abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:08:04 #226
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83837481
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Het Brabants Dagblad geeft 32 graden aan
Ik moet straks weer in een hete bus naar Waalwijk, heerlijk.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_83837516
En dan zit ik lekker binnen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:11:12 #228
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_83837568
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Het Brabants Dagblad geeft 32 graden aan
Warme krant is dat
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_83838741
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:11 schreef djayzz het volgende:

[..]

Warme krant is dat
Heet nieuws ja
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:48:05 #230
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83840527
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Het Brabants Dagblad geeft 32 graden aan
leg hem in de koelkast

ik moet dalijk post bezorgen op de fiets gelukkig maar 1 wijk
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83840698
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

leg hem in de koelkast

ik moet dalijk post bezorgen op de fiets gelukkig maar 1 wijk
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:00:21 #232
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83841075
wat een kutdag werken, organon opgedoekt wat echt kansloos is ÉN de uitzendingsrechten van de huldiging aan fucking sbs6 verkocht
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83841104
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:00 schreef kutkabouter het volgende:
wat een kutdag werken, organon opgedoekt wat echt kansloos is ÉN de uitzendingsrechten van de huldiging aan fucking sbs6 verkocht
Werkt je moeder bij organon ofzo?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:02:19 #234
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83841175
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Werkt je moeder bij organon ofzo?
nee, wel iemand die ik ken. ik weet nog niet eens of die ontslag heeft gehad of niet, maar het is sowieso een kansloze actie. weer een deel van de betere industrie die uit brabant verdwijnt
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83841245
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:02 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

nee, wel iemand die ik ken. ik weet nog niet eens of die ontslag heeft gehad of niet, maar het is sowieso een kansloze actie. weer een deel van de betere industrie die uit brabant verdwijnt
Brabant is toch een achtergesteld gebied... die Randstadters denken dat ze alles zijn Zo mooi
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:21:09 #236
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83842260
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Brabant is toch een achtergesteld gebied... die Randstadters denken dat ze alles zijn Zo mooi
moeten ze mooi blijven denken, dat betekent ook dat er meer buitenlanders naar de randstad gaan dan naar brabant
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83842422
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

moeten ze mooi blijven denken, dat betekent ook dat er meer buitenlanders naar de randstad gaan dan naar brabant
Ja daarom
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:27:20 #238
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83842585
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja daarom
jammer dat ik zelf ook in de randstad ga wonen
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83843017
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:27 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

jammer dat ik zelf ook in de randstad ga wonen
Sukkel. Kijk je straks op ons neer
pi_83844738
Weekend!

KK, ga je dit jaar al op kamers?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_83846339
Octopus Paul heeft zijn voorspelling gedaan: Spanje wereldkampioen!

2 jaar geleden had paul alle wedstrijden (van Duitsland) goed, behalve de finale. Dus we worden gewoon kampioen
~Si vis amari, ama~
pi_83848831
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:48 schreef FedExpress het volgende:
Octopus Paul heeft zijn voorspelling gedaan: Spanje wereldkampioen!

2 jaar geleden had paul alle wedstrijden (van Duitsland) goed, behalve de finale. Dus we worden gewoon kampioen
Dan zal er een grafstemming hangen Gaan jullie kijken in de stad?
pi_83848903
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan zal er een grafstemming hangen Gaan jullie kijken in de stad?
ben ik niet van plan. Veel te druk denk ik. Maar weet het nog niet zeker. Ligt eraan wat mn vrienden doen
~Si vis amari, ama~
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:44:04 #244
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83851155
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Weekend!

KK, ga je dit jaar al op kamers?
nee, 4 uur per dag met de trein
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83851723
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:44 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

nee, 4 uur per dag met de trein
Als je onderweg een lekker bot hebt om op te bijten...
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:13:04 #246
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83852220
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als je onderweg een lekker bot hebt om op te bijten...
nee bedankt, zelfs dan niet
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83852681
Zou ik ook niet doen. Tilburg is nog geen uurtje voor mij dus dat valt mee
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:57:50 #248
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83853747
Zo ik ben weer thuis. Die buschauffeur van net was echt geweldig.

Zo zouden ze allemaal moeten zijn.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_83854076
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Die buschauffeur van net was echt geweldig.

Zo zouden ze allemaal moeten zijn.
Zeg dan meteen wat er zo geweldig aan was
pi_83854426
Ja, nu ben ik ook benieuwd
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')