Nee dit is wel echt Duits hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar volgens mij is het echt een boers iets.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Hoe heet die groep ook alweer, die zo gek als een deur zijn?Die mix van cabaret, dans en wat slap-stick?
Ze waren leuk.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:10 schreef Wrijfhout het volgende:
Nieuwe Paul Potts??
Hij haalt zijn volume nog net niet meer zit er niet ver vanaf..
Jup.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is ook nog eens hetzelfde nummer, toch?!!?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:25 schreef dalaiblama het volgende:
Weet iemand of die piano neger al ergens online staat?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)Got_Talent_s1_a3.xml
Weet je wat nog makkelijker is? Ze hebben er een speciaal knopje voor gemaaktquote:
Ik gebruik nog de oude fok silver layoutquote:Op maandag 26 juli 2010 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Weet je wat nog makkelijker is? Ze hebben er een speciaal knopje voor gemaakt
ill skill crew of zo?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Hoe heet die groep ook alweer, die zo gek als een deur zijn?Die mix van cabaret, dans en wat slap-stick?
Ze waren leuk.
geen idee meeer ...quote:Op maandag 26 juli 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe heet dat duo die gingen rolstoeldansen?
Jacqueline en Alexanderquote:Op maandag 26 juli 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe heet dat duo die gingen rolstoeldansen?
Kloptquote:Op maandag 26 juli 2010 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx, die kwamen uit Spijkenisse toch?
verschrikkelijk zulke moeders.quote:
Ik geloof er ook geen ruk van dat ze 12 isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:56 schreef Zokunen het volgende:
Ik kijk nu via de TV en dat doe ik nomaal niet omdat het geluid dan slechter is als via RTL gemist, maar ik vond het via de TV best goed klinken... Alleen dat is nooit 12...
ze ziet er ouder uit, maar onze dochter is ook 12 en die schat je ook 16.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen ruk van dat ze 12 is
zulke ouders moet je preventief onder toezicht stellen om te voorkomen dat ze hun kinderen het podium opschoppen. Ik geloof er geen ruk van dat dit meisje met plezier daar staat namelijk, ze wordt vreselijk gepusht.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zulke ouders moet je preventief onder toezicht stellen om te voorkomen dat ze hun kinderen het podium opschoppen. Ik geloof er geen ruk van dat dit meisje met plezier daar staat namelijk, ze wordt vreselijk gepusht.
Dit. Kutmoederquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zulke ouders moet je preventief onder toezicht stellen om te voorkomen dat ze hun kinderen het podium opschoppen. Ik geloof er geen ruk van dat dit meisje met plezier daar staat namelijk, ze wordt vreselijk gepusht.
!111!!!! EINZzz!!!1!!!!1!!!, buik van vol hebben EE!1!!!EINzz!!!111 topper !111!!!!!1EInDNZZ1!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:15 schreef Myraela het volgende:
WAT EEN HUMOR!! HAHAHA!!! HOORDE JULLIEDAT!!>!>!!?!>!<@FEfgklvkfla![]()
![]()
![]()
Mijn linker en rechterbil omstebeurt samenknijpen lukt mij ook wel. Probeer maar eensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:20 schreef Myraela het volgende:
Ik wil dat ook kunnen.
Bounce squad! Die rommelige dansgroep.quote:
Dat idee had ik bij die twee dansende kinderen van tienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wil, maar die lieten wél iets acceptabels zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat idee had ik bij die twee dansende kinderen van tien.
Iets té acceptabel in mijn ogen, die moeten wel dag en nacht geoefend hebben, dat lijkt me niet gezondquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wil, maar die lieten wél iets acceptabels zien.
Of het gezond is dat kinderen van 10 zoiets doen en elke dag trainen.
Onze kids blijft het in ieder geval bespaard.
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Iets té acceptabel in mijn ogen, die moeten wel dag en nacht geoefend hebben, dat lijkt me niet gezond.
Je hebt een kuttvquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:47 schreef Zokunen het volgende:
Is het geluid van mn TV dan ZOOOOOO slecht, dit is toch niks?
Dat is helemaal triest inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:49 schreef Zokunen het volgende:
en wat is gordon een lul om hem met MJ te vergelijken
quote:
Kom op.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:11 schreef Zokunen het volgende:
maar leef achter die fokking microfoon, ben geen wassen beeld
Zeur nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:11 schreef Zokunen het volgende:
Het is een kind voor een zaalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:11 schreef Zokunen het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom op.Op die leeftijd.. Een eerste auditie.. Dat kan ik der niet kwalijk nemen.
quote:
quote:
Samen fietsen?!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Myraela het volgende:
Nu krijg ik de neiging dit ook te doen met mijn fiets, maar ik val al als ik normaal moet fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |