Zorg jij dan dat je gvd de lapo hebtquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:59 schreef Bellatrix het volgende:
Slechte tt. Ik had iets met meer schwung gedaan, meer feeling. Iets wat de mensen echt raakt, de mensen in hun natuurlijke omgeving laten zien.
BIJNA JAAquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Zorg jij dan dat je gvd de lapo hebt![]()
Enne boeien
Doe dan meer je bestquote:
Zoiets als FUCK The SPANISHquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:59 schreef Bellatrix het volgende:
Slechte tt. Ik had iets met meer schwung gedaan, meer feeling. Iets wat de mensen echt raakt, de mensen in hun natuurlijke omgeving laten zien.
Jeezzzz wat heb ik je gemistquote:
Nou ja een geile spanjaard is nooit wegquote:
quote:
Precies alleen dan in lower case. Dat raakt de mensen echt, geeft ze een gevoel van thuiskomen, een nieuwe wereld van extravaganza, intimiteit.quote:
doe mij maar een signoritaquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja een geile spanjaard is nooit weg
quote:
Jij valt op Italiaanse juffrouwen. Niet op Spaanse.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:06 schreef crv het volgende:
[..]
doe mij maar een signorita. Spanjaarden val ik niet. Is meer PatriQue
beetje zinloosquote:
ik val op alle 2 als t moetquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij valt op Italiaanse juffrouwen. Niet op Spaanse.
quote:
Jeeetjeeeeeeequote:
faal ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij valt op Italiaanse juffrouwen. Niet op Spaanse.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:08 schreef j95 het volgende:
[..]
Je kan hem er toch inzetten?
edit: goezo
ow ik dacht alquote:
Nog iets meer dan 3 dagenquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:10 schreef crv het volgende:
[..]
Nog iets meer dan 3 dagen [ afbeelding ]
Die doe ik ook wel danquote:
quote:
Ja.quote:
en erik heeft maar en halve hondquote:
De andere helft zit in Symph's slotjequote:Op donderdag 8 juli 2010 18:21 schreef gomi het volgende:
[..]
en erik heeft maar en halve hond
ik wil niets suggereren hoor, maar zou daar een verband tussen zijn?
Ll is de andere helft aan het nueken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:21 schreef gomi het volgende:
[..]
en erik heeft maar en halve hond
ik wil niets suggereren hoor, maar zou daar een verband tussen zijn?
Smakelijk.quote:
Eetzequote:
Hoi Bongquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:25 schreef BONG4002 het volgende:
Wat is het warm in mijn kamer!
Gelukkig staat de ventilator rustig te pruttelen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ll is de andere helft aan het nueken.
I know you want it.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ieuw![]()
Gedraag je Bella![]()
You know I only want you
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ieuw![]()
Gedraag je Bella![]()
You know I only want you
Your taste is not minequote:
eetsquote:
Eetzequote:
Vooral die asperges gleden goed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat alles soepeltjes naar binnen glijden Bel!
Asperge seizoen is voorbij (althans hierzo). is Wel jammer, want ik vind ze alleen ver lekkerquote:
Uit zo´n blik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:52 schreef crv het volgende:
[..]
Asperge seizoen is voorbij (althans hierzo). is Wel jammer, want ik vind ze alleen ver lekker
quote:
nee hoor vind ze gewoon leukquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
Heb jij aandelen in die smiley-site crv?
je bent toch geen hondquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Post krijgen isquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:05 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen bunday, maar toch.
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Ja leuk hea.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
Hebben jullie deze trouwens gezien?!
Mezelf uitzenden voor pulbiek
quote:
Ja nicequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
Benny is verliefdquote:
Weinig boeiends nog. Persco van Bertje. Spelers die wat shoppen. Wat nutteloze weetjes en statistieken.quote:
klonk wel okquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
Elk dag een ander, je weet het!quote:
Ander stadje ander smatje.quote:
meer meer, alles is intersanter dan deze cursuaquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weinig boeiends nog. Persco van Bertje. Spelers die wat shoppen. Wat nutteloze weetjes en statistieken.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Pulbiek klinkt wel leuk, Benny. Maar pas toch maar even aan.
laat ze maar tikken. een keer balverlies, sneijder de pass op robben en goalquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
Nu zit Fonsie ons de put in te lullen over hoe geweldig die Spanjaarden ze zijn en hoe prachtig ze tikken
Zij mogen tikken, wij rampeneren gewoon keihard.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
Nu zit Fonsie ons de put in te lullen over hoe geweldig die Spanjaarden ze zijn en hoe prachtig ze tikken
Tokkiequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zij mogen tikken, wij rampeneren gewoon keihard.
Met mooi voetbal zijn we al 22 jaar niet verder gekomen. Dan zo maar, en nu staan we er tenminste in.quote:
Helemaal eens.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met mooi voetbal zijn we al 22 jaar niet verder gekomen. Dan zo maar, en nu staan we er tenminste in.
Lekker woord.quote:
quote:
Jwzfquote:
quote:
quote:
Amsterdam.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was er nou al een plek afgesproken voor dinsdag ofzo?
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
whut? Gaan we meeten?quote:
We gaan naar de huldigingquote:
Ik ga sowieso naar de huldigingquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
We gaan naar de huldiging![]()
Ga je ook met ons mee
Nou ja we weten nog niet niet hoe of wat dus dat lees je vanzelf hierquote:
Spreek jij ff een plek af tussen 1 miljoen mensenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi.quote:
Op basis van mn OP-poppetje?quote:
valt te doen hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Spreek jij ff een plek af tussen 1 miljoen mensen![]()
We kunnen ook buiten Amsterdam afspreken hequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
in amsterdam zelf kun je ook gewoon afspreken hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
We kunnen ook buiten Amsterdam afspreken he
Moet te doen zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oh ja op-poppetje in combinatie met dr jurkjesquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
je hebt ook foto's in je FoBo natuurlijk
Nou aangezien C_A en ik vlak bij elkaar wonen lijkt dat me nogal onhandigquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef gomi het volgende:
[..]
in amsterdam zelf kun je ook gewoon afspreken hoor.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
oh ja op-poppetje in combinatie met dr jurkjes
Jij wilt aan de hand van die poezenfoto's mij herkennen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
je hebt ook foto's in je FoBo natuurlijk
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wilt aan de hand van die poezenfoto's mij herkennen?
Ik ga met een vriendin en haar vriend of met mn zwager, zie wel wie ik daar tegenkomquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik ga sowieso al met een ploeg naar Amsterdam, en dáár te meeten is ongetwijfeld niet te doen
ik spreek er elk jaar met paar groepjes af met koninginnedag. je kunt gewoon afspreken. gaat nu niet anders zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik ga sowieso al met een ploeg naar Amsterdam, en dáár te meeten is ongetwijfeld niet te doen
Als ik iemand met een emmer op zn hoofd zie lopen vlieg ik m wel om zn nek natuurlijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga met een vriendin en haar vriend of met mn zwager, zie wel wie ik daar tegenkom
lol, ok dat zou niet slim zijn dan iddquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou aangezien C_A en ik vkak bij elkaar wonen lijkt dat me nogal onhandig
amsterdam centraal tochquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef gomi het volgende:
[..]
in amsterdam zelf kun je ook gewoon afspreken hoor.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan verf je je emmer Rood - Geel - Rood, schrijf je op een briefje VIVA ESPANA! En dan maak je een foto
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik iemand met een emmer op zn hoofd zie lopen vlieg ik m wel om zn nek natuurlijk
Nee aan de hand van je orabje bavaria jurkjequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wilt aan de hand van die poezenfoto's mij herkennen?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
amsterdam centraal toch
Kally... dan moet ik zeker zo'n ov chipkaart kopen?
Net in WKquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:23 schreef iBenny het volgende:
Waar is c_a eigenlijk?
Ik heb net een foto voor dr gemaakt
nav. deze weddenschap als Spanje zou winnen...:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:23 schreef iBenny het volgende:
Waar is c_a eigenlijk?
Ik heb net een foto voor dr gemaakt
nav. deze weddenschap als Spanje zou winnen...:
[..]
ik zou dan zeggen op zuid, rai, of amstel af te spreken. en daarvandaan dan centrum inquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
amsterdam centraal toch
Ik ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
amsterdam centraal toch
Oja Popstars, dat ook nog.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Helleusers
Krijgen we morgen de eerste [LIVE] Tal topics? Nou ja bijna live dan
hehe, ik was al op zoek naar een emmerquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Handig om dat hier te zeggen ook![]()
Half Amsterdam met emmer op
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Helleusers
Krijgen we morgen de eerste [LIVE] Tal topics? Nou ja bijna live dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
Je hebt toch geen chipkaart nodig om met de trein te reizen. Ik laatst niet.
quote:
Maar ja, als iedereen niet via CS reist wordt het ook een hel op de rest van de stations natuurlijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Er word sowieso afgeraden via CS te reizen. En het is idd wel te doen als je buiten de stad afspreekt of op een geeikt punt zoals een station oid. Maar denk echt dat je er anders heel veel moeite mee gaat krijgen elkaar te vinden of een bepaald tijdstip allemaal ergens te zijn als je niet samen reist
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://i28.tinypic.com/339q8fk.jpg......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_____!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
[..]
http://i28.tinypic.com/339q8fk.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dat lijkt me ook. Het gaat druk worden hoe je ook gaat. Of je moet met de fiets komen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ja, als iedereen niet via CS reist wordt het ook een hel op de rest van de stations natuurlijk
En zolang je elkaars telefoonnummer hebt is het wel te doen denk ik hoor
Ik doe alles met autoquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik ga nergens zonder auto normaal![]()
Maar dan spreken wij toch in Schiedam af, gaan wij samen
Beantwoordquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe alles met auto![]()
Maar schiedam is het beste denk ik
Maar ik had je een pm gestuurd
t is een kwestie van spreiden dan hequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ja, als iedereen niet via CS reist wordt het ook een hel op de rest van de stations natuurlijk
Ben je weleens met koninginnedag naar Amsterdam geweest? Dan is het al bijna niet doen, mobiel netwerk overbelast, megadruk, en nu verwachten ze nóg meer mensenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
http://i28.tinypic.com/339q8fk.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je weleens met koninginnedag naar Amsterdam geweest? Dan is het al bijna niet doen, mobiel netwerk overbelast, megadruk, en nu verwachten ze nóg meer mensen
Maar ik hoor wel of het gelukt is hoor, woendagochtend ofzo
elk jaar en nooit probleem. niet met bellen, niet met afsprekenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je weleens met koninginnedag naar Amsterdam geweest? Dan is het al bijna niet doen, mobiel netwerk overbelast, megadruk, en nu verwachten ze nóg meer mensen
quote:
Ook al ben ik gek op Amsterdam, goed kennen doe ik het niet qua straten enzo.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:29 schreef Kally het volgende:
Maar oke nu even korte metten maken, waar spreken we af en hoe laat?
Nee oke ik ook niet, maar bij een station lijkt me handigquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ook al ben ik gek op Amsterdam, goed kennen doe ik het niet qua straten enzo.
Ja hoor, vaak!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
gewoon op een station ofzo afspreken. niet cs. maar een van de stations meer aan de rand.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ook al ben ik gek op Amsterdam, goed kennen doe ik het niet qua straten enzo.
Station Zuid ofzo.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee oke ik ook niet, maar bij een station lijkt me handig
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor, vaak!En eigenlijk nooit problemen
Maar goed, als je van te voren goede afspraken maakt (ook over wat te doen als je elkaar niet vindt) dan is er niks aan de hand toch?Ik ga niet meeten nee, ik ga daar al met mensen heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Bij elk station komen we allemaal langs?
En nog een vraag, wie gaan er allemaal mee
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Bij elk station komen we allemaal langs?
En nog een vraag, wie gaan er allemaal mee
Ben je dik?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt pech voor jullie dat ik niet kan, ik was een goed meetingpoint geweest. Valt niet te missen.
jij komt vanuit utrecht toch?quote:
Amstel ok..quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:34 schreef gomi het volgende:
[..]
jij komt vanuit utrecht toch?
dan ms amstel
en kally en ca komen vanuit schiedam, ms zekfs makkelijkst om dan duivendrecht te doen
benny vanuit almere,. voor hem duivendrecht ook makkelijk
quote:
Ik maak maar een grapje hoor!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga niet meeten nee, ik ga daar al met mensen heen
dat lijkt me voor jullie t makkelijkst. jullie rijden er allemaal langs volgens mij en t niet te druk daar. denk ikquote:
Hoe laat?quote:
daarvandaan pak je de trein weer naar amstel ofzo en daar de tram naar centrumquote:
Amstel mag ook hoorquote:
Owquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil me er niet mee bemoeien hoor. Maar vanuit richting Rotterdam/Schiedam kom je NIET langs Duivendrecht
Dat doe ik ook. Anders moet ik 3 keer overstappen.quote:
Ja wij anders in Leiden en nu in Rotterdam dat is handigerquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Anders moet ik 3 keer overstappen.
ligt eraan hoe je reist hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil me er niet mee bemoeien hoor. Maar vanuit richting Rotterdam/Schiedam kom je NIET langs Duivendrecht
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
Kijk gewoon op 9292ov.nl en plan gewoon iets waar iedereen langs komt?
En volgens mij adviseert de gemeente Amsterdam Zuid, dat schijnt het dichtste bij Museumplein te liggen
Ja maar richting Duivendrecht is toch juist de richting het centrum uit, niet richting centrum?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je reist hoor
als je naar cs wil niet nee, maar daar afspreken was sowieso al niet de bedoeling dacht ik
zuid is idd dichter bij museumplein, amstel scheelt niet veel en daar pak je detram ofzo en je rijdt er direct heenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
En volgens mij adviseert de gemeente Amsterdam Zuid, dat schijnt het dichtste bij Museumplein te liggen
Ja dat zei ik ook al.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
amstel was ook eerste wat ik zei, duivendrecht ms rustiger om af te spreken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar richting Duivendrecht is toch juist de richting het centrum uit, niet richting centrum?![]()
Maar goed, ik ga me er niet mee bemoeien
Vind ik ook primaquote:
We kunnen ook op Zuid afspreken toch? Ze hebben mijn nummer alquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Komen er mensen langs schiphol???
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
09:16 Schiedam Centrum 5 Den Haag HS Sneltrein (NS)
09:24 Delft
09:32 Den Haag HS
09:35 Den Haag Laan v NOI
09:44 Leiden Centraal 5a
09:50 Leiden Centraal 5b Schiphol Stoptrein (NS)
10:00 Nieuw Vennep
10:06 Hoofddorp
10:11 Schiphol
10:18 Amsterdam Zuid 1-2
Gewoon met z'n allen om Amsterdam Zuid afspreken???quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
We kunnen ook op Zuid afspreken toch? Ze hebben mijn nummer al
Ja en dan richting museumpleinquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon met z'n allen om Amsterdam Zuid afspreken???
waar kom jij vandaan dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Anders moet ik 3 keer overstappen.
Jazeker, het makkelijkst.quote:
Helmond.quote:
Nou dat is dan toch geregeldquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jazeker, het makkelijkst.Nu niet vergeten uit te stappen.
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetailsquote:
Ik moet ± 1.37 volgens NS.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat is dan toch geregeld![]()
En die tijd want jij moet het langst
Yep.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
08:30 Helmond 1 Eindhoven Stoptrein (NS)
08:33 Helmond 't Hout
08:36 Helmond Brandevoort
08:42 Eindhoven 6
08:47 Eindhoven 5 Hertogenbosch ('s) Intercity (NS)
09:08 Hertogenbosch ('s)
09:43 Utrecht Centraal
10:00 Amsterdam Bijlmer ArenA
10:07 Amsterdam Zuid 3
Maakt mij niet uitquote:
Oh mooi, die route pak ik ook. Maar dan vanaf Delftquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Komen er mensen langs schiphol???
09:16 Schiedam Centrum 5 Den Haag HS Sneltrein (NS)
09:24 Delft
09:32 Den Haag HS
09:35 Den Haag Laan v NOI
09:44 Leiden Centraal 5a
09:50 Leiden Centraal 5b Schiphol Stoptrein (NS)
10:00 Nieuw Vennep
10:06 Hoofddorp
10:11 Schiphol
10:18 Amsterdam Zuid 1-2
Haha nou ik heb er niet zo'n moeite meequote:
Hoiquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit word me derde keer naar AmsterdamNormaal kom ik er nooit
Nou niet vaak nee, maar was er vandaag nogquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat je Feyenoord fan bent toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu jij er bent zo heet als een stekelvarken in een walnotendop.quote:
Jaquote:
mooie stad hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voetbalquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Maar nu heet het oranjestad...
Wel jammer dat het niet in rotjeknor is.... dan had ik de fontijn ingesprongen
Die oranje gekleurd is danquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Dat ook.quote:
dat brengt me op een idee.... IJSquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik smelt bijna, maar het is niet warm![]()
de huldiging iig welquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
En mochten we geen wereldkampioen worden... gaat het dan nog steeds door?
nee dan moet ik werken.... misschien Bella en Kally?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Lijkt me wel, is natuurlijk wat minder, maar toch onze jongens steunen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu jij er bent zo heet als een stekelvarken in een walnotendop.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
de huldiging iig wel
alleen dan zonder grachtentocht geloof ik
Wanneer ging jij naar parijs om die toren te swaffelen terwijl je het volkslied ging zingen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
Ja alleen het museumplein gedeelte, niet de rondvaartquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
O ik ga wel mee dan ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lijkt me wel, is natuurlijk wat minder, maar toch onze jongens steunen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer ging jij naar parijs om die toren te swaffelen terwijl je het volkslied ging zingen?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat brengt me op een idee.... IJSCalippo aardbei
Jezelf quoten, nu ook in het TAL forum.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jezelf quoten, nu ook in het TAL forum.
je wil zwaffelenquote:
Net gehaald bij de tennisclub.quote:
Ik zag van de week een leukequote:
Die is van de Gammaquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag van de week een leuke![]()
Op de voorkant: Beter 1-0 voor
Op de achterkant: Dan 1-0 achter
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Op de voorkant: Beter 1-0 voor
Op de achterkant: Dan 1-0 achter
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]