Inderdaad, een ieder welbekend denk ik. Ben benieuwd wat ze er over te melden hebben. Kan een flinke ergenis opleveren als bij jou de pass net gegeven word en je hoort je buren al staan te springenquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:19 schreef Paul het volgende:
Heb ik ook meegemaakt 2 jaar terug, we keken met een groep in een flat. Hoorde je de rest van de flat steeds eerder juichen omdat wij via digi tv keken
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad, een ieder welbekend denk ik. Ben benieuwd wat ze er over te melden hebben. Kan een flinke ergenis opleveren als bij jou de pass net gegeven word en je hoort je buren al staan te springen![]()
Scheen ook dat in de poulewedstrijden er op stadhuisplein nog in iedere kroeg afzonderlijk werd gekeken (geen groot scherm op het plein zelf) en dat dit toen ook ergenis nummer 1 was. De ene kroeg liep 'voor' op de andere qua uitzending
Dat dus. Waarom besteden ze daar een uitzending aan?quote:Denk zelf verschil tussen kabel (en dan nog analoog/digitaal) en via de lucht (satelliet / digitenne)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |