quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow ik dacht even dat Liesje ze maakte
quote:Zelfde kapsel als Danny, stoppelbaard en shaggie op de lip
Mjah, daar komt dus dit uit:quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een ava passend bij mijn nickname zou tof zijn
Dankje!quote:
Maakt geen bal uit of je regelmatig post of niet, meer dan de helft heb ik nog nooit eerder gezienquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:40 schreef sindell het volgende:
Mag je alleen 1 als je hier regelmatig post?
Zo ja, dan heb ik dikke vette pech
Zo nee, iets BG achtigs zoals mijn huidige ui.... *lief kijkt*
hehe vetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, geen animaties, maar ik heb 'm zonder "oranje meuk" gedaan naar het plaatje wat je later hebt gepost zodat je hem, mocht je dat willen, na het WK gewoon kan gebruiken en nu nog even je WK versie kan houden![]()
[ afbeelding ]
quote:
Haha, top!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan het probérenPortretten zijn niet geweldig, zie mijn Heitinga
Dus ik heb mijn best gedaan, dit is mijn Jerry Seinfeld:
[ afbeelding ]
MwoahMind you, het idee was oorspronkelijk dat ze allemaal hetzelfde chago gezichtje moesten hebben dus heel veel ruimte voor kenmerkende uitdrukkingen heb ik niet. Of ik zuig gewoon, dat kan ook
Nee hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maakt geen bal uit of je regelmatig post of niet, meer dan de helft heb ik nog nooit eerder gezienHet is alleen wel zo dat ik het voorlopig even te druk heb om de snelheid vol te houden in welke ik ze tot nu toe uitgepaint heb
Dus het kan even duren en dan is de lol d'r misschien al lang vanaf
Ik vind 'm onsterfelijk stoerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:05 schreef Dynd het volgende:
Ik had zelf al wat van een Michael Jackson beat it mannetje proberen te maken, het jasje is heel goed gelukt vind ik. Alleen het hoofd niet echt. Zou jij daar misschien wat verbeteringen aan kunnen brengen?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nja, ik weet eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind 'm onsterfelijk stoerWaar ben je precies niet tevreden mee!? Want als ik 'm zo zou afleveren zou ik trots zijn
Ik vind 'm ook leuk, knap gedaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:32 schreef Dynd het volgende:
[..]
Nja, ik weet eigenlijk niet.Ik dacht, misschien weet jij nog iets. Maar als jij het zegt, dan ben ik ook tevreden.
Die wenkbrauwen staan nog iets te lief.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:05 schreef Dynd het volgende:
Ik had zelf al wat van een Michael Jackson beat it mannetje proberen te maken, het jasje is heel goed gelukt vind ik. Alleen het hoofd niet echt. Zou jij daar misschien wat verbeteringen aan kunnen brengen?![]()
afbeelding ]
Kei vet.. BEDANKT!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gezien je fotoboek denk ik zoiets:
[ afbeelding ]
Ik denk het wel, heb je een plaatje van de auto zonder dat storende wijf d'r voor?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hoi Ian_Nick kan je hier iets mee?
[ afbeelding ]
je moet het mondje net zo maken als bij die van Ianquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:32 schreef Dynd het volgende:
[..]
Nja, ik weet eigenlijk niet.Ik dacht, misschien weet jij nog iets. Maar als jij het zegt, dan ben ik ook tevreden.
Edit: Ah, de achtergrond.![]()
ok hier danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk het wel, heb je een plaatje van de auto zonder dat storende wijf d'r voor?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ] >>>>>>>>> [ afbeelding ]_!
quote:Ugh, géén paint-avond voor mij. Ik ga ook op bed, morgen hele dag in de trein. Fijne avond nog en hopelijk tot snel![]()
Trusten!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ugh, géén paint-avond voor mij. Ik ga ook op bed, morgen hele dag in de trein. Fijne avond nog en hopelijk tot snel![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hoi Ian_Nick kan je hier iets mee?
[ afbeelding ]
Ik vind hem goed gelukt hoor!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:03 schreef kutkabouter het volgende:
Hiervan: [ afbeelding ]
heb ik dit gemaakt: [ afbeelding ]
ik vind het op zich nog meevallen gezien mijn paintskills () maar zou jij de haren nog iets beter kunnen maken? die vind ik namelijk nog wel mislukt
Boos kijkende boobs voor huppel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoef er geen 1, of moet zin hebben om de boobs in gifje te maken![]()
Maar even hulde voor Ian_Nick
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:08 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Mag ik er ook een mag ik er ook een?![]()
![]()
Ik zou graag mijn Zweedse chicks vereeuwigd zien in zo'n geweeeeeldige avatar!![]()
?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:35 schreef Rockiejj het volgende:
Menderijn, dubbel posts zijn niet erg.
Maar maak er geen gewoonte van
quote:
Nee ik wil een echtequote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:26 schreef kutkabouter het volgende:
gelukkig zijn er ook nog mensen die voor zichzelf zo'n ding in elkaar flansenvoor iedereen die dat wil doen, gebruik de UI van Yvonne, die is het makkelijkst om iets overheen te tekenen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:23 schreef Maraca het volgende:
Ian gaat balen als hij bij Mera (zijn vriendin) is
Jij hebt net zo goed bemiddeld tussen Esmeralda en haar vriendjequote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:49 schreef Exentric90 het volgende:
ik zou er ook graag eentje willengraag eentje van mijn fobo pic
poging totquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Jij hebt net zo goed bemiddeld tussen Esmeralda en haar vriendje
Ik denk dat het z'n uitwerking miste jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil jij ook zo een mooie van Ian, dacht dat je er juist op tegen was.
zo'n vermoede heb ik ook jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:03 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik denk dat het z'n uitwerking miste ja
ik begin je steeds vervelender te vindenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
sssssht het is sarcasme!
oke.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik begin je steeds vervelender te vinden
je maakt het hem lekker makkelijk maar niet heus. Ik zou het niet doen IMHOquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:29 schreef Jeetjejom het volgende:
Ian, als je nog een gaatje overhebt, ik wil er ook wel een! Boeit niet wat eigenlijk......
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:35 schreef Anon4c het volgende:
Kan je hier mischien een UI mee maken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaarne de rechter op deze foto![]()
Ben snel tevreden hoor, een mislukt ander projectje, een overblijfsel, of geïnspireerd op mijn huidige avatar:quote:[..]
je maakt het hem lekker makkelijk maar niet heus. Ik zou het niet doen IMHO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |