quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:25 schreef Guanabana het volgende:
Hoi!
Ik ken jullie allemaal van het X-factor topic!
Ik ga Holland's got Talent volgen heb ik besloten, ipv Popstars.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb begrepen dat RTl die rechtzaak gewonnen heeft
Nahh waarom?!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, wij zitten juist vooral in Popstars
Toch gezellig dat je er bent
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:35 schreef Tamashii het volgende:
Wat is er precies met Jacqueline gebeurd dan? Want ik zag het net gewoon en vond het niet eens zo erg. Ze kon niet zingen, maar dat commentaar viel toch best mee?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Commentaar hebben ze er (gedeeltelijk) uitgeknipt
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja? Weet jij dan toevallig wat er 'zo hard' was?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat hebben ze niet laten horen... Gordon ging iig te ver
Ik ben wel blij dat ze juist die kant op zijn gegaan, de vorige seizoenen waren echt gebouwd op het afbranden van slechte acts. Laten ze dat maar lekker bij popstars, x-factor en dat soort dingen doen..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:12 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik heb het ook even gekeken en bleef hangen aangezien er geen reclame werd uitgezonden??? Het viel me op dat echt bijna iedereen door kon naar de volgende ronde. Had verwacht meer afvallers te zien.
Dit dus!quote:
Dat is het RTL format wat ik zo honderdduizend keer prettiger vind dan al die kneuzen bij SBS. Dat was bij Idols 1 en 2 nog grappig maar nu heb ik dat wel gezien.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:12 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik heb het ook even gekeken en bleef hangen aangezien er geen reclame werd uitgezonden??? Het viel me op dat echt bijna iedereen door kon naar de volgende ronde. Had verwacht meer afvallers te zien.
Ja, idd! Zo kan ik ook een programma vullen....ze hadden best wat meer afvallers kunnen laten zien in die tijd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:30 schreef Rauzer het volgende:
Wat enorm achterlijk dat ze de laatste 20 minuten de eerste 60 minuten gaan samenvatten!
Ja, ze mogen dat best doen van mij, maar doe het dan in iets van 5 tot 8 minuten -zonder- jurycommentaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:30 schreef Rauzer het volgende:
Wat enorm achterlijk dat ze de laatste 20 minuten de eerste 60 minuten gaan samenvatten!
Zomaar een theorietje: Ze denken dat steeds meer zappers blijven plakken en kijkers van Popstars overstappen naar HGT. Die hebben het begin gemist, dus doen ze een samenvatting. Wellicht dat de 2e aflevering niet meer zo'n uitgebreide samenvatting heeft. Zeker als ze bij RTL klachten hierover krijgen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:30 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk eerder dat RTL dat gedaan heeft vanwege het mooie weer, Kijkers schakelen later in.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zomaar een theorietje: Ze denken dat steeds meer zappers blijven plakken en kijkers van Popstars overstappen naar HGT. Die hebben het begin gemist, dus doen ze een samenvatting. Wellicht dat de 2e aflevering niet meer zo'n uitgebreide samenvatting heeft. Zeker als ze bij RTL klachten hierover krijgen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
heb je ook aparte video's? Of moet ik verplicht heel de show kijken
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:56 schreef Zelva het volgende:
Die buikspreker was tof, voor de rest was het helemaal, maar dan ook helemaal niets, maar moet alles kennelijk van de regie opgehemeld worden en moet er gedaan worden alsof het wereldacts zijn. Zo fake.
Tja, of het wereldacts zijn kun je ook zelf bepalen door even mijn topic te checken:quote:Op maandag 12 juli 2010 18:56 schreef Zelva het volgende:
Die buikspreker was tof, voor de rest was het helemaal, maar dan ook helemaal niets, maar moet alles kennelijk van de regie opgehemeld worden en moet er gedaan worden alsof het wereldacts zijn. Zo fake.
Je kan youtube proberenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:35 schreef Karina het volgende:
Kun je HGT ook nog ergens anders terugkijken dan op RTL Gemist? Dat Silverlight faalt bij mij, ik zit te kijken en pauzeer even, begint het daarna weer van voren af aan, ik heb geen zin om alles nog een keer te kijken en "doorspoelen" werkt niet bij Silverlight.
Ja ik heb daar wel wat filmpjes gekeken, maar bij de meeste is het juryoordeel weggelaten en dat vind ik ook leuk om te zien.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Heerlijk, een komkommer door een gat, een jodelaarster, en een zoöfiel. Veel leuker dan Popstars!
Maar ik ben blijkbaar de enige die dit kijkt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker, erg mooie rap, en ook vooral goed gezongen, ik bedoel de stem is prettig om naar te luisteren en hij rapte ook duidelijk, je kon goed verstaan waar hij het over had al ging hij op een flink tempo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat was erg indrukwekkend. Mooi dat Dan het ook voelde, ook al verstond hij er geen woord van.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:03 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Zeker, erg mooie rap, en ook vooral goed gezongen, ik bedoel de stem is prettig om naar te luisteren en hij rapte ook duidelijk, je kon goed verstaan waar hij het over had al ging hij op een flink tempo.
quote:
Dit dus, hier zit tenminste wat variatie in, dance acts, circus acts, etc etc.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Niet te volgen. Dat vind ik de charme van dit programma: je ziet de weirdste en meest uiteenlopende uitingen van creativiteit langskomen. Die zangaudities heb ik eigenlijk wel gehad met die overkill aan zangtalentenjachten!
Ik vind dit nou niet echt talent waardig tho, hij springt niet boven een Fresku of een Winne uit wat betreft z'n kunstje..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:03 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Zeker, erg mooie rap, en ook vooral goed gezongen, ik bedoel de stem is prettig om naar te luisteren en hij rapte ook duidelijk, je kon goed verstaan waar hij het over had al ging hij op een flink tempo.
Inderdaad. Die constante zang audities werd ik wel een beetje zat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:10 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dit dus, hier zit tenminste wat variatie in, dance acts, circus acts, etc etc.
True that! Die 'grappen' waren echt tenenkrommendquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Hee, er is iemand die nóg ongrappiger is dan Tineke Schouten
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat was erg indrukwekkend. Mooi dat Dan het ook voelde, ook al verstond hij er geen woord van.
Normaal haat ik dit soort Hollandsche raps van rappers die verder helemaal niet kunnen zingen, maar volgens mij was de tekst behoorlijk sterk. Voor het eerst dat ik daar op lette. Volgens mij heeft in Belgie of een Scandinavisch land een rapper gewonnen ooit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:03 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Was dat echt zo erg? Ik heb het gemist vorige week, moest drie dronken heren ophalen van een bedrijfsfeestjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:59 schreef Aarti het volgende:
Die vrouw met die hond is echt tenenkrommend
Het was behoorlijk pijnlijk, ook al was het natuurlijk extra aangezet door de montagequote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:31 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Was dat echt zo erg? Ik heb het gemist vorige week, moest drie dronken heren ophalen van een bedrijfsfeestje![]()
Maar goed, ben benieuwd wat er vanavond allemaal weer voorbij komt
Zoals iemand eerder al aangaf, denk dat de meeste mensen wel uitgekeken zijn op iedereen die maar denkt dat hij/zij de nieuwe wereldster is qua zangtalent, HTG heeft tenminste verschillende dingen, dat maakt het voor mij vooral leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het was behoorlijk pijnlijk, ook al was het natuurlijk extra aangezet door de montage
ik vind HGT leuker dan popstars!!
Ja same here, hoewel ik stiekem ook Popstars blijf kijken, lang leve rtlgemistquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:38 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zoals iemand eerder al aangaf, denk dat de meeste mensen wel uitgekeken zijn op iedereen die maar denkt dat hij/zij de nieuwe wereldster is qua zangtalent, HTG heeft tenminste verschillende dingen, dat maakt het voor mij vooral leuk om te kijken.
Stiekem nog welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja same here, hoewel ik stiekem ook Popstars blijf kijken, lang leve rtlgemist
Preciesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:44 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Stiekem nog wel![]()
Maar zonder dollen, iedereen moet gewoon kijken wat ie leuk vind toch?
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
Precies
Sowieso vind ik de audities minder leuk, ik vind het leuker als de echt goeien overblijven!
Ik ook, maar dan om andere redenen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:59 schreef MissJ het volgende:
Die rappende gozert van vorige week, die met die tekst over dat meisje dat zelfmoord heeft gepleegd... damn, wat was dat goed zeg! Gewoon alles, zijn manier van zingen, het gevoel wat hij erin legde, zijn stem, de tekst.. Ik had dus echt tranen in mjin ogen
Ja die hing wel echt te laagquote:
Doelde Dan nou op dat rokje of die drie dames samen?quote:
van die lange. Die op tv links stond.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Doelde Dan nou op dat rokje of die drie dames samen?
quote:
quote:
quote:
Die was echt topquote:
Nouja in basis is ...GT daar wel voor bedoeld...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:56 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zoiets hoort in het circus, niet bij HGT
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nouja in basis is ...GT daar wel voor bedoeld...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:19 schreef MissBitchy het volgende:
Dat paard, ook lekker, schijt de gang even vol
beetje duitsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Tenenkrommend die mensen met dat paard. Dat accent van die vrouw ook.
quote:
Zou dat kunnen ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar volgens mij is het echt een boers iets.
quote:
Nee dit is wel echt Duits hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar volgens mij is het echt een boers iets.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Hoe heet die groep ook alweer, die zo gek als een deur zijn?Die mix van cabaret, dans en wat slap-stick?
Ze waren leuk.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:10 schreef Wrijfhout het volgende:
Nieuwe Paul Potts??
Hij haalt zijn volume nog net niet meer zit er niet ver vanaf..
Jup.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is ook nog eens hetzelfde nummer, toch?!!?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:25 schreef dalaiblama het volgende:
Weet iemand of die piano neger al ergens online staat?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)Got_Talent_s1_a3.xml
Weet je wat nog makkelijker is? Ze hebben er een speciaal knopje voor gemaaktquote:
Ik gebruik nog de oude fok silver layoutquote:Op maandag 26 juli 2010 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Weet je wat nog makkelijker is? Ze hebben er een speciaal knopje voor gemaakt
ill skill crew of zo?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Hoe heet die groep ook alweer, die zo gek als een deur zijn?Die mix van cabaret, dans en wat slap-stick?
Ze waren leuk.
geen idee meeer ...quote:Op maandag 26 juli 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe heet dat duo die gingen rolstoeldansen?
Jacqueline en Alexanderquote:Op maandag 26 juli 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe heet dat duo die gingen rolstoeldansen?
Kloptquote:Op maandag 26 juli 2010 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx, die kwamen uit Spijkenisse toch?
verschrikkelijk zulke moeders.quote:
Ik geloof er ook geen ruk van dat ze 12 isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:56 schreef Zokunen het volgende:
Ik kijk nu via de TV en dat doe ik nomaal niet omdat het geluid dan slechter is als via RTL gemist, maar ik vond het via de TV best goed klinken... Alleen dat is nooit 12...
ze ziet er ouder uit, maar onze dochter is ook 12 en die schat je ook 16.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen ruk van dat ze 12 is
zulke ouders moet je preventief onder toezicht stellen om te voorkomen dat ze hun kinderen het podium opschoppen. Ik geloof er geen ruk van dat dit meisje met plezier daar staat namelijk, ze wordt vreselijk gepusht.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zulke ouders moet je preventief onder toezicht stellen om te voorkomen dat ze hun kinderen het podium opschoppen. Ik geloof er geen ruk van dat dit meisje met plezier daar staat namelijk, ze wordt vreselijk gepusht.
Dit. Kutmoederquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zulke ouders moet je preventief onder toezicht stellen om te voorkomen dat ze hun kinderen het podium opschoppen. Ik geloof er geen ruk van dat dit meisje met plezier daar staat namelijk, ze wordt vreselijk gepusht.
!111!!!! EINZzz!!!1!!!!1!!!, buik van vol hebben EE!1!!!EINzz!!!111 topper !111!!!!!1EInDNZZ1!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:15 schreef Myraela het volgende:
WAT EEN HUMOR!! HAHAHA!!! HOORDE JULLIEDAT!!>!>!!?!>!<@FEfgklvkfla![]()
![]()
![]()
Mijn linker en rechterbil omstebeurt samenknijpen lukt mij ook wel. Probeer maar eensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:20 schreef Myraela het volgende:
Ik wil dat ook kunnen.
Bounce squad! Die rommelige dansgroep.quote:
Dat idee had ik bij die twee dansende kinderen van tienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wil, maar die lieten wél iets acceptabels zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat idee had ik bij die twee dansende kinderen van tien.
Iets té acceptabel in mijn ogen, die moeten wel dag en nacht geoefend hebben, dat lijkt me niet gezondquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wil, maar die lieten wél iets acceptabels zien.
Of het gezond is dat kinderen van 10 zoiets doen en elke dag trainen.
Onze kids blijft het in ieder geval bespaard.
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Iets té acceptabel in mijn ogen, die moeten wel dag en nacht geoefend hebben, dat lijkt me niet gezond.
Je hebt een kuttvquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:47 schreef Zokunen het volgende:
Is het geluid van mn TV dan ZOOOOOO slecht, dit is toch niks?
Dat is helemaal triest inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:49 schreef Zokunen het volgende:
en wat is gordon een lul om hem met MJ te vergelijken
quote:
Kom op.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:11 schreef Zokunen het volgende:
maar leef achter die fokking microfoon, ben geen wassen beeld
Zeur nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:11 schreef Zokunen het volgende:
Het is een kind voor een zaalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:11 schreef Zokunen het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom op.Op die leeftijd.. Een eerste auditie.. Dat kan ik der niet kwalijk nemen.
quote:
quote:
Samen fietsen?!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Myraela het volgende:
Nu krijg ik de neiging dit ook te doen met mijn fiets, maar ik val al als ik normaal moet fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |