Hier is een idee... Loop eens naar buiten en hossel een chick, of naar het terras, de kroeg, het strand... Maakt niet uit, maar ga asjeblieft neuken, frustiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
SORRIE SNORRIE ZO UIT IK MIJN WOEDE ER ZIT GEEN SCHREEUWFUNCTIE OP FOK DUS MOET DAT MET HOOFDLETTERSLOT
ok doeiquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier is een idee... Loop eens naar buiten en hossel een chick, of naar het terras, de kroeg, het strand... Maakt niet uit, maar ga asjeblieft neuken, frustie![]()
HELPT DAT?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier is een idee... Loop eens naar buiten en hossel een chick, of naar het terras, de kroeg, het strand... Maakt niet uit, maar ga asjeblieft neuken, frustie![]()
Ja, hossel jij ook ff een chickquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
HELPT DAT?
DAN BEN IK EFFE WEG![]()
DOEIIIIIIIII
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:
We moeten allemaal zo'n ego-UI als jij?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:35 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Of in ieder geval jullie UI
Jullie zijn degene die een afbeelding van zichzelf laten makenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We moeten allemaal zo'n ego-UI als jij?
Iedereen heeft tegenwoordig Zweedse meisjes in hun UI.quote:
Nee want Hege en Voe zijn Noorsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:44 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Iedereen heeft tegenwoordig Zweedse meisjes in hun UI.
Touché.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nee want Hege en Voe zijn Noors
Mooi. Als je nou al die anderen ook even aanspoort om hetzelfde te doen gaat FOK! er weer een stuk leuker uitzienquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:47 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Touché.
Ik zal na mijn vakantie de echte Keizer Kuzco weer als UI nemen dan
Het ziet ernaar uit dat we een missie hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:49 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Mooi. Als je nou al die anderen ook even aanspoort om hetzelfde te doen gaat FOK! er weer een stuk leuker uitzien
Oke. Jij begintquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:55 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Het ziet ernaar uit dat we een missie hebben
Nee, mijn zoon, ik ga op vakantie. Je zult er eerst alleen voorstaan ben ik bangquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |