Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Het is ook veelste warmquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik had geen inspiratie voor een TT
wel tijd voor de fipo![]()
zeg dat welquote:
met deze droogte laat je wel een flinke wolk naquote:
Nee!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
* MPG ziet TT
Oké, kinders. Jullie springen zometeen met een hurksprong in het bad met ijskoffie, daarna zwemmen jullie twee baantjes op de buik en twee op de rug. En denk erom, niet het bad leegdrinken!
quote:
Ja meesterquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
* MPG ziet TT
Oké, kinders. Jullie springen zometeen met een hurksprong in het bad met ijskoffie, daarna zwemmen jullie twee baantjes op de buik en twee op de rug. En denk erom, niet het bad leegdrinken!
Vergeet de kikkervoetjes nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:44 schreef MPG het volgende:
En denk om je uitdrijven he! Armen! Benen! Lang! 1 - 2 !
lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:45 schreef MPG het volgende:
TJ, jij mag naar het pierebadje, met ijsthee.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
lekkerwat is de opdracht Mr MPG?
3-4quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:44 schreef MPG het volgende:
En denk om je uitdrijven he! Armen! Benen! Lang! 1 - 2 !
quote:
*blub blub*quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:50 schreef Muckie het volgende:
[..]
*Springt bij tj in het pierenbad en duwt hem koppie onder
Zo went ie lekker snel
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
primatot hoelaat moet ik blijven spetteren? Tot Muck het irritant vindt.
en die luistert naar de naam Muck cker?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:55 schreef Muckie het volgende:
Em Pe Geeee
Er heeft iemand in het bad gepiest
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en die luistert naar de naam Muck cker?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
* MPG ziet TT
* goldfinger1963 trekt de stop uit Damart zijn badquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart duikt in het ijstheegolfslagbad.
* TJDoornbos lacht hard om de op het droge spartelende Martquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 trekt de stop uit Damart zijn bad
heb vakantiequote:
Als ik vorige week vrijdag met mijn ouders mee was gegaan dan had ik er nu ook gezetenquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb vakantie
anders had ik nu in italie gezeten
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 trekt de stop uit Damart zijn bad
quote:
Dam dat is zeker een pech dagquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
je hebt van die dagen.....
eerst is je auto moe(lampje motormanagement brandt) dan is je zwembad lek, dan laat de knop van een pannen deksel los, haal je de gordijnen van de gordijnrails is er een plooi los dus wokkin pakt de naaimachine, lampje stuk
ja, gelukkig heb ik nu koffie.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dam dat is zeker een pech dag[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
je hebt van die dagen.....
eerst is je auto moe(lampje motormanagement brandt) dan is je zwembad lek, dan laat de knop van een pannen deksel los, haal je de gordijnen van de gordijnrails is er een plooi los dus wokkin pakt de naaimachine, lampje stuk
sssssssssttttttttttquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft GF bij jou ook al de stop eruit getrokken?.
niet eens een wijntje?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Van BBQ-em krijg ik zo'n dorst...
straks eens een lekker bakkie koffie
dat heb je dan ook wel verdient ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:29 schreef wel.o.k het volgende:
zwembad geplakt, auto gereset en de naaimachine geeft weer licht![]()
2de bak koffie verdient met een bitterkoekje![]()
en lekker gezogenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb je dan ook wel verdient ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en lekker gezogen
wokin had geen tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
wokkin doet/mag dat niet meer.quote:
oow ja dan kan je dat niet hebben natuurlijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee anders word ik helemaal loof en heb morgen ook nog een kinderpartijtje
oh maar ik neem straks wel een glaasje smirnoff ice hoor... dan slaap ik tenminste lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja dan kan je dat niet hebben natuurlijk
ik ga zo lekker aan het bier
Ik moet nog eens kijken wat ik neemquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh maar ik neem straks wel een glaasje smirnoff ice hoor... dan slaap ik tenminste lekker
das lekker net limonadequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh maar ik neem straks wel een glaasje smirnoff ice hoor... dan slaap ik tenminste lekker
Ik moet ook nog even kijken wat ik neemquote:
Omdat ik het zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Waar heb je allemaal keuze uit?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even kijken wat ik neem
Dat ligt er aan wat zicht aanbiedtquote:
* LovelyLady bied zich aanquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat zicht aanbiedt
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wokkin doet/mag dat niet meer.
* wel.o.k mompelt iets over knieen
quote:
Ben ik ook goed?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat zicht aanbiedt
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even kijken wat ik neem
Ervaring mee?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:09 schreef MPG het volgende:
Das precies het probleem dat ik heb met die troep. Zuipen als een malle, totdat je van je stoel opstaat en meteen omkukelt
.
op de trap niet, in de kamer welquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus jouw vrouw mag niet meer zuigen?
Arme kerel!
Oooooooooooooooooooooooooooooooooh! Dom van mijquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Das precies het probleem dat ik heb met die troep. Zuipen als een malle, totdat je van je stoel opstaat en meteen omkukelt
.
Dat heb ik voornamelijk met Jägermeisterquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Hoe moet ik nou weten wat jij van plan bentquote:
Hoiquote:
Welk kleurtje?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker hoor
* LovelyLady gaat haartjes wassen en haartjes verven...
quote:
Tsja, dat kan je ook zien als uitdaging he.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:13 schreef Trevland het volgende:
Hoe moet ik nou weten wat jij van plan bent
Ik heb een zwak voor Breezersquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:14 schreef MPG het volgende:
Ja. Sindsdien houd ik het bij bier en sterke drank. Geen mix-gevaren meer voor mij
.
Die neem ik dan maar aanquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, dat kan je ook zien als uitdaging he.
neem mij neem mijquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, dat kan je ook zien als uitdaging he.
quote:
neeheeeeeeee, ik DRINK ze!quote:
Dat ik jou moet nemen..twee keerquote:
* wel.o.k zoekt vaselinequote:Op donderdag 8 juli 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ik jou moet nemen..twee keer
Wat ben je van jezelf dan eigenlijk?quote:
Wat moet ik er anders mee?quote:
Ja, dahaaaag, als ik er eentje heb dan ga ik niet delenquote:
bedoel je "bent over and take it like a man"quote:
dat laatstequote:Op donderdag 8 juli 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
bedoel je "bent over and take it like a man"
of kan ik opgelucht zijn
Dat blijktquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dahaaaag, als ik er eentje heb dan ga ik niet delen![]()
En trouwens, ik heb niet 'zulke' vriendinnen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Suikerquote:
quote:
Soberzo de oude want veranderingquote:
Ik moet van deze heel erg glimlachenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
Wat vinden jullie beter, dit plaatje of de oude?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
Een kennerquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo ben je wel herkanbaar als Stamgast.
dezequote:Op donderdag 8 juli 2010 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
Maar lekker he?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Breezers? Heb ik al jaren niet meer op. Vonden m'n tanden niet zulk leuk spul
Ik deed alleen aan de oranjequote:Op donderdag 8 juli 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar lekker he?
Die groene, die smaken gewoon naar dubbellikkers![]()
ijsje met 2 stokjes die je kan brekenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik deed alleen aan de oranje
Wat zijn dubbellikkers?
Maar dan moet je wel de groene hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar lekker he?
Die groene, die smaken gewoon naar dubbellikkers![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Ik deed alleen aan de oranje
Wat zijn dubbellikkers?
Donkerblond met een rooiige gloed? ofzoietsquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat ben je van jezelf dan eigenlijk?
Nou dankjequote:Op donderdag 8 juli 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel als daar vroeger op de kleuter school op getrakteerd werd dat het ruzie was wie de groene mocht, daarna ook nooit meer gehad(geloof ik)quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
Owh, die dingen! Die heb ik ook al jaren niet op
Die groene zijn jammie idd
Ook mooi toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
Donkerblond met een rooiige gloed? ofzoiets![]()
Is toch juist goed dat ik jou geen slettebak vind?quote:Nou dankje
Ja, maar jouwe is wel heel grootquote:
niet ter verwarren met...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
laatst zei je nog wat andersquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook mooi toch?
[..]
Is toch juist goed dat ik jou geen slettebak vind?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet ter verwarren met...Nou als ik mocht kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke is deze? Die ik nu heb?quote:
Neem een groene Breezer met een groene dubbellikker dit weekendquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
Owh, die dingen! Die heb ik ook al jaren niet op
Die groene zijn jammie idd
Ja, deze, die je nu hebtquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke is deze? Die ik nu heb?
Dan moet kierewiet nog maar even wachten
eehh.... ja nouquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jouwe is wel heel groot
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neem een groene Breezer met een groene dubbellikker dit weekend
wel hoorquote:
Maar alcohol bevriest toch niet? Of is dat pas vanaf een bepaald percentage?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:44 schreef MPG het volgende:
Wat dacht je van zelf groene dubbellikkers maken van groene breezer?
ja geile praatquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
wel hoorslettebak zei ik, en meer van dat soort termen
The memoriesquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nog wel als daar vroeger op de kleuter school op getrakteerd werd dat het ruzie was wie de groene mocht, daarna ook nooit meer gehad(geloof ik)
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar alcohol bevriest toch niet? Of is dat pas vanaf een bepaald percentage?
[..]
ja geile praat
En dan te bedenken dat het al bijna 20 jaar geleden is dat ik voor het eerst naar de kleuterschool ging(ik voel me in eens zo oud en dat ben ik niet)quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
The memories
Alleen nooit geweten dat die dingen zo heten. Wat een dubieuze naam![]()
Dat laatste misschien wel. Dat eerste zeker nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neem een groene Breezer met een groene dubbellikker dit weekend
Voor mij al bijna 30quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het al bijna 20 jaar geleden is dat ik voor het eerst naar de kleuterschool ging(ik voel me in eens zo oud en dat ben ik niet)
BRIL-JANT!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:44 schreef MPG het volgende:
Wat dacht je van zelf groene dubbellikkers maken van groene breezer?
Ik had het toevallig van de week nog over deze ijsjes met L. Die herkende ze ook niet bij naam.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:47 schreef MissMSX het volgende:
The memories
Alleen nooit geweten dat die dingen zo heten. Wat een dubieuze naam![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:50 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben wel klaar met soggen![]()
ik ga afsluiten
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:50 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga afsluiten
Bis Laterquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:50 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga afsluiten
Dan ben ik in goed gezelschapquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had het toevallig van de week nog over deze ijsjes met L. Die herkende ze ook niet bij naam.
Ik wil niet eens weten wat het is.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond dit plaatje:
[ afbeelding ]
Whut?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond dit plaatje:
[ afbeelding ]
Omdat Bengeltje het niet wil weten:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat Bengeltje het niet wil weten:Hoezo weet jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook..het zit ook aan een kettingzaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
Hoe vet
Oranje bier op Zwarte Cross
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker vet!Goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga jij er ook nog heen?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed gedaan[ afbeelding ]
Ga jij er ook nog heen?
Jupsquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, hier uit neem ik aan dat jij ook gaat?
quote:
Alle dagenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het al volgende weekend is![]()
Welke dagen ga jij dan?
Jij geluk, ik moet ietsjes verderquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Alle dagenMijn ex woont in Lichtenvoorde dus we slapen lekker bij hem
Oh ook gezelligquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij geluk, ik moet ietsjes verdermaar Marijke komt zaterdags
Ik weet alleen nog niet of ik vrijdag wel ga
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh ook gezellig![]()
Ja drie dagen was gewoon goedkoper dan maar 1 dag gaan ofzo (in verhouding) dus gaan we lekker drie dagen. Als ik genoeg heb gehad dan loop ik weer naar huis
Hier het geluk dat de ma van een maat waarmee ik ga kaarten heeft gewonnen dus als ik wil kan ik ook nog op de camping gaan staanquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh ook gezellig![]()
Ja drie dagen was gewoon goedkoper dan maar 1 dag gaan ofzo (in verhouding) dus gaan we lekker drie dagen. Als ik genoeg heb gehad dan loop ik weer naar huis
Als dat het ergste is op de ZC dan kom je er nooitquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet schrikken als het bier oranje is he!
Dat maakt het nog enger.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ook..het zit ook aan een kettingzaag
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als dat het ergste is op de ZC dan kom je er nooit
Ik was toch niet van plan om er te gaan drinkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet schrikken als het bier oranje is he!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
geen festival voor mij dit jaar
Verdomde pukkelpop
Wat dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
geen festival voor mij dit jaar
Verdomde pukkelpop
Hoiquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
Dat klinkt als een feestje voor pubers met overmatige acne dan wel een Barbie met jeugdpuistjes.
Line-up is best oke alleen ik vind het te duur voor 1 dag en voor 3 dagen al helemaalquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
Dat klinkt als een feestje voor pubers met overmatige acne dan wel een Barbie met jeugdpuistjes.
quote:
Ooh, dus je hebt besloten niet te gaan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
Line-up is best oke alleen ik vind het te duur voor 1 dag en voor 3 dagen al helemaal
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Line-up is best oke alleen ik vind het te duur voor 1 dag en voor 3 dagen al helemaal
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Daar lijk ik helemaaaaaaaaaaaal niet op
Ik heb besloten dat het niet door gaatquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ooh, dus je hebt besloten niet te gaan?
ik dacht dat het ineens niet meer door ging ofzo...
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Daar lijk ik helemaaaaaaaaaaaal niet op
Nee, maar ik heb wel pukkelsquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb besloten dat het niet door gaat![]()
dan ga ik liever een dagje naar zwolle ofzo
Dat weet je toch nog helemaal nietquote:
Moet je alleen wel heeeeel veel voor betalenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geleerd dat er een feestje is waar je je pukkels mag showen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet je toch nog helemaal niet
Zo te horen ben ik hier bevooroordeeldquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet je toch nog helemaal niet
[..]
Moet je alleen wel heeeeel veel voor betalen
[..]
Moet je alleen wel heeeeel veel voor betalen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moest ook keiveel betalen om vanuit de Limburgse heuvels naar de Lage Landen te gaan voor een feestje.
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Nu snap ik waarom jij nooit naar mij komt om te meeten.
Bevooroordeeld?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen ben ik hier bevooroordeeld
He getsiequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:39 schreef DaMart het volgende:
En uitkijken, natuurlijk. Want het schijnt dat twee dagen daarvoor het wrattenfestival op dezelfde locatie wordt georganiseerd.
Dat is niet bevooroordeeldquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja, dat ik al wel weet hoe jij er uit ziet
ohja kruisingen (net gehad met rijles)quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
Toen ik vanmiddag terugfietste naar huis, heb ik nog een groep symbooldyslectische wielrenners boos gemaakt, trouwens. Op hun weg stonden haaientanden en in reed op het voorrangsfietspad. Zij begrepen echter niet dat de verkeersregels ook voor hen gelden, en reden in volle vaart door... dus stopte ik noodgedwongen. Maar wel op zo'n manier, dat ik enorm hinderlijk en irritant in de weg stond en degenen die nog niet voorbij waren, vol in de remmen mochten.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
Toen ik vanmiddag terugfietste naar huis, heb ik nog een groep symbooldyslectische wielrenners boos gemaakt, trouwens. Op hun weg stonden haaientanden en in reed op het voorrangsfietspad. Zij begrepen echter niet dat de verkeersregels ook voor hen gelden, en reden in volle vaart door... dus stopte ik noodgedwongen. Maar wel op zo'n manier, dat ik enorm hinderlijk en irritant in de weg stond en degenen die nog niet voorbij waren, vol in de remmen mochten.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Wielrenners.
Afschieten dat tuig.
Of platrijden. Levert extra punten op, volgens de oom van Muck.
Wehehhe heel goed Martquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
haha, zo ben ik in de auto ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
Volgende keer rem ik dus niet meer! Ik vind ze sowieso asociaal rijwieltuig. Ze denken dat ze god op het fietspad zijn en alles en iedereen moet voor hen wijken... op het fietspad staan wat hekken waar je tussendoor moet rijden. Ik ga dan naar links, en dan willen ze er snel langs, wat niet gaat en dan gaan ze schreeuwen. Op zo'n moment kan ik heeeeeeeeeeeeeeel langzaam door die hekken heengaan![]()
.
Jij krijgt NU de foto in je PMquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehhe heel goed MartIk heb het een paar jaar geleden ook precies zo gedaan
Jeejquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij krijgt NU de foto in je PM
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
haha, zo ben ik in de auto ook
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:09 schreef MPG het volgende:
Het is dat ze zo'n vlekken geven op mijn bumper...
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker weten?
Ik heb wel een chromen bumpert he.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:21 schreef Fha het volgende:
Ik word scheel van het lichte gedoe. Of hoe moet ik dat uitleggen. Niet prettig in ieder geval
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
Text-only is nu al niet meer te kiezen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, je kunt als het goed is nog terugschakelen naar bagger, en dan naar TO
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, je kunt als het goed is nog terugschakelen naar bagger, en dan naar TO
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die vent rechtsonder vindt je rode pijl leuk, zo te zien.
quote:
quote:
quote:
dexterquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:35 schreef Giertje het volgende:
zo heb je een nieuwe lay ouy en zo in eens niet meer :S
Hoe kan iemand het nou niet goed vinden dat je met knopjes speelt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:36 schreef MPG het volgende:
Dat krijg je als Danny met knopjes wil spelen, maar eigenlijk niet mag van Knorretje.
Ik ga denk ik screenshots maken om later nog eens terug te kunnen kijkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geniet er maar van zolang het nog duurt.
zo van vroeger met ouwe fok lay outquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga denk ik screenshots maken om later nog eens terug te kunnen kijken
Jaquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga denk ik screenshots maken om later nog eens terug te kunnen kijken
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe kan iemand het nou niet goed vinden dat je met knopjes speelt?
quote:
Die wil niet eens ladenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:41 schreef DaMart het volgende:
Of je kijkt hier voor oude versies, zoals bijvoorbeeld FOK! op 30-11-2002.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |