Terug naar bed Rectumquote:
Slapenquote:
quote:
Ja of een bewegende Ria van Flickrquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:52 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee en bewegende UI's zijn pas irritant.
Waar staat dat? Ik kan het niet terugvinden, bedankt alvast.quote:
Ik druk altijd meteen op Escape.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja of een bewegende Ria van Flickr
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
Oh god, Remlof en Yvon hebben het en de rest van de crew volgt als loopse hondjes
Dan upload je die toch.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:58 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk mmijn nieuwe UI dan
Mijn oudere was veel vetter
Rectum jouw foboquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:01 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Eén frame er uithalen en klaar.
Van het interweb.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:02 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Rectum jouw fobo
Hoe kom je aan die shit
Haha. Linkje?quote:
NIETquote:
Oke kwaliteitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef Rectum het volgende:
[..]
www.hyves.nl
www.debammetjes.nl
www.piratendating.nl
www.bromet.nl
www.flickr.com
Zoiets
quote:Ik ben ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect, maar zo ben ik, ik weet wie ik ben, en ik weet wat ik wil, soms ben ik een prater, soms ben ik heel stil, om mij te leren kennen, moet je dit kunnen leren, ik ben wie ik wil zijn, en zo moet je mij maar accepteren !
Krijg een schedel fractuur nieuwe flikker.quote:
Nieuwe flikkerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Krijg een schedel fractuur nieuwe flikker.
Mensen die denken dat ze even veel kwaliteit als ik hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:09 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nieuwe flikker![]()
Ik heb minstens zoveel kwaliteit als jij
Wat is nou de garp?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:58 schreef tho_Omas het volgende:
Een komisch filmpje voor jullie allemaal
9/20
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:58 schreef tho_Omas het volgende:
Een komisch filmpje voor jullie allemaal
9/20
De garp is: paardquote:
Nee, donderop met je kut miem. Hij is niet grappig, ik zag hem gister ook al.quote:
Hij is 64 bij 64 !quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:01 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Eén frame er uithalen en klaar.
Die van jou is wel mooi.quote:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #77quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hij is 64 bij 64 !
Hij mag maar 60 bij 60 zijn !
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:04 schreef Toverheks het volgende:
mijne is de mooisteen pas maar op anders tover ik jullie allemaal om in een dikke vette lelijke pad
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:28 schreef tho_Omas het volgende:
IK KAN HIER WOEST OM WORDEN STEL LANDVERRADERS NSBERS TIJD VOOR VERZET MET RUWE TANDEN EN HARDE VUISTEN .
Nou, zie bovenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:10 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
hAterZZ![]()
Nee even serieus hoe kun je mij nou nieuw noemen
ook een goedemiddagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:28 schreef tho_Omas het volgende:
IK KAN HIER WOEST OM WORDEN STEL LANDVERRADERS NSBERS TIJD VOOR VERZET MET RUWE TANDEN EN HARDE VUISTEN .
TRAP ER NIET IN MEID HET ZIJN ENGE TYPES UIT ONZ DIE LANGZAAM JE GEWETEN OVERNEMEN N JE EXPLOITEREN P EEN FORUM VOOR MEER HITS HOE KAN IK DIT STOPPEN GOD STA DEZE MENSEN BIJ ZE WETEN NIET VAN DE JOODSE FORUMLOBBY.quote:
en zeker ook types die niet goed kunnen zien en eigenlijk een brilletje nodig hebben, wat een letters gebruik jij, lekker groot ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
TRAP ER NIET IN MEID HET ZIJN ENGE TYPES UIT ONZ DIE LANGZAAM JE GEWETEN OVERNEMEN N JE EXPLOITEREN P EEN FORUM VOOR MEER HITS HOE KAN IK DIT STOPPEN GOD STA DEZE MENSEN BIJ ZE WETEN NIET VAN DE JOODSE FORUMLOBBY.
SORRIE SNORRIE ZO UIT IK MIJN WOEDE ER ZIT GEEN SCHREEUWFUNCTIE OP FOK DUS MOET DAT MET HOOFDLETTERSLOTquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en zeker ook types die niet goed kunnen zien en eigenlijk een brilletje nodig hebben, wat een letters gebruik jij, lekker groot ook
Gast flikker nou eens op.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
SORRIE SNORRIE ZO UIT IK MIJN WOEDE ER ZIT GEEN SCHREEUWFUNCTIE OP FOK DUS MOET DAT MET HOOFDLETTERSLOT
De crew had er al een voor er een "verzoek hier om een UI" topic geopend was.....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Jammer dat de crew aan die onzin meedoet, anders hadden ze ze allemaal kunnen weggooien
Hier is een idee... Loop eens naar buiten en hossel een chick, of naar het terras, de kroeg, het strand... Maakt niet uit, maar ga asjeblieft neuken, frustiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
SORRIE SNORRIE ZO UIT IK MIJN WOEDE ER ZIT GEEN SCHREEUWFUNCTIE OP FOK DUS MOET DAT MET HOOFDLETTERSLOT
ok doeiquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier is een idee... Loop eens naar buiten en hossel een chick, of naar het terras, de kroeg, het strand... Maakt niet uit, maar ga asjeblieft neuken, frustie![]()
HELPT DAT?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier is een idee... Loop eens naar buiten en hossel een chick, of naar het terras, de kroeg, het strand... Maakt niet uit, maar ga asjeblieft neuken, frustie![]()
Ja, hossel jij ook ff een chickquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
HELPT DAT?
DAN BEN IK EFFE WEG![]()
DOEIIIIIIIII
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:
We moeten allemaal zo'n ego-UI als jij?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:35 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Of in ieder geval jullie UI
Jullie zijn degene die een afbeelding van zichzelf laten makenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We moeten allemaal zo'n ego-UI als jij?
Iedereen heeft tegenwoordig Zweedse meisjes in hun UI.quote:
Nee want Hege en Voe zijn Noorsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:44 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Iedereen heeft tegenwoordig Zweedse meisjes in hun UI.
Touché.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nee want Hege en Voe zijn Noors
Mooi. Als je nou al die anderen ook even aanspoort om hetzelfde te doen gaat FOK! er weer een stuk leuker uitzienquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:47 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Touché.
Ik zal na mijn vakantie de echte Keizer Kuzco weer als UI nemen dan
Het ziet ernaar uit dat we een missie hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:49 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Mooi. Als je nou al die anderen ook even aanspoort om hetzelfde te doen gaat FOK! er weer een stuk leuker uitzien
Oke. Jij begintquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:55 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Het ziet ernaar uit dat we een missie hebben
Nee, mijn zoon, ik ga op vakantie. Je zult er eerst alleen voorstaan ben ik bangquote:
Dat dus, Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gofferdomme iemand onthuld mijn sarcasme daaroquote:
quote:
Ja kijk maar in m'n UIquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef kutkabouter het volgende:
chewbacca_maatschappij, heeft iemand jou al verteld hoe een schijt-irritante user jij bent?
ook nog eens hypocriet, dit Ian-bashtopic openen en vervolgens zelf ook zo'n UI aanvragenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja kijk maar in m'n UI![]()
Vanmiddag nog
Meeloperquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ook nog eens hypocriet, dit Ian-bashtopic openen en vervolgens zelf ook zo'n UI aanvragen
toevallig heb ik deze zelf gemaakt, er staat dus een heel ander merkje onder, terwijl meelopers allemaal hetzelfde merk hebben altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
* Ofyles2 niet meedoet aan die trends. Hij probeert ze zelf te zetten...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:47 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Nou iedereen heeft opeens allemaal van die kutpoppetjes die dan op elkaar lijken maar ook weer niet. Ter voorbeeld, de UI van Myraela: [ afbeelding ]
Of Keizerkuzco: [ afbeelding ]
Klacht: Doe normaal ik wil je gewoon fatsoenlijk kunnen herkennen aan je UI zonder je username te hoeven lezen
Eigenlijk had ik dit topic moeten openen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ook nog eens hypocriet, dit Ian-bashtopic openen en vervolgens zelf ook zo'n UI aanvragen
Op een van de foto's in m'n fobo denk ik.... de oudste (die als "grootste" linksboven staat).quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:18 schreef mijsje het volgende:
bedankt! en zie wat mijn poppetje draagt... de booskijkende trui van Trui!
ik heb er gewoon 2 in 1...
Ik vind die van jou ook heel grappig! waar is die op gebasseerd?
Ja, leuk hè.... nou is die foto van juni 2005 (die zwart/wit foto aug. 2006 en die met zonnebril van mei 2009) en lijk ik er dus voor geen meter meer op, maar wel leuk dat Ian juist die foto gebruikt heeftquote:
quote:
Ja leuk!!!!!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, leuk hè.... nou is die foto van juni 2005 (die zwart/wit foto aug. 2006 en die met zonnebril van mei 2009) en lijk ik er dus voor geen meter meer op, maar wel leuk dat Ian juist die foto gebruikt heeft
gelukkig zijn de klagers allemaal trieste mensen uit KLB... kom je die verder niet tegen op FOK...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Gelukkig zijn het allemaal trieste mensen uit RLS.
Ja ik zit alleen maar in KLB niet in ONZ, STA, VKZ, ook niet in MEN en ik ben vast ook geen TS van dit topicquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:36 schreef mijsje het volgende:
[..]
gelukkig zijn de klagers allemaal trieste mensen uit KLB... kom je die verder niet tegen op FOK...
Doei, veel plezier in OUD.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:44 schreef mijsje het volgende:
precies, net zo goed dat als ik ook alleen maar in RLS zit...
RLSquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:44 schreef mijsje het volgende:
precies, net zo goed dat als ik ook alleen maar in RLS zit...
verder even goeie vrienden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |