SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte meesterwerken uit alle seizoenen
Jaaaaa, ik wil kijken, maar hoe?
The Wire is niet op de nederlandse tv te zien dus je bent helaas toegewezen op de DVD boxen of internet.
Ik raad natuurlijk aan om de DVD boxen te kopen. De seizoenen zijn gelinkt naar play.com.
Vorige delen
The Wire
The Wire #2 :All the pieces matter
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Erm niet geheel correct. Wanneer je een UPC box hebt kan je ze gewoon, ondertiteld en al, bekijken.quote:Jaaaaa, ik wil kijken, maar hoe?
The Wire is niet op de nederlandse tv te zien dus je bent helaas toegewezen op de DVD boxen of internet.
Ik raad natuurlijk aan om de DVD boxen te kopen. De seizoenen zijn gelinkt naar play.com.
Breaking Bad zit er nog tussen imo.quote:
Seizoen 2 was eerst ook mijn minste maar ik ben het steeds meer gaan waarderen na 3 keer kijken. Die personages zijn zo goed en uniek.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:48 schreef Tim86 het volgende:
Veel uit S2 komt later terug ja, maar ik vond die ook een stuk minder.
Die achterlijke Ziggy mocht wat mij betreft de eerste aflevering al kapot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Keep that shit, you earned it like a motherfucker'quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
En seizoen 3 zit er ook alweer op, blijft toch mijn favoriet, of 5 moet beter zijn. (die heb ik nog niet gezien)
Nu eerst 4 maar weer, al heb ik die nog niet zo heel lang geleden al eens gezien, die bouwmarkt-scene in aflevering 1 is wel legendarisch iig.
Echt he, zo goed die scene.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:52 schreef fathank het volgende:
[..]
'Keep that shit, you earned it like a motherfucker'
Ik kon me de discussie in een ouder topic nog herinneren maar wist even niet meer wat nu ''de uitslag'' was.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:55 schreef planethugo het volgende:
een vrouw, en ze speelt ook min of meer zichzelf
ik kwam er ook pas in S5 achter
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:48 schreef fathank het volgende:
Het is een vrouw. Felicia Pearson is haar naam. Op haar 14e veroordeeld voor 8 jaar cel na een second degree murder volgens Wikipedia.
ze hadden vantevoren al bedacht dat ze 5 seizoenen wilde maken. Elk seizoen een andere kant van de stad belichten. Dat zwerver verhaal uit S5 was idd beetje erg ver gezocht maar het geeft alleen maar aan wat voor toestanden zich afspelen bij de politie, politici en de kranten. En cashen hebben ze bij The Wire zowiezo nog nooit gedaan want zo geweldig liep de serie nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:21 schreef Document1 het volgende:
Ik blijf erbij dat ze S5 alleen maar gemaakt hebben om nog ff snel op het succes in te cashen. Het einde van s4 is ook gewoon het einde, ik zal niks verklapen maar alles wat in S5 gebeurt heeft niks met de rest van de serie te maken.
IMHO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
ze hadden vantevoren al bedacht dat ze 5 seizoenen wilde maken. Elk seizoen een andere kant van de stad belichten. Dat zwerver verhaal uit S5 was idd beetje erg ver gezocht maar het geeft alleen maar aan wat voor toestanden zich afspelen bij de politie, politici en de kranten. En cashen hebben ze bij The Wire zowiezo nog nooit gedaan want zo geweldig liep de serie niet
Wat betreft het einde van S4:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is the wire hier (Ierland) ontzettend populair en komt nog wekelijks op de tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Seizoen 2 dramatisch slecht ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:58 schreef pberends het volgende:
Zo, hele serie uitgekeken. Al met al een aardige serie, hoewel seizoen 2 en 5 dramatisch slecht zijn. Af en toe teveel soapie elementen, zoals het vreemdgaan van McNulty (like anybody cares).
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Seizoen 2 dramatisch slecht ?
Ieder zijn mening dan maar...
Absoluut.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Een stel corrupte haventokkies, jij vond het wel boeiend?
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:48 schreef fathank het volgende:
Het is een vrouw. Felicia Pearson is haar naam. Op haar 14e veroordeeld voor 8 jaar cel na een second degree murder volgens Wikipedia.
Volledig mee eens. Ik heb hem helemaal gezien en ik huil nog elke dag dat er geen nieuwe eps meer komen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:08 schreef Hamilcar het volgende:
The Wire is baas en een absolute aanrader. Ik heb alle seizoenen al gezien en huil bij de wetenschap dat ze geen nieuwe seizoenen meer gaan maken :<
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There ain't no back in the day, nigga. Ain't no nostalgia to this shit here.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Snoop was echt supereng.
Stringer Bell was nog een van de tofste karakters. Slim was ook geniaal (die zware stem).
Slim Charlesquote:On August 26, 2007, Glover's brother Tayon was shot and killed in the neighborhood of Columbia Heights. Anwan addressed the press along with D.C. Mayor Adrian Fenty, saying "We're tired of seeing the yellow [police] tape" and calling for an end to revenge shootings.[1]
In an interview Anwan mentions being shot thirteen times.[2]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:10 schreef fathank het volgende:
Ik vind Bodie cool. Vooral hoe hij tussen z'n tanden door tuft.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heb via m'n UPC abbo 13th street, maar daar zijn ze bij season 4...of waren ze, net gisteren de llaatste aflevering gezien. Nu wil ik toch heel graag 1 tm 3 zien...mischien datt die weer herhaald worden, of anders maar DVD box gaan halen![]()
Beste serie in heeeeeel lange tijd.
Rustig maar, ik heb usenet...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kan het ook downkopen hoor (in welke prehistorie leven sommigen hier?).
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Rustig maar, ik heb usenet...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zou eens een potje Valeriaan proberen als ik jou was...beetje edgy.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Breaking Bad zit er nog tussen imo.
Dat boek van hem "Gang leader for a day" is ook wel leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:14 schreef dalidaaf het volgende:
Serie 5, die meer high-brow was maar toch wel goed wordt grappig als je na elke aflevering deze blog volgt http://freakonomics.blogs(...)s-think-of-the-wire/
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heb via m'n UPC abbo 13th street
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:39 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat vergelijkbaar met The Wire of The Corner
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:43 schreef neilpad het volgende:
Lol Omnfi, zit jij ook altijd op APK's posts te zoeken.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben nu weer in The Shield gegroeid, jongens, hoe vinden jullie die btw?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, ik vond hem dus ook goed, na The Wire.
Heb er wel over gehoord, veel acteurs ook die in The Wire zaten geloof ik, moet er nog even denken, bovendien nog wel even zoet met The Shield, en in dec. seizoen 5 van Dexter achterelkaar....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je Treme al gezien?
Heel anders, wel HBO en lijkt mij ook wel iets voor jou.
Treme inmiddels ook gezien, je merkt wel duidelijk dat het van de makers van the wire is kwa opbouw en de karakters. Alleen dan zonder drugs en criminaliteit. Tis geen serie waar ik naar uitkijk maar prima tussendoortje.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je Treme al gezien?
Heel anders, wel HBO en lijkt mij ook wel iets voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bunk is wel mijn favoriete personage. "fuck, shit, fuckerthefuckerthefuck".![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:38 schreef Shogo het volgende:
Paar weken terug afgekeken. Geniale serie.
Over OmarHet gaf juist mooi aan hoe kwetsbaar je bent in dat leven. Een momentje van onachtzaamheid en je bent history. Al moet ik wel zeggen dat ik baalde, hij was ook mijn favo characterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bunk is wel mijn favoriete personage. "fuck, shit, fuckerthefuckerthefuck".![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:52 schreef rthls het volgende:
Eens met latino idd. Dat vond ik het 'mooie', iedereen kon onverwachts aan z'n einde komen.
ik krijg spontaan zin om een marathon te houdenquote:
Het zou wat zijn zeg zijn als de Mexicaanse kartels hun bendes overal in de VS aan het werk zetten en uiteindelijk stevig in hun zadel zitten. De gevolgen zouden weleens vele malen erger kunnen zijn dan de situatie uit The Wire's Baltimore, en dat verspreidt over het hele land. Ik denk dat de VS momenteel nog blij mag dat zijn dat de kartels onderling nog aan het vechten zijn, maar als dit ooit stopt door samenwerking of gewelddadige overnames dan zou het me niet verbazen als dit Mexicaanse 'feestje' ook naar hun toe komt.quote:A Radical Solution to End the Drug War: Legalize Everything
One cop straight out of The Wire crunches the numbers with Esquire.com's political columnist to discover that America's prohibition of narcotics may be costing more lives than Mexico's — and nearly enough dollars for universal health care. So why not repeal our drug laws? Because cops are making money off them, too.
quote:"The Wire: Boys of Summer (#4.1)" (2006)
Felicia 'Snoop' Pearson: God... damn.
Hardware Store Employee: I see you got the Dewalt cordless. Your nailgun, Dewalt 410.
Felicia 'Snoop' Pearson: Yeah. The trouble is, you leave it in a truck for a while, need to step up and use the bitch, the battery don't hold up, you know?
Hardware Store Employee: Yeah, cordless'll do that. You might want to consider the powder-actuated tool. The Hilti DX 460 MX or the Simpson PTP. These two are my cadillacs. Everything else on this board is second best, sorry to say. Are you contracting, or just doing some work around the house?
Felicia 'Snoop' Pearson: No, we work all over.
Hardware Store Employee: Full time?
Felicia 'Snoop' Pearson: No, we had about 5 jobs last month.
Hardware Store Employee: At that rate, the cost of the powder-actuated guns justifies itself.
Felicia 'Snoop' Pearson: You say power?
Hardware Store Employee: Powder.
Felicia 'Snoop' Pearson: Like gunpowder?
Hardware Store Employee: Yeah. The DX 460 is fully automatic, with a .27 caliber charge. Wood, concrete, steel to steel... She'll throw a fastener into anything, and for my money, she handles recoil better than the Simpson or the P3500. Now, you understand what I mean by recoil ?
Felicia 'Snoop' Pearson: Yeah, the kickback. I'm with you.
Hardware Store Employee: That's right.
Felicia 'Snoop' Pearson: .27 caliber, huh?
Hardware Store Employee: Yeah, not large ballistically, but for driving nails, it's enough. Any more than that, you'd add to the recoil.
Felicia 'Snoop' Pearson: Man, shit. I seen a tiny-ass .22 round-nose drop a nigger plenty of days, man. Motherfuckers get up in you like a pinball, rip your ass up. Big joints, though... Big joints, man, just break your bones, you say, "fuck it." I'm gonna go with this right here, man. How much do I owe you?
Hardware Store Employee: Six-sixty-nine plus tax.
[Snoop counts out a stack of cash]
Hardware Store Employee: No, no, you just pay at the register.
Felicia 'Snoop' Pearson: Nah, man, you go ahead and handle that for me, man. And keep the rest for your time.
Hardware Store Employee: This is $800.
Felicia 'Snoop' Pearson: So what, man? You earned that buck like a motherfucker, man. Keep that shit.
quote:Hij lijkt wel een patent op kutfilms te hebben. Hij zit ook in Punisher 2: Warzone.Op zondag 17 oktober 2010 22:18 schreef Houniet het volgende:
Jimmy MCNulty in http://www.imdb.com/title/tt1020558.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vriendin is ook helemaal fan, vooral van Omar.
Ik vind Marlo een vet irritante gast die veels te slim is
Ben toch meer voor B & B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |