:
ooow verkeerde video
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Prince of Persia - the return of Roodkapje.
Het lijkt op een vervolg op Flow & Flower... Is het Journey?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken of er kennis is van toekomstige games
Dit zou kunnen. Het is sowieso van Tale of Talesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt op een vervolg op Flow & Flower... Is het Journey?
Journeyquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt op een vervolg op Flow & Flower... Is het Journey?
Leasure Larry 1?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Saving the thread met een nieuwe aangezien niemand het weet en anders zakt het topic weg:
[ afbeelding ]
Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:53 schreef Tijn het volgende:
Mijn plaatje was trouwens Blastris, één van de 6 games die je bij de Nintendo Super Scope kreeg.
doe ik wel een makkelijkequote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:53 schreef NutKees het volgende:
Back to the Future 3 denk ik.
Laat iemand anders maar een nieuwe posten als het goed is, ik peer hem dalijk naar bospop.
Of omdat avgn een aflevering aan oude atari games heeft gewijd waar deze ook in voorkomt, naam is me even ontschoten en geen zin om de video te gaan kijkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:
nee, nog veel grover dan dat. Maar het is echt zo'n game die niemand ooit gespeeld heeft maar alleen kent omdat het bekend is geworden door controversie.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Buck Rogers?
Nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |