Waar heb je allemaal keuze uit?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even kijken wat ik neem
Dat ligt er aan wat zicht aanbiedtquote:
* LovelyLady bied zich aanquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat zicht aanbiedt
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wokkin doet/mag dat niet meer.
* wel.o.k mompelt iets over knieen
quote:
Ben ik ook goed?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat zicht aanbiedt
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even kijken wat ik neem
Ervaring mee?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:09 schreef MPG het volgende:
Das precies het probleem dat ik heb met die troep. Zuipen als een malle, totdat je van je stoel opstaat en meteen omkukelt
.
op de trap niet, in de kamer welquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus jouw vrouw mag niet meer zuigen?
Arme kerel!
Oooooooooooooooooooooooooooooooooh! Dom van mijquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Das precies het probleem dat ik heb met die troep. Zuipen als een malle, totdat je van je stoel opstaat en meteen omkukelt
.
Dat heb ik voornamelijk met Jägermeisterquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Hoe moet ik nou weten wat jij van plan bentquote:
Hoiquote:
Welk kleurtje?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker hoor
* LovelyLady gaat haartjes wassen en haartjes verven...
quote:
Tsja, dat kan je ook zien als uitdaging he.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:13 schreef Trevland het volgende:
Hoe moet ik nou weten wat jij van plan bent
Ik heb een zwak voor Breezersquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:14 schreef MPG het volgende:
Ja. Sindsdien houd ik het bij bier en sterke drank. Geen mix-gevaren meer voor mij
.
Die neem ik dan maar aanquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, dat kan je ook zien als uitdaging he.
neem mij neem mijquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, dat kan je ook zien als uitdaging he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |