inderdaad.....quote:
Dit... lekkere vriendin heb je al die met je vriend gaat krikkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:02 schreef identify het volgende:
Vriendin afkappen, je vriend nog een kans geven.
In relatie met je eerdere topic zou ik die gast laten vallen. Hij gaat vreemd én geeft je overal de schuld van... Elke vrouw/meid/meisje verdient beter.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef Mystica1991 het volgende:
ik kom er net achter dat mijn vriend drie maanden geleden vreemd ging met een vriendin van mij.
gelukkig is dat nu niet meer maar ik weet het wel.
zou hij het nog eens doen? en verdient hij een tweede kans?
(dit krijgt hij zeker te horen als hij thuiskomt)
Mijn vriendin zegt dat ze niets meer hebben omdat M. gezegt heeft dat hij van me houd en liever bij mij blijft en niet vreemd meer wilde gaan. Ook niet met haar. Mijn vriendin vind hem wel leuk (wist ik al langer) maar dit had ik niet zien aankomen. Mijn vriendin zegt spijt te hebben dat ze dit gedaan heeft en vind ook dat M. gelijk heeft als hij zegt dat hij niet vreemd wilt gaan omdat hij van me houd.
nou wil ik graag weten of hij een tweede kans verdient of dat ik hem moet laten dood vallen.
ik ben niet iemand die dit soort dingen verzint om aandacht te krijgen of zo maar goed denk er maar van wat jullie willenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:05 schreef Boomvorm het volgende:
Ik vind je topics een beetje twijfelachtig. In je vorige topic begon met met 'en voor hij weg ging nog even het zinnetje: "dit kan echt niet meer Mystica, straks raak ik mijn baan kwijt". (oid) Vervolgens vragen mensen aan je waarom je denkt dat hij jou de schuld geeft, en zeg je dat hij dat letterlijk daarna zei. (kortom niet 'voordat hij weg ging nog het zinnetje')
En nu kom je er plotseling achter dat hij vreemd is gegaan 3 maanden geleden. Twijfelachtig allemaal..
Zij woont bij hem.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:05 schreef TheFrankey het volgende:
meisje, trap dat joch eruit. Niets is goed aan hem. Wegwezen met die flapper
Weet je het zeker? TS houdt namelijk van darten en autotuning....... als vrouwquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:06 schreef Maanvis het volgende:
stuur mij een PM, dan heb je morgen een nieuw vriendje
Verander het verhaal in je topics dan niet zomaar. Plus get a mind of your own. Waarom moet je ons vragen of je hem moet dumpen nadat hij vreemd is gegaan met je vriendin. Lijkt me duidelijk wat je moet doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:07 schreef Mystica1991 het volgende:
[..]
ik ben niet iemand die dit soort dingen verzint om aandacht te krijgen of zo maar goed denk er maar van wat jullie willen
Mee eens, zeker gezien de rest van zijn gedrag in je andere topic....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:09 schreef Metalfrost het volgende:
Die kerel is jou niet waard. Dumpen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Weet je het zeker? TS houdt namelijk van darten en autotuning....... als vrouw
En:quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:12 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb nog een zolderkamer vrij voor je TS, mocht je woonruimte zoeken.
Ja, stuur die pic!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:13 schreef Mystica1991 het volgende:
[..]
ik zal wel een site sturen met een foto van mij aangezien ik wel echt een vrouw ben en gelukkig in en getunde wagen rijd
Lekkere vriend die met je vriendin gaat krikken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:05 schreef Simplicity het volgende:
[..]
Dit... lekkere vriendin heb je al die met je vriend gaat krikken
foto van drie dagen geledenquote:
pic or fakequote:
dat weet ik n iet want mijn vriendin wil niks meer zeggen er overquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lekkere vriend die met je vriendin gaat krikken.
Ze zijn allebei nogal...
Ging het eigenlijk om enkel een zoen of meer?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:22 schreef Copycat het volgende:
Hoe ben je daar nu zo plots achtergekomen?
Je belde je vriendin om te klagen over het feit dat je vriend je altijd overal de schuld van geeft en toen zei zij "En dan heeft ie ook nog met mij geneukt, een paar maanden terug!"?
Een lot die je het liefst zo snel mogelijk wil laten verbranden..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:31 schreef Etoile het volgende:
Hij klinkt echt als een lot uit de loterij die vent!
Oh dus wel even het bommetje laten vallen, maar niet precies zeggen wat er dan gebeurd is...lekker.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:21 schreef Mystica1991 het volgende:
[..]
dat weet ik n iet want mijn vriendin wil niks meer zeggen er over
Jij hebt haar geblockt? En zij vertelt dat dus aan je via MSN? Leuke vriendin. Leuke vriend.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:24 schreef Mystica1991 het volgende:
nou nee ik sprak met haar omdat ze zei dat ze me iets moest vertellen omdat ze iets stoms gedaan had.
en toen vertelde ze me dus dat M. vreemd ging met haar. en nu staat ze geblockt
Geblocktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:24 schreef Mystica1991 het volgende:
[..]
nou nee ik sprak met haar omdat ze zei dat ze me iets moest vertellen omdat ze iets stoms gedaan had.
en toen vertelde ze me dus dat M. vreemd ging met haar. en nu staat ze geblockt
En als de vriendin in kwestie de first move heeft gemaakt, dan niet?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:34 schreef Metalfrost het volgende:
Als hij de eerste stappen heeft gezet om met haar vreemd te gaan, wat je dan uit het verhaal kan opmaken, gelijk dumpen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:36 schreef Laydina het volgende:
Leuke vriendin
Als het aan haar had gelegen waren ze dus nog wel langer doorgegaan. Alleen je vriend wilde stoppen.
ja als het aan haar lag had hij mij moeten dumpen zodat zij samen konden zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:36 schreef Laydina het volgende:
Leuke vriendin
Als het aan haar had gelegen waren ze dus nog wel langer doorgegaan. Alleen je vriend wilde stoppen.
ja ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als de vriendin in kwestie de first move heeft gemaakt, dan niet?
Gelukkig heeft ie dat niet gedaan!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef Mystica1991 het volgende:
ja als het aan haar lag had hij mij moeten dumpen zodat zij samen konden zijn
Dus nu ze hem niet kan krijgen, probeert ze jullie relatie nog even kapot te maken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef Mystica1991 het volgende:
[..]
ja als het aan haar lag had hij mij moeten dumpen zodat zij samen konden zijn
het heeft inderdaad toen zo kunnen zijn dus ergens ben ik er wel van overtuigt dat hij van me houdquote:
Of dat hij het nu even zat is met die vriendin van je. Maar over een maand of half jaar weer eventjes teruggaat, wantja jij komt er toch niet gelijk achter en vergeeft hem toch wel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef Mystica1991 het volgende:
het heeft inderdaad toen zo kunnen zijn dus ergens ben ik er wel van overtuigt dat hij van me houd
Hij moest er alleen even een ander voor neuken om dat zeker te weten. Gelukkig toont ie nu zijn liefde volop. Door je overal de schuld van in de schoenen te schuiven.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef Mystica1991 het volgende:
het heeft inderdaad toen zo kunnen zijn dus ergens ben ik er wel van overtuigt dat hij van me houd
Zoveel dat hij zijn stijve piemel in een ander strak kutje stopt. Dat is inderdaad de manier om aan te tonen hoeveel je van iemand houdt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef Mystica1991 het volgende:
[..]
Zo komt het wel over. Hij heeft alleen oog voor jou (-w fouten). Ik zou er voor gaan !quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef Mystica1991 het volgende:
Hahaha meen je dat nou? Fuck hem, als jij nu nog bij hem blijft heeft hij jou precies waar hij wilt. Zwak, bang en kwetsbaar. Dan heeft hij de macht en touwtjes in handen en over een tijdje doet hij weer wat hij wil terwijl hij jou een kutgevoel geeft!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef Mystica1991 het volgende:
[..]
We've got a winner.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:43 schreef Copycat het volgende:
Hij moest er alleen even een ander voor neuken om dat zeker te weten. Gelukkig toont ie nu zijn liefde volop. Door je overal de schuld van in de schoenen te schuiven.
Iemand die van jou houdt gaat niet vreemd. Dat doen enkel egoïsten. En al HELEMAAL niet met een vriendin van je.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef Mystica1991 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij moest er alleen even een ander voor neuken om dat zeker te weten. Gelukkig toont ie nu zijn liefde volop. Door je overal de schuld van in de schoenen te schuiven.
dat doet hij met het geven van een heerlijke etterige, puisterige SOAquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoveel dat hij zijn stijve piemel in een ander strak kutje stopt. Dat is inderdaad de manier om aan te tonen hoeveel je van iemand houdt.
ik weet wat hij doet en heeft gedaan maar ik weet ook dat als ik wegga dat ik daar ontzettende spijt van ga krijgen. en eerst wil ik precies weten wat er gebeurt isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahaha meen je dat nou? Fuck hem, als jij nu nog bij hem blijft heeft hij jou precies waar hij wilt. Zwak, bang en kwetsbaar. Dan heeft hij de macht en touwtjes in handen en over een tijdje doet hij weer wat hij wil terwijl hij jou een kutgevoel geeft!
Leg mij nou eens uit, waarom zou je bij hem blijven? Hou houdt misschien wel van je, maar blijkbaar niet genoeg
Je bent nog jong, deze relatie gaat waarschijnlijk toch geen stand houden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:51 schreef Mystica1991 het volgende:
[..]
ik weet wat hij doet en heeft gedaan maar ik weet ook dat als ik wegga dat ik daar ontzettende spijt van ga krijgen. en eerst wil ik precies weten wat er gebeurt is
Maar mij misschien wel! Haaaaaaaaalloooooooo, waarom houdt niemand is rekening met mij? Potverdoriee. Als ik dat nou geil vind.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Want TS, denk jij ooit het beeld te kunnen vergeten dat hij bezig is met je vriendin?
Dat lijkt me ook niet echt een prettig idee namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:51 schreef Mystica1991 het volgende:
[..]
ik weet wat hij doet en heeft gedaan maar ik weet ook dat als ik wegga dat ik daar ontzettende spijt van ga krijgen. en eerst wil ik precies weten wat er gebeurt is
Waar ga je spijt van krijgen dan? Het feit dat je een vreemdgaande klootzak die graag jou overal de schuld van geeft dumpt?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:51 schreef Mystica1991 het volgende:
[..]
"Ja, maar hij is soms ook zo lief."quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar ga je spijt van krijgen dan? Het feit dat je een vreemdgaande klootzak die graag jou overal de schuld van geeft dumpt?
Als ie slaapt ... Maar o wee als ie door de wekker heen slaapt ...quote:
"ja maar zij nam hem zo ineens in de mond, daar kan ik niets aan doen"quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:56 schreef Scorpie het volgende:
Die gozer kan wel met een hoop wegkomen, geef mij ook zo`n lekker geil naief sletje die ik anaal kan vernederen![]()
Ik denk dat hij er nog mee weg zou komen als hij voor de ogen van zijn vriendin haar beste vriendin swaffelt
Niet denken, maar hopenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:58 schreef Fortitude het volgende:
Je zou bijna denken dat TS een troll is.
TS waar hebben jullie elkaar ontmoet?
Damn, je bent naïefquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:51 schreef Mystica1991 het volgende:
[..]
ergens in een cafe met dartenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:58 schreef Fortitude het volgende:
Je zou bijna denken dat TS een troll is.
TS waar hebben jullie elkaar ontmoet?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hij gooide een dartpijl in je oog en gaf jouw de schuld?
om een uur of 18.00quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:04 schreef Stali het volgende:
Hoelaat komt het engeltje thuis? Ik wil dit nl. nog wel even volgen..
Je bent dus niet alleen blind in de liefde?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:04 schreef Mystica1991 het volgende:
[quote]Op vrijdag 9 juli 2010 11:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hij gooide een dartpijl in je oog en gaf jouw de schuld?
[/quote
Nee eerder anders om ik gooide een pijl en die ketste af naar hem toe (geen steeldarts)
En er nog serieus op ingaan...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:04 schreef Mystica1991 het volgende:
Nee eerder anders om ik gooide een pijl en die ketste af naar hem toe (geen steeldarts)
nee ik ben stekeltjeblindquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:06 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Je bent dus niet alleen blind in de liefde?
Moooi!!! En waarom zou iemand van 18 niet samen kunnen wonen? Raar adviesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:11 schreef Laydina het volgende:
Het huis uit gaan en de relatie niet stopzetten? Dan weet je zeker dat hij vreemd zal gaan bij de vleet
SCHAT VAN EEN MAN?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:38 schreef Mystica1991 het volgende:
[..]
ik spreek uit ervaring als ik zeg breng haar naar een therapie.
ik herken veel van mezelf in haar en ik ben bezig met therapie om alles achter me te laten en door te gaan met mijn leven. ik zit momenteel ook in een relatie en klinkt misschien wel raar maar nadat ik een keer aangerand ben ben ik ook bang voor mijn eigen vriend. (schat van een man hoor) maar ik durf geen sex te hebben of er ook maar aan te denken. dit gaat nu beter door de therapie maar je vriendin moet er wel zelf voor openstaan om een therapie te volgen.
ik hoop dat alles opgelost word maar zorg dat je er altijd voor haar bent dat vind ze fijn en ze waardeert dat ondanks dat ze je dat niet laat zien of voelen
nee idd toen wist ik het nog nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Uit een ander topic geplukt: Ze heeft zoveel meegemaakt..
[..]
SCHAT VAN EEN MAN? Dus je vriend gaat vreemd omdat jij geen seks met hem wil/kan hebben nog.
Lekker begripvol. Hoeveel redenen heb je nog nodig.
Ik zie nu dat je dit topic pas opende op 10:00 vandaag.
Dus bij bovenstaande post wist je nog niet van zijn vreemdgaan.![]()
dit werkt toch ook niet echt hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:41 schreef Boomvorm het volgende:
Ik wil geen lul zijn maar het lijkt me dat je gewoon gedoemd bent tot dit soort relaties. Je bent (no offense) gewoon te dom en te naïef om ooit een man te krijgen die jou wel daadwerkelijk zal respecteren. het is lullig, maar weinig aan te doen.
Of je zorgt ervoor dat je tenminste een beetje zelfvertrouwen krijgt, niet aan mensen op de interbutts vraagt wat je moet doen als je vriend je keihard naait, en trek simpelweg je hoofd uit je aars. Je roept eigenlijk: 'kijk ik ben een naïef dom meisje, gebruik me!'
Misschien is dit een hele gemene post, maar soms moeten ogen geopend worden, en iemand moet dat doen.
En ik kan je garanderen dat dat niet gaat gebeurenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:07 schreef Laydina het volgende:
Maar wat wil je horen dan?
dat je bij je vriend moet biljven omdat hij het nooit meer zal doen?
Dat is dus een onwaarschijnlijke toekomst, natuurlijk doet hij het weer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:07 schreef Laydina het volgende:
Maar wat wil je horen dan?
dat je bij je vriend moet biljven omdat hij het nooit meer zal doen?
Dat wil ik zeker niet zeggen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:09 schreef Geluk het volgende:
[..]
Dat is dus een onwaarschijnlijke toekomst, natuurlijk doet hij het weer.
Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |