Dat was jaren geleden in Waalwijk, ze waren op een gegeven moment wel weg gelukkig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gadverdamme! Bah bah
Hoop voor je dat ze nu weer wegzijn
serieus?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik hoor iets of iemand een soort van snurken. Word echt paranoia ofzo
Hier in de straat vannacht alle huizen proberen in te breken. Ons huis op 4 verschillende plekken, en nu schiet ik bij ieder geluidje rechtop
OMGquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik hoor iets of iemand een soort van snurken. Word echt paranoia ofzo
Hier in de straat vannacht bijna alle huizen proberen in te breken. Ons huis op 4 verschillende plekken, en nu schiet ik bij ieder geluidje rechtop
Snurken muizen ofzo?
oh, daar zijn ze dan weer wel geweest.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Nop haha, maar nu denk ik dat morgen de scooters weg zijn. Want ze zijn vannacht gewoon in de schuur geweest maar die hebben ze laten staanFail.
Gebeurt weleens hoor, eerst ergens kijken wat er te halen valt en dan later terugkomen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Nop haha, maar nu denk ik dat morgen de scooters weg zijn. Want ze zijn vannacht gewoon in de schuur geweest maar die hebben ze laten staanFail.
goed bezig, nu zal ze een stuk beter slapenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gebeurt weleens hoor, eerst ergens kijken wat er te halen valt en dan later terugkomen.
Nou als je ze genoegen nemen met de scooters uit de schuur da's beter dan dat ze naast je bed staan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
goed bezig, nu zal ze een stuk beter slapen![]()
Ik ga ook maar eens. Welterusten en tot morgen!
leuk tochquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jaaa, lekker doof worden tussen de zwetende, bezopen,lompe mensen zonder een fatsoenlijk gesprek te kunnen voeren
PIEPquote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ja hij staat er nog
Fijne dag allemaal!
Ja die andere was veel beterquote:
Hier ook weer.quote:
Ik moet straks weer in een hete bus naar Waalwijk, heerlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Het Brabants Dagblad geeft 32 graden aan
Warme krant is datquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Heet nieuws jaquote:
leg hem in de koelkastquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:06 schreef BarrieButsers het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
leg hem in de koelkast
ik moet dalijk post bezorgen op de fiets![]()
gelukkig maar 1 wijk
Werkt je moeder bij organon ofzo?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:00 schreef kutkabouter het volgende:
wat een kutdagwerken, organon opgedoekt wat echt kansloos is ÉN de uitzendingsrechten van de huldiging aan fucking sbs6 verkocht
![]()
![]()
nee, wel iemand die ik ken. ik weet nog niet eens of die ontslag heeft gehad of niet, maar het is sowieso een kansloze actie. weer een deel van de betere industrie die uit brabant verdwijntquote:
Brabant is toch een achtergesteld gebied... die Randstadters denken dat ze alles zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, wel iemand die ik ken. ik weet nog niet eens of die ontslag heeft gehad of niet, maar het is sowieso een kansloze actie. weer een deel van de betere industrie die uit brabant verdwijnt
moeten ze mooi blijven denken, dat betekent ook dat er meer buitenlanders naar de randstad gaan dan naar brabantquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Brabant is toch een achtergesteld gebied... die Randstadters denken dat ze alles zijnZo mooi
Ja daaromquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
moeten ze mooi blijven denken, dat betekent ook dat er meer buitenlanders naar de randstad gaan dan naar brabant
jammer dat ik zelf ook in de randstad ga wonenquote:
Sukkel. Kijk je straks op ons neerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jammer dat ik zelf ook in de randstad ga wonen![]()
Dan zal er een grafstemming hangenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:48 schreef FedExpress het volgende:
Octopus Paul heeft zijn voorspelling gedaan: Spanje wereldkampioen!
2 jaar geleden had paul alle wedstrijden (van Duitsland) goed, behalve de finale. Dus we worden gewoon kampioen
ben ik niet van plan. Veel te druk denk ik. Maar weet het nog niet zeker. Ligt eraan wat mn vrienden doenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zal er een grafstemming hangenGaan jullie kijken in de stad?
nee, 4 uur per dag met de treinquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Weekend!
KK, ga je dit jaar al op kamers?
Als je onderweg een lekker bot hebt om op te bijten...quote:
nee bedankt, zelfs dan nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je onderweg een lekker bot hebt om op te bijten...
Zeg dan meteen wat er zo geweldig aan wasquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo ik ben weer thuis.Die buschauffeur van net was echt geweldig.
Zo zouden ze allemaal moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |