quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
2/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptie
3/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
@2cv:quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
Winterbanden met dit weer voor de Carbagerun? Zijn ze gek ofzoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:29 schreef Paladijn het volgende:
Een van de andere teams met een dikke (en dus zware) 7-serie:
Vier nieuwe (weliswaar winter)banden zijn geregeld, inclusief uitlijnen en balanceren! Nu zal het in ieder geval niet aan de banden liggen als we van de weg af glijden!
Ik heb eens een keer een C5 leaseslet van een collega met winterbandjes weg mogen rijden naar de garage in Mei, die trok een zwart spoor over de gehele route
Misschien vind hij het normaal om elk jaar nieuwe banden te kopenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:35 schreef Paladijn het volgende:
ja
Vergeet ook niet dat het nogal wat warmer is in oost-europa, mindere wegkwaliteit op B/C-wegen...
Aan de andere kant, een van de camjo's in Groningen rijdt het hele jaar door op winterbanden rond zonder dat ze veel slijten. Maar dat neem ik enigszins met korrels zout
Nogal, auto wassen was ook geen pretjequote:
Zijn ook echt de meest onbenullige ongelukkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:54 schreef Paladijn het volgende:
Nou weet ik ook waarom ik niet in China mag rijden van mijn vriendin
Had wel even wat 2 wheel bonusquote:
Met dit weer auto wassen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nogal, auto wassen was ook geen pretje
Spons? Zo'n borstel waar de tuinslang aan kanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met dit weer auto wassen?
Dan is je water al opgedroogd voor het van de spons komt
En vervolgens kan je al die kalkdruipers eraf gaan poetsen
is iemand van de clubquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Alex, in de Autoweek van deze week staat een artikel met een Lada 2107. Misschien interessant voor jou om ook te halen?
Geloof het wel ja, een bruine 2107. Enigszins nostalgisch gevoel voor me. Toen ik heel klein was hadden we ook een 2107quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is iemand van de clubArtikel komt hoogstwaarschijnlijk ook in de LadActueel
![]()
maar dank je voor de tipVergelijkende test met een Duitse Lada toch?
Leuk filmpje hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:22 schreef Paladijn het volgende:
Bara, leuk videootje hoe een 1.6 zonder motortuning goed meekomt tussen de E30's en E36's: http://vimeo.com/13175267
Auto is alleen +-100 kg lichter en met kooi, er mag weinig aan verbouwd worden om het een rijdersklasse te maken.
De auto ligt gewoon heerlijk in de bochten, alleen op rechte stukken wordt je er (uiteraard) vierkant uitgereden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Leuk filmpje hoorDat gaat best hard inderdaad. Zijn de dempers en dergelijke allemaal standaard?
Alleen slicks eronder interieur slopen en kooi erin?
Beetje Lotus Elise gevoel dus. In de bochten en bij aanremmen bochten iedereen zoek rijden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De auto ligt gewoon heerlijk in de bochten, alleen op rechte stukken wordt je er (uiteraard) vierkant uitgereden.
GAZ onderstel dit jaar meen ik, 1 type velgen met 1 merk semi-slicks (Toyo R1R dit jaar, ze willen het ook niet te duur maken). Spruitstuk mag niet vervangen worden, je mag alleen de ontsteking wijzigen en koppen vlakken zodat je 125 pk hebt ipv. de standaard 116. En het ding moet een minimum gewicht hebben: 960 kg inclusief rijder en brandstof. Op zich geen hele grote en prijzige wijzigingen.
Verbruik misschien? De winter? Geen idee verder.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:24 schreef Paladijn het volgende:
Klopt, Elise is natuurlijk wel een klasse of wat hoger, maar daar betaal je dan ook voor.
Geen enkele auto is ideaal voor een daily
Wat zie je als voornaamste problemen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Verbruik misschien? De winter? Geen idee verder.
Ruimte zou me niet zo boeien aangezien ik die toch maar 3x per jaar gebruik.
Heb gisteren zitten kijken naar Ibiza's zoals Anne heeft. Een TDItje.
Lekker saai, maar misschien ben ik daar wel aan toeBen het gezeur en gezeik wel wat zat.
En geen italiaan kooptquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:34 schreef Paladijn het volgende:
Verbruik is juist erg laag, 1:12-1:14 op de snelweg, 1:10 binnenweggetjes/stad en 1:8 op het circuit (![]()
). Winter kun je eventueel een hardtop halen mocht je je daar aan storen (ik vond het erg meevallen). Enige nadeel zou ruimte kunnen zijn, maar als je de reserveband eruit haalt heb je een redelijke kofferbak.
Als je geen gezeik wilt voldoet elke auto wel, zolang die maar goed nagekeken is voor aanschaf.
ik heb liever een perenijsjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
Heul koud bier in toch geniaal met dit weer he
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
Heul koud bier in toch geniaal met dit weer he
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:29 schreef BaraCuda het volgende:
In Amerika 1x op aanraden van een kerel een lokaal biertje gedronken.
Mijn god wat goorDaarna alleen nog maar Heineken gedronken
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:55 schreef BoJo het volgende:
Het gaat hier nog steeds nergens over zie ik.
You have been Peu'dquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:31 schreef invine het volgende:
...
whehequote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:05 schreef Anne het volgende:
Lex, dat FB, waarom voegen al die FOK!kers mij toe? Komt dat door jou?
aan maar 5 man of zo, en die zijn nu allemaal vriendjes met jequote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:23 schreef Anne het volgende:
Ja, leuk, maar ik heb liever niet dat je mijn account aan iedereen door geeft.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aan maar 5 man of zo, en die zijn nu allemaal vriendjes met je
de sloot hier achter huis staat bijna droogquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:41 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac wil zeilen, maar ken niemand met een zeilboot
Zeilenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:41 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac wil zeilen, maar ken niemand met een zeilboot
fraubitch!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:59 schreef BaraCuda het volgende:
wtf is fb?![]()
En serieus, 36,5 graden is toch niet normaal?
quote:
Nicequote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En nieuw speelgoed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind het alleen wat te warm om meer foto's te makenmisschien vanavond/morgen meer.
Naais !! dakkie open en cruisen met die hapquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En nieuw speelgoed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind het alleen wat te warm om meer foto's te makenmisschien vanavond/morgen meer.
quote:
1989 - 1999 - 2009; start - 10th - 20th. Die laatste is alleen niet het topmodel zoals de 10th dat destijds wel was. Auto heeft nu 110k gereden, valt ook erg mee.quote:
Er zijn tempraturen waarbij open rijden oncomfortabel is zonder aircoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais !! dakkie open en cruisen met die hap
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:14 schreef Paladijn het volgende:
Geniaal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
xD
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Suzuki Alto
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 1 juli 2008
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij rit door de Fryske Wâlden en Groninger Ommelanden
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De kinderen in de speeltuin op de achtergrond ook.
ding stond hemelsbreed op 100 meter van rendacquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:24 schreef Paladijn het volgende:
Wat redelijk berucht is in Fryslan ja
Hoe tanken ze bij die Alto eigenlijk, in de film tilden ze een poot op
jemag hier wel komen hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:26 schreef Anne het volgende:
Waarschuwing voor extreem onweer
Great. Ik ben alleen thuis vanavond en vannacht.
Ik heb eventueel nog ruimte in de schuur, das maar 150 km.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja 300 kilometer door de regen en onweer will do
aan de ketting?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb eventueel nog ruimte in de schuur, das maar 150 km.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of gewoon op het kinderslot
ok, tot over anderhalfuur!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:21 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft het thuis-crematorium ook weer opgestookt.BBQ FTW!
Ik heb hier 5 druppels gevoeld daarstraks toen ik in de IJssel aan het afkoelen was, meteen naar huis gegaan omdat alles open- en buitenstond, auto's dichtgedaan enzo.. en vanaf dat moment hoor ik alleen nog eens in de paar minuten rommeldebom in de verte, en heb ik geen spatje meer gezienquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
Ahh heerlijk, de 1e onweersbui + hagel is langs geweest![]()
Van 34 graden in 15 minuten naar 29 graden
Hier nu buitje 2, maar valt een beetje tegen nog allemaalquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb hier 5 druppels gevoeld daarstraks toen ik in de IJssel aan het afkoelen was, meteen naar huis gegaan omdat alles open- en buitenstond, auto's dichtgedaan enzo.. en vanaf dat moment hoor ik alleen nog eens in de paar minuten rommeldebom in de verte, en heb ik geen spatje meer gezien![]()
* Sounddragon wil ook regen en verkoeling
Hier is nog niks, en ik wil juistquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:29 schreef Anne het volgende:
Ik blijf wel gewoon thuis hoor, Fristi en Alex. Want ik geloof dat ik word overgeslagen
.
Blijft een MX5 ook drijven?quote:
Meest gehoorde quote van bijrijdsters in de Niva: "verdomme, mijn tieten!"quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:20 schreef Paladijn het volgende:
Zo heel laag staan MX5jes gelukkig niet, ik kan doorgaans met 40+ over drempels heen - alleen vind mijn vriendin dat niet zo tof
Hagelstenen hebben we hier doorgaans niet zoveel last van, maar eens in de 2-3 jaar ligt er hier zoveel water. Voor mij niet zo'n probleem overigens, dat loopt eerst het huis van mijn buren in
waarom zou ik vrouwen met kleren aan in mijn auto willen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:46 schreef Anne het volgende:
Misschien moeten ze eens fatsoenlijke BH's aantrekken dan.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zou ik vrouwen met kleren aan in mijn auto willen?
Omdat ze anders zo raar kijken bij de McDrive?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zou ik vrouwen met kleren aan in mijn auto willen?
Je hebt wel gelijk trouwens, de meeste keren dat ik die klacht kreeg had bijrijdster geen BH aan.quote:
McKroketjes scoren ftwquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Omdat ze anders zo raar kijken bij de McDrive?
gatver... ik ben van de mckroketten hoor!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:56 schreef L0we het volgende:
[..]... Doe dan op zn minst een Quarter Pounder
Bij de Macquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:12 schreef Anne het volgende:
Cheeseburgers. En die gefrituurde Camembertdingen
.
wees blij, hiero 28 graden en geen briesje luchtquote:
quote:
Samenvatting: bak er af, vliegwiel er af, keering er uit, speedysleeve er op, nieuwe keerring er in, bak er weer op en nog steeds lekt het kreng olie !quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Pers dat ding toch eens plat en koop een degelijke auto die niet elke week defect is!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Pers dat ding toch eens plat en koop een degelijke auto die niet elke week defect is!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ah, alleen in .de volgens mijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie dat ze die al niet meer hebben. Nu hebben ze mozzarella:
http://www.mcdonalds.de/p(...)l#/mozzarella_sticks
Jij zeikt toch ook als er onweer aan komt ?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:30 schreef 2cv het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, das vrij vervelend ja...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:30 schreef 2cv het volgende:
Samenvatting: bak er af, vliegwiel er af, keering er uit, speedysleeve er op, nieuwe keerring er in, bak er weer op en nog steeds lekt het kreng olie !
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jij zeikt toch ook als er onweer aan komt ?
eerste generatiequote:
gelukkig weer een zwalkende Frans hok van de weg.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:42 schreef 2cv het volgende:
Gotverdegotver, dat is nog een GS ook ! ! !
Fixed !quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:42 schreef 2cv het volgende:
Gotverdegotver, dat is was nog een GS ook ! ! !
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
Wat hebben ze met die layout gedaan godver de godver?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
Wat hebben ze met die layout gedaan godver de godver?
Het is al weer snel weg. Net zo snel als dat je een BX uit je gezichtsveld wil zien verdwijnenquote:
Helaas moet je dan zelf snel rijden aangezien die BX-en het begeven zodra je naar het gaspedaal kijkt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het is al weer snel weg. Net zo snel als dat je een BX uit je gezichtsveld wil zien verdwijnen
Gast ik heb een Alfa, ik heb hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helaas moet je dan zelf snel rijden aangezien die BX-en het begeven zodra je naar het gaspedaal kijkt.
Kun je uitzetten.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
die auto update houd ik niet zo van, doe altijd 100 dingen tegelijk
ga ik zeker doen als ik vast overga op de nieuwe lay outquote:
omdat Danny...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:10 schreef invine het volgende:
mijn layout verandert om het uur.. waarom
Naakt vond ik iets te veel van het goede... Maar heb wel ff lekker buiten gestaan!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga ik zeker doen als ik vast overga op de nieuwe lay out
net ff naakt buiten in de regen gestaanzo lekker
Gruwelijk alexquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga ik zeker doen als ik vast overga op de nieuwe lay out
net ff naakt buiten in de regen gestaanzo lekker
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gast ik heb een Alfa, ik heb hetzelfde probleem
welkom in he land van de toch wel heel erg begrensde mogelijkhedenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:30 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb geen tuin, en als ik hier naar buiten loop sta ik bij het politiebureau op de stoep. Ik waag me daar dus niet aan
Je wilde toch niet weg uit de USA? Ga naakt naarbuiten morgeochtend, en je komt nooit weer in NLquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:38 schreef Barcaconia het volgende:
Het maakt het nog wat erger dat op hetzelfde kruispunt 2 kerken en een kleuterschool zitten. Naast het politiebureau dus.
Draag je ook een coltrui? De nieuwe layout is namelijk alleen voor normale mensen.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:00 schreef ook_gek het volgende:
Iedereen zit over die layout. Maar ik heb nog altijd de zelfde.
Zit wel via een ipad op fok, maakt dat wat uit?
Toevallig wel jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gecondoleerd![]()
Heb jij ook dat iedereen jankt dat je je geliefde auto naar de sloop zou moeten brengen ?
Eikels zijn het, allemaal !quote:
ik vind het wel OKquote:Op zondag 11 juli 2010 01:59 schreef Anne het volgende:
Van mij mag het nu wel ophouden eigenlijk. Zo kan ik niet slapen..
Iets met zeiken en stoppen ...quote:Op zondag 11 juli 2010 01:59 schreef Anne het volgende:
Van mij mag het nu wel ophouden eigenlijk. Zo kan ik niet slapen..
iets met potten en ketelsquote:
Gave promo, doet me denken aan die Ferrari/Shell promo van een aantal jaren geleden.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:55 schreef Paladijn het volgende:
kutlayout.
http://www.dumpert.nl/med(...)ing._not_posing.html
quote:Lieve God, U heeft de afgelopen tijd mijn favoriete zanger Michael Jackson, mijn favoriete acteur Patrick Swayze, mijn favoriete actrice Farah fawcett en mijn favoriete entertainer Ramses Shaffy tot u genomen... Ik wil U alleen nog even laten weten dat mijn favoriete eftal Spanje is...
Alfa is tenminste zelfherstellendquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gast ik heb een Alfa, ik heb hetzelfde probleem
geen wolkje te zienquote:
quote:
Oranjequote:Op zondag 11 juli 2010 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
Nederland is nu echt geak aan het worden geloof ik
[..]
Check nou gewoon
Jij moet ook niet zo zeikenquote:Op zondag 11 juli 2010 13:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oranje.. Vind dat voetbal niet zo vervelend maar heel Nederland doet zo overdreven
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oranje.. Vind dat voetbal niet zo vervelend maar heel Nederland doet zo overdreven
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
WERELD kampioen jonguh
klein landje, grote daden bek en zulks
Maar kom op, bij schaatsen en zwemmen wat echt Nederlands trots is qua sport, gaat het er ook niet zo overdreven aan toe. Terwijl naar mijn idee we daar juist trotser op moeten zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
heb ik gedaan, en geen wolkje te zienquote:Op zondag 11 juli 2010 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
Nederland is nu echt geak aan het worden geloof ik
[..]
Check nou gewoon
Fristiquote:Op zondag 11 juli 2010 13:48 schreef Alfisti het volgende:
Goedemiddag lieve mensen![]()
* Alfisti strooit wat liefde in de SC rond
* Alexxxxx vangt een paarse roos op tussen zijn tandenquote:Op zondag 11 juli 2010 13:48 schreef Alfisti het volgende:
Goedemiddag lieve mensen![]()
* Alfisti strooit wat liefde in de SC rond
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sjoegerd is een poepieDie mag zo nu en dan zeiken
* lipje kruipt in Fristini's koelkast op zoek naar perenijsjesquote:
Je moet in het vriesdeel zijnquote:Op zondag 11 juli 2010 13:55 schreef lipje het volgende:
[..]
* lipje kruipt in Fristini's koelkast op zoek naar perenijsjes
Denk eerder de warmtequote:
Oh had ik toen pas genoeg van de oranjegekte?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor, 4 weken geleden deed je ook al zo.
Je begon al je janken bij de eerste 'toet' in je straat volgens mijquote:Op zondag 11 juli 2010 14:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh had ik toen pas genoeg van de oranjegekte?
pwèèèèp!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:43 schreef Sounddragon het volgende:
Je begon al je janken bij de eerste 'toet' in je straat volgens mij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was te laat
Wat dan ??Hij zat op zijn balkon of zo,niet echt geluisterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij zat op zijn balkon of zo,niet echt geluisterd
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar kom op, bij schaatsen en zwemmen wat echt Nederlands trots is qua sport, gaat het er ook niet zo overdreven aan toe. Terwijl naar mijn idee we daar juist trotser op moeten zijn.Ah, schaatsen wel en voetbal niet, omdat jij dat vindt! Goed, ik neem het mee naar achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Ik wil m ook wel aanschouwenquote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn 343 staat thuis trouwens, ik wil hem zien![]()
ja hoor, alsof er nog meer menen die Rob heten in Utrecht wonenquote:Op zondag 11 juli 2010 15:22 schreef PeuRac het volgende:
ik weet niet wie het wel was, maar ik ben niet op 3fm geweestlig al de hele dag op bed, ben redelijk ziek aan t zijn.
echt welquote:Op zondag 11 juli 2010 17:20 schreef Anne het volgende:
In bad flikkeren is niet grappig als je je kleren nog aan hebt.
maar eerst voetbal kijken vanavond?quote:
neuh,ik ga debusvan een van de buschauffeurs uit het bussentopic op de foto zetten tijdens de finalequote:Op zondag 11 juli 2010 17:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
maar eerst voetbal kijken vanavond?
* Alfisti komt straks langs Schiphol
GF straks halen in de Den Haag, lekker racen op een verlaten snelweg tijdens het voetbal
Zul je net zien, zetten ze dr een flitspaal neer...quote:Op zondag 11 juli 2010 17:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
maar eerst voetbal kijken vanavond?
* Alfisti komt straks langs Schiphol
GF straks halen in de Den Haag, lekker racen op een verlaten snelweg tijdens het voetbal
Nais!quote:Op zondag 11 juli 2010 18:56 schreef Paladijn het volgende:
moar pics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:[ afbeelding ]
Altijd jammer, zo worden je fouten wel heel hard afgestraft.quote:[ afbeelding ]
Iemand die rechtdoor reedEn zoals je aan de lucht kunt zien begon het te regenen, dus niet meer foto's
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:27 schreef Paladijn het volgende:
En Lexxx, dit soort 'rijdende' foto's dus:
[ afbeelding ]
En wtf is mijn icon gebleven??!?!
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
my thoughts exacty ze hebben het meeste écht gevoetbald, kansen gecreëerd.. helaas, maar waar
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:31 schreef L0we het volgende:
[..]
ach, 2de van de wereld... Geen slechte score
nee, weer inleveren bij de AH, voor de zielige negertjes!quote:Op maandag 12 juli 2010 00:29 schreef Alfisti het volgende:
Zo.......... de beessies kunnen de prullenbak in
Sinds wanneer kijk jij voetbal dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Die scheids.. Record gele kaarten in één wedstrijd ofzo?
Potverjanhinnekont!quote:Op maandag 12 juli 2010 03:42 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zat met 2 Friezen voetbal te kijken. Beiden spraken zowaar Frysk en Nederlands. Erg grappig, af en toe NLs praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |