En kreeft. Geen probleem.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:40 schreef Biogarde het volgende:
Kun je hier ook haring in houden?
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:43 schreef popolon het volgende:
Maar dan moet er vet in ipv water, da's zo troebel.
Ja, precies. Duidelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:36 schreef Dulk het volgende:
[..]
dan heeft de vorige eigenaar toevallig dezelfde plavuizen
Omdat sommigen een soort 6th sense hebben voor potentieel humoristische googleresults.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar waarom zou je zoeken? Er was nog helemaal niets aan de hand.
Neemt niet weg dat het schitterend is.
Er is iemand die bood mij aan om te ruilen met deze maat, maar het probleem is de 250, hij kan de draai niet halen dus zou het verticaal omhoog getild moeten worden. Dit is zo zwaar als je na gaat dat zo'n aquarium van dat formaat rond de 450 kilo weegt, dat dat niet te doen is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan je niet zoals iemand al eerder beschreef een bak kopen van 250*70*60.
Of was dit een koopje en krijg je ze nergens voor die prijs?
Gewoon rustig blijven rondkijken inderdaadquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:13 schreef Aloria het volgende:
[..]
Er is iemand die bood mij aan om te ruilen met deze maat, maar het probleem is de 250, hij kan de draai niet halen dus zou het verticaal omhoog getild moeten worden. Dit is zo zwaar als je na gaat dat zo'n aquarium van dat formaat rond de 450 kilo weegt, dat dat niet te doen is.
Ik zal gewoon moeten wachten tot we verhuizen gaan. Tot die tijd zal ik wel rondkijken voor een 150 aquarium![]()
Je vraagt nu om pics van TS... We zijn hier niet in KLBquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:16 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik de foto's van Nynke gemist? Ik zou Nynke graag eens zien, nu zielig zonder zwembad
Je hebt mij allang gezien!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:16 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik de foto's van Nynke gemist? Ik zou Nynke graag eens zien, nu zielig zonder zwembad
quote:
Jup maar niet voor 100 euro hehe, maar inderdaad dat is ook een mooie maat, en anders 200 lang bij 50 hoog bij 60 breed.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:37 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Gewoon rustig blijven rondkijken inderdaad![]()
Misschien kom je nog een leuk 200x60x60 tegen![]()
Wel jammer, wilde dit topic graag volgen en had het aquarium graag in actie gezien.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |