Dat was jaren geleden in Waalwijk, ze waren op een gegeven moment wel weg gelukkig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gadverdamme! Bah bah
Hoop voor je dat ze nu weer wegzijn
serieus?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik hoor iets of iemand een soort van snurken. Word echt paranoia ofzo
Hier in de straat vannacht alle huizen proberen in te breken. Ons huis op 4 verschillende plekken, en nu schiet ik bij ieder geluidje rechtop
OMGquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik hoor iets of iemand een soort van snurken. Word echt paranoia ofzo
Hier in de straat vannacht bijna alle huizen proberen in te breken. Ons huis op 4 verschillende plekken, en nu schiet ik bij ieder geluidje rechtop
Snurken muizen ofzo?
oh, daar zijn ze dan weer wel geweest.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Nop haha, maar nu denk ik dat morgen de scooters weg zijn. Want ze zijn vannacht gewoon in de schuur geweest maar die hebben ze laten staanFail.
Gebeurt weleens hoor, eerst ergens kijken wat er te halen valt en dan later terugkomen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Nop haha, maar nu denk ik dat morgen de scooters weg zijn. Want ze zijn vannacht gewoon in de schuur geweest maar die hebben ze laten staanFail.
goed bezig, nu zal ze een stuk beter slapenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gebeurt weleens hoor, eerst ergens kijken wat er te halen valt en dan later terugkomen.
Nou als je ze genoegen nemen met de scooters uit de schuur da's beter dan dat ze naast je bed staan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
goed bezig, nu zal ze een stuk beter slapen![]()
Ik ga ook maar eens. Welterusten en tot morgen!
leuk tochquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jaaa, lekker doof worden tussen de zwetende, bezopen,lompe mensen zonder een fatsoenlijk gesprek te kunnen voeren
PIEPquote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ja hij staat er nog
Fijne dag allemaal!
Ja die andere was veel beterquote:
Hier ook weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |