Dat dus, Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gofferdomme iemand onthuld mijn sarcasme daaroquote:
quote:
Ja kijk maar in m'n UIquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef kutkabouter het volgende:
chewbacca_maatschappij, heeft iemand jou al verteld hoe een schijt-irritante user jij bent?
ook nog eens hypocriet, dit Ian-bashtopic openen en vervolgens zelf ook zo'n UI aanvragenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja kijk maar in m'n UI![]()
Vanmiddag nog
Meeloperquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ook nog eens hypocriet, dit Ian-bashtopic openen en vervolgens zelf ook zo'n UI aanvragen
toevallig heb ik deze zelf gemaakt, er staat dus een heel ander merkje onder, terwijl meelopers allemaal hetzelfde merk hebben altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
* Ofyles2 niet meedoet aan die trends. Hij probeert ze zelf te zetten...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:47 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Nou iedereen heeft opeens allemaal van die kutpoppetjes die dan op elkaar lijken maar ook weer niet. Ter voorbeeld, de UI van Myraela: [ afbeelding ]
Of Keizerkuzco: [ afbeelding ]
Klacht: Doe normaal ik wil je gewoon fatsoenlijk kunnen herkennen aan je UI zonder je username te hoeven lezen
Eigenlijk had ik dit topic moeten openen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ook nog eens hypocriet, dit Ian-bashtopic openen en vervolgens zelf ook zo'n UI aanvragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |