quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:05 schreef SuperFruitig het volgende:
FFVIII had een Abaddon
Hij lijkt op de Abaddon uit Persona 3 maar ik kan geen plaatje vinden wat overeenkomt met die van jouwes
Dat was goed dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:24 schreef Enchanter het volgende:
Centipede / Milipede ?
Ik hoef niet naar de titel te kijken , maar dat is natuurlijk Jet set Willyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Hunchback
[ afbeelding ]
Ja ik weet dat je met de url de titel kan vinden, gewoon niet doen dus.
haha ja dat was echt fucked up. (dacht trouwens dat die bug in JSW 1 zat)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar de titel te kijken , maar dat is natuurlijk Jet set Willy![]()
Helaas hadden ze in die tijd geen patches , daarom was Jet set Willy 2 niet uit te spelen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
haha ja dat was echt fucked up. (dacht trouwens dat die bug in JSW 1 zat)
edit: ok er is gewoon geeneen JSW versie die uitspeelbaar was, ze hadden allemaal wel ergens een unreachable item of een andere breaking bug.
MoHAA? CoD? Battlefield?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:44 schreef Enchanter het volgende:
Lekker makkelijk
op dit moment één van m'n favoriete games
[ afbeelding ]
MET CIRCUIT ERACHTER JAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:12 schreef Tijn het volgende:
Is het Grand Prix van Accolade?
Niet gespeeld maar dat moet Prince of Persia 2 zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:57 schreef Tijn het volgende:
Ik hou het tempo er even in met deze makkelijke:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
Niet gespeeld maar dat moet Prince of Persia 2 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |