quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:07 schreef LompeHork het volgende:
Senko no Ronde
dat. Google doet wonderen.
Stiekum gekeken, maar had het toch niet gewetenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de eerste spellen die ik speelde (spoiler alert: titel zit in de url, even niet spieken)
Er zijn echt ontiegelijk veel spellen in dat klassement.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de eerste spellen die ik speelde (spoiler alert: titel zit in de url, even niet spieken)
*kuch*kuck* LompeHork*Kuck*Kuch*quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ok, hint: het spel draaide om het draaiende houden van je auto, je kon veel dingen vervangen, veel dingen konden kapot gaan. Oh en als je over zooi op de weg reed deed je jeep een kurkentrekker in de lucht. Je had volgens mij nieteens vijanden of obstakels, alleen maar zooi op de weg.
Nog nooit gespeeld, maar die reus herinner ik nog van de covers. Is dat spel een aanrader?quote:
Nog nooit gespeeld.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:14 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld, maar die reus herinner ik nog van de covers. Is dat spel een aanrader?
Volgende plaatje trouwens:
[ afbeelding ]
Is Quake 2. Q4 heeft iets recentere graphics.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:15 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld.
Je plaatje is trouwens Quake 4?
Quake 2 it isquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is Quake 2. Q4 heeft iets recentere graphics.
Nee nee, dat is deel 1, maar dan de Amerikaanse naam. Deel 1 (Another World / Out of this World) was heel bekend en is ook uitgekomen op een heleboel platforms (o.a. PC, Amiga, Atari, Gameboy, SNES, MegaDrive etc. etc.).quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:45 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Nope.
Volgens Google 'Out of this world'.
Trine?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:49 schreef Stroopwafels het volgende:
Een van de mooiste spellen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |