abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83840260
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef Mystica1991 het volgende:

[..]

ja als het aan haar lag had hij mij moeten dumpen zodat zij samen konden zijn
Dus nu ze hem niet kan krijgen, probeert ze jullie relatie nog even kapot te maken.
pi_83840279
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gelukkig heeft ie dat niet gedaan!
het heeft inderdaad toen zo kunnen zijn dus ergens ben ik er wel van overtuigt dat hij van me houd
pi_83840335
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef Mystica1991 het volgende:
het heeft inderdaad toen zo kunnen zijn dus ergens ben ik er wel van overtuigt dat hij van me houd
Of dat hij het nu even zat is met die vriendin van je. Maar over een maand of half jaar weer eventjes teruggaat, wantja jij komt er toch niet gelijk achter en vergeeft hem toch wel.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:43:07 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83840339
quote:
Hij moest er alleen even een ander voor neuken om dat zeker te weten. Gelukkig toont ie nu zijn liefde volop. Door je overal de schuld van in de schoenen te schuiven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_83840397
Mystica, je kan veel beter krijgen.
pi_83840412
quote:

[..]

Zoveel dat hij zijn stijve piemel in een ander strak kutje stopt. Dat is inderdaad de manier om aan te tonen hoeveel je van iemand houdt.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:45:29 #57
229929 Japie_Tepel
De goede pervert
pi_83840422
Hem en je vriendin dumpen!
Vreemdgaan is nooit goed te praten (tenzij ik het doe)
Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:45:31 #58
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_83840423
quote:
Zo komt het wel over. Hij heeft alleen oog voor jou (-w fouten). Ik zou er voor gaan !
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_83840488
quote:

[..]

Hahaha meen je dat nou? Fuck hem, als jij nu nog bij hem blijft heeft hij jou precies waar hij wilt. Zwak, bang en kwetsbaar. Dan heeft hij de macht en touwtjes in handen en over een tijdje doet hij weer wat hij wil terwijl hij jou een kutgevoel geeft!
Leg mij nou eens uit, waarom zou je bij hem blijven? Hou houdt misschien wel van je, maar blijkbaar niet genoeg
pi_83840494
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:43 schreef Copycat het volgende:
Hij moest er alleen even een ander voor neuken om dat zeker te weten. Gelukkig toont ie nu zijn liefde volop. Door je overal de schuld van in de schoenen te schuiven.
We've got a winner.
pi_83840541
quote:

[..]

Iemand die van jou houdt gaat niet vreemd. Dat doen enkel egoïsten. En al HELEMAAL niet met een vriendin van je.
Maar misschien dat zij hem wel heel erg heeft uitgelokt, dat kan ook. Het is wel belangrijk om te weten of het enkel een zoen was, of meer. En je vriend weet dus nog niet eens dat jij het weet, en had het waarschijnlijk ook nooit aan je opgebiecht...
pi_83840574
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

vrijdag 9 juli 2010 @ 10:49:00 #63
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_83840577
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zoveel dat hij zijn stijve piemel in een ander strak kutje stopt. Dat is inderdaad de manier om aan te tonen hoeveel je van iemand houdt.
dat doet hij met het geven van een heerlijke etterige, puisterige SOA
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_83840650
Want TS, denk jij ooit het beeld te kunnen vergeten dat hij bezig is met je vriendin?
Dat lijkt me ook niet echt een prettig idee namelijk.
pi_83840690
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:47 schreef Michhas het volgende:

[..]

Hahaha meen je dat nou? Fuck hem, als jij nu nog bij hem blijft heeft hij jou precies waar hij wilt. Zwak, bang en kwetsbaar. Dan heeft hij de macht en touwtjes in handen en over een tijdje doet hij weer wat hij wil terwijl hij jou een kutgevoel geeft!
Leg mij nou eens uit, waarom zou je bij hem blijven? Hou houdt misschien wel van je, maar blijkbaar niet genoeg
ik weet wat hij doet en heeft gedaan maar ik weet ook dat als ik wegga dat ik daar ontzettende spijt van ga krijgen. en eerst wil ik precies weten wat er gebeurt is
pi_83840757
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:51 schreef Mystica1991 het volgende:

[..]

ik weet wat hij doet en heeft gedaan maar ik weet ook dat als ik wegga dat ik daar ontzettende spijt van ga krijgen. en eerst wil ik precies weten wat er gebeurt is
Je bent nog jong, deze relatie gaat waarschijnlijk toch geen stand houden. Nu al helemaal niet meer.
pi_83840760
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Want TS, denk jij ooit het beeld te kunnen vergeten dat hij bezig is met je vriendin?
Dat lijkt me ook niet echt een prettig idee namelijk.
Maar mij misschien wel! Haaaaaaaaalloooooooo, waarom houdt niemand is rekening met mij? Potverdoriee. Als ik dat nou geil vind.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83840780
quote:

[..]

"She tripped, fell and landed on his dick"

Niet zo naïef TS
pi_83840791
quote:

[..]

Waar ga je spijt van krijgen dan? Het feit dat je een vreemdgaande klootzak die graag jou overal de schuld van geeft dumpt?
pi_83840841
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waar ga je spijt van krijgen dan? Het feit dat je een vreemdgaande klootzak die graag jou overal de schuld van geeft dumpt?
"Ja, maar hij is soms ook zo lief."

Kom op TS, je bent van 1991. Jij kan zoveel beter krijgen.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:56:10 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83840872
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:55 schreef -Strawberry- het volgende:
"Ja, maar hij is soms ook zo lief."
Als ie slaapt ... Maar o wee als ie door de wekker heen slaapt ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_83840882
Die gozer kan wel met een hoop wegkomen, geef mij ook zo`n lekker geil naief sletje die ik anaal kan vernederen
Ik denk dat hij er nog mee weg zou komen als hij voor de ogen van zijn vriendin haar beste vriendin swaffelt
pi_83840939
joh kies voor jezelf en verlaat het wespennest.

Een echte vriendin gaat niet achter je vriend aan zitten en iemand die echt om je geeft begint niet wat met je vriendin achter je rug om.
Ik snap dat je wil weten wat er gebeurd is, maar ben je ook echt blij als je het wel degelijk weet???

Je gaat nu om met 2 mensen die duidelijk niet het beste met je voor hebben en bij elk contact met hun nu krijg je steeds meer wantrouwen.

Zie dit als een zegen en begin opnieuw.
Je kan heus wel wat beters krijgen dan dit hoor.
pi_83840950
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:56 schreef Scorpie het volgende:
Die gozer kan wel met een hoop wegkomen, geef mij ook zo`n lekker geil naief sletje die ik anaal kan vernederen
Ik denk dat hij er nog mee weg zou komen als hij voor de ogen van zijn vriendin haar beste vriendin swaffelt
"ja maar zij nam hem zo ineens in de mond, daar kan ik niets aan doen"
pi_83841005
Je zou bijna denken dat TS een troll is.

TS waar hebben jullie elkaar ontmoet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')