Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Het is ook veelste warmquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik had geen inspiratie voor een TT
wel tijd voor de fipo![]()
zeg dat welquote:
met deze droogte laat je wel een flinke wolk naquote:
Nee!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
* MPG ziet TT
Oké, kinders. Jullie springen zometeen met een hurksprong in het bad met ijskoffie, daarna zwemmen jullie twee baantjes op de buik en twee op de rug. En denk erom, niet het bad leegdrinken!
quote:
Ja meesterquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
* MPG ziet TT
Oké, kinders. Jullie springen zometeen met een hurksprong in het bad met ijskoffie, daarna zwemmen jullie twee baantjes op de buik en twee op de rug. En denk erom, niet het bad leegdrinken!
Vergeet de kikkervoetjes nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:44 schreef MPG het volgende:
En denk om je uitdrijven he! Armen! Benen! Lang! 1 - 2 !
lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:45 schreef MPG het volgende:
TJ, jij mag naar het pierebadje, met ijsthee.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
lekkerwat is de opdracht Mr MPG?
3-4quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:44 schreef MPG het volgende:
En denk om je uitdrijven he! Armen! Benen! Lang! 1 - 2 !
quote:
*blub blub*quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:50 schreef Muckie het volgende:
[..]
*Springt bij tj in het pierenbad en duwt hem koppie onder
Zo went ie lekker snel
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
primatot hoelaat moet ik blijven spetteren? Tot Muck het irritant vindt.
en die luistert naar de naam Muck cker?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:55 schreef Muckie het volgende:
Em Pe Geeee
Er heeft iemand in het bad gepiest
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en die luistert naar de naam Muck cker?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
* MPG ziet TT
* goldfinger1963 trekt de stop uit Damart zijn badquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart duikt in het ijstheegolfslagbad.
* TJDoornbos lacht hard om de op het droge spartelende Martquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 trekt de stop uit Damart zijn bad
heb vakantiequote:
Als ik vorige week vrijdag met mijn ouders mee was gegaan dan had ik er nu ook gezetenquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb vakantie
anders had ik nu in italie gezeten
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 trekt de stop uit Damart zijn bad
quote:
Dam dat is zeker een pech dagquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
je hebt van die dagen.....
eerst is je auto moe(lampje motormanagement brandt) dan is je zwembad lek, dan laat de knop van een pannen deksel los, haal je de gordijnen van de gordijnrails is er een plooi los dus wokkin pakt de naaimachine, lampje stuk
ja, gelukkig heb ik nu koffie.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dam dat is zeker een pech dag[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
je hebt van die dagen.....
eerst is je auto moe(lampje motormanagement brandt) dan is je zwembad lek, dan laat de knop van een pannen deksel los, haal je de gordijnen van de gordijnrails is er een plooi los dus wokkin pakt de naaimachine, lampje stuk
sssssssssttttttttttquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft GF bij jou ook al de stop eruit getrokken?.
niet eens een wijntje?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Van BBQ-em krijg ik zo'n dorst...
straks eens een lekker bakkie koffie
dat heb je dan ook wel verdient ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:29 schreef wel.o.k het volgende:
zwembad geplakt, auto gereset en de naaimachine geeft weer licht![]()
2de bak koffie verdient met een bitterkoekje![]()
en lekker gezogenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb je dan ook wel verdient ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en lekker gezogen
wokin had geen tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
wokkin doet/mag dat niet meer.quote:
oow ja dan kan je dat niet hebben natuurlijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee anders word ik helemaal loof en heb morgen ook nog een kinderpartijtje
oh maar ik neem straks wel een glaasje smirnoff ice hoor... dan slaap ik tenminste lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja dan kan je dat niet hebben natuurlijk
ik ga zo lekker aan het bier
Ik moet nog eens kijken wat ik neemquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh maar ik neem straks wel een glaasje smirnoff ice hoor... dan slaap ik tenminste lekker
das lekker net limonadequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh maar ik neem straks wel een glaasje smirnoff ice hoor... dan slaap ik tenminste lekker
Ik moet ook nog even kijken wat ik neemquote:
Omdat ik het zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Waar heb je allemaal keuze uit?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even kijken wat ik neem
Dat ligt er aan wat zicht aanbiedtquote:
* LovelyLady bied zich aanquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat zicht aanbiedt
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wokkin doet/mag dat niet meer.
* wel.o.k mompelt iets over knieen
quote:
Ben ik ook goed?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat zicht aanbiedt
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even kijken wat ik neem
Ervaring mee?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:09 schreef MPG het volgende:
Das precies het probleem dat ik heb met die troep. Zuipen als een malle, totdat je van je stoel opstaat en meteen omkukelt
.
op de trap niet, in de kamer welquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus jouw vrouw mag niet meer zuigen?
Arme kerel!
Oooooooooooooooooooooooooooooooooh! Dom van mijquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Das precies het probleem dat ik heb met die troep. Zuipen als een malle, totdat je van je stoel opstaat en meteen omkukelt
.
Dat heb ik voornamelijk met Jägermeisterquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Hoe moet ik nou weten wat jij van plan bentquote:
Hoiquote:
Welk kleurtje?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker hoor
* LovelyLady gaat haartjes wassen en haartjes verven...
quote:
Tsja, dat kan je ook zien als uitdaging he.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:13 schreef Trevland het volgende:
Hoe moet ik nou weten wat jij van plan bent
Ik heb een zwak voor Breezersquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:14 schreef MPG het volgende:
Ja. Sindsdien houd ik het bij bier en sterke drank. Geen mix-gevaren meer voor mij
.
Die neem ik dan maar aanquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, dat kan je ook zien als uitdaging he.
neem mij neem mijquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, dat kan je ook zien als uitdaging he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |