Dat is gratis, wou je zeggen?quote:
Op je rug en knietjes naar je borst kan ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als ie nou niet van de face down ass up is dan?
Weet niet waar jij je handdoeken koopt hoorquote:
quote:[..]
Op je rug en knietjes naar je borst kan ook
quote:
Hughquote:
Can I have your number, please?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*gelukkig krijg ik nu een retourtje keulen.. voor een feestje
En hier staat ook al weinig nuttigs..
euh...zondagquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:19 schreef Ang3l het volgende:
Schade Deutschland alles ist vorbei![]()
En zaterdag mogen ze winnen, want ik had ze op nr 3 in de poule staan.
je ava, goeie film.quote:
Dit gaat toch over de wedstrijd om de derde plek?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:27 schreef creno het volgende:
Bah, hoofdpijn, dus ik ga zo maar eens slapen.
minder doorslobbertjes voor jouquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:27 schreef mike_hunt het volgende:
ja, ik dacht dat ie Nederland bedoelde. Sorry.![]()
Toen ik het al las...
één van je scharrels?quote:
IK BEN VERLIIIEEEEFFFFDDDDDD TOT ACHTER IN MN OOOORENquote:
Nee zaterdag. Duitsland mag zaterdag winnen. Want ik heb ze op nr 3 in de poule staan.quote:
das geen SIenekequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
IK BEN VERLIIIEEEEFFFFDDDDDD TOT ACHTER IN MN OOOOREN
DAT KUN JE ZIEEEEEEN EN JA DAT KUN JE HOOOOOOREN
Das die hond van die toverbalquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:34 schreef Yurithemaster het volgende:
is deceit misschien stiekem jordy van loon?
Ja nou oke... op die foto wel...quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op, Bart, het is toch een leuke?
Blockquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:34 schreef Deceit het volgende:
Paul says:
hehe
mis je me?
Stefan S. says:
ja ik mis je
moeten we gaan raden? Geef ons een hint..quote:
je bent de eerste die dat komt melden.quote:
Das ook niet waarquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent de eerste die dat komt melden.
Waxxer natuurlijk.. is toch overduidelijk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moeten we gaan raden? Geef ons een hint..
ik heb met mijn volle verstand staan hossen en dansen hoor..quote:
oh, ja maar ik ben nog relatief nieuw hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier staat ook al weinig nuttigs..
Ik weet zeker dat "in jouw tijd" murp dat wel eens is komen melden, en SuperwormJim ook.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oh, ja maar ik ben nog relatief nieuw hier.
Bert?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
snel bert vertel niet te snel we schrijven mee
Voor mij nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef Deceit het volgende:
[..]
Waxxer natuurlijk.. is toch overduidelijk!
Hoelang blijft dat 1 van je vele excuses?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent de eerste die dat komt melden.
jajaquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mijn tijd? grapjas..quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat "in jouw tijd" murp dat wel eens is komen melden, en SuperwormJim ook.
Ik vind dat wel gezelligquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet toch op "invoeren" klikken, kan er net zo goed een berichtje bij toch.
één van de velen? you fuckerquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoelang blijft dat 1 van je vele excuses?
Ook vrijgezelligquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet toch op "invoeren" klikken, kan er net zo goed een berichtje bij toch.
je bent nog niet outquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
één van de velen? you fucker![]()
wat is dan de rest?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef Deceit het volgende:
TV nicht hier?
Hoorde ik nu dat Rombouts toch een scherm op de Parade gaat plaatsen zondag?!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
je bent nog niet out
je hebt pijn aan je hoofd
je hebt teveel gedronken
je bent nog stoned
de banden waren op
je hebt een sponsor oorloch met michelin
de rubbertjes waren weg
do i need to go on babe?
jackin' for pussy?quote:
Auch hehequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, heb je nog een leuke man voor me?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, heb je nog een leuke man voor me?![]()
Dat zeg ik ook altijdquote:[..]
Je moet iets terwijl je je nagels lakt he.
Je vim verhalen..quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
één van de velen? you fucker![]()
wat is dan de rest?
die ga ik ook maar eens bekijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:56 schreef Deceit het volgende:
* Deceit zit klaar voor episode 5 van persons unknown
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:53 schreef Myraela het volgende:
[quote]Je moet iets terwijl je je nagels lakt he.
oh, o.k. de nicht, threw me off.quote:
quote:
quote:
vast niet de eerste keerquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik verslikte me....
![]()
dat was maar een paar keer.
nou ja, dat valt ook wel mee hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij wel met al je verhalen en links
Ja, en dat werkt ook echt primaquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo eentje die zich puur als homo voordoet zodat de meisjes zich fijn bij je voelen he?
ook zon excuus ja.. "ik heb nog last van de laatste keer"quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik schreeuwde de boel bij elkaar hier.![]()
bekende truukquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo eentje die zich puur als homo voordoet zodat de meisjes zich fijn bij je voelen he?
op de vorige pagina heb je 2 foto's gepostquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou ja, dat valt ook wel mee hoor.
ja, maar iedereen doet dat. dus niets ik-met-mijn-links.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op de vorige pagina heb je 2 foto's gepost
zei dit keer toch ook niet vieze linksquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar iedereen doet dat. dus niets ik-met-mijn-links.
Je kunt daardoor wel aan heel veel dingen zitten die anders niet mogenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
laatste moment werd het pas leuk/spannendquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:37 schreef Deceit het volgende:
kutttzooi aflevering nu al afgelopen
Vond heel de aflevering eigenlijk spannend.. Die battlestar-ster in de kluis met dat mes was fierce!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
laatste moment werd het pas leuk/spannend
Dan heb je wel acht armen nodig om je af te rukkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:18 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)t_superpenis_ontdekt
Een inktvis met een penis van 67 cm, die in erecte toestand bijna net zo groot is als het beest zelf.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:46 schreef wonderer het volgende:
En toen had ik ineens een zwager minder...![]()
Weet ik niet precies, maar waarschijnlijk met de helicopter gecrasht (kustwacht).quote:
Vervelend nieuws, Heel veel sterktequote:Op donderdag 8 juli 2010 02:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, maar waarschijnlijk met de helicopter gecrasht (kustwacht).
Nogal. Het is nog wat onwezenlijk... het wil nog niet helemaal doordringen. Zijn vrouw (Brads zus) en drie kinderen (de jongste is zes maanden of zo) zijn net gister hier aangekomen voor een paar weken vakantie.. De kinderen weten het nog niet eens.quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vervelend nieuws, Heel veel sterkte
Lijkt me vreselijk om te horen en dan vooral als je ook nog kinderen hebtquote:Op donderdag 8 juli 2010 02:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nogal. Het is nog wat onwezenlijk... het wil nog niet helemaal doordringen. Zijn vrouw (Brads zus) en drie kinderen (de jongste is zes maanden of zo) zijn net gister hier aangekomen voor een paar weken vakantie.. De kinderen weten het nog niet eens.
Zo onwerkelijk..
Mooi dan kun je meteen door naar mijn kantoor. Kun je daar aan de slag. Neem ik wel vrij vandaag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:17 schreef keizerpinguin het volgende:
goedemorgen........![]()
Bijna klaar met werken!
Bedankt...quote:
Ik heb vanmiddag nog een BBBQ = bedrijfsBBQ dus dan ga ik sowieso laterquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben traag vanmorgen... kortom: ik ga een trein later pakken
Brads zus heeft wel wat anders aan haar hoofd dan ons telefonisch op de hoogte houden, denk ik. We zullen het uiteindelijk allemaal wel horen, maar nu nog niet. Andere prio's.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:15 schreef Vlarp het volgende:
Ja, maar dat je dat dan van nieuwssites moet halen. Lijkt me heel bizar eigenlijk.
Een lang ziektebed is anders ook geen pretje hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij ziektebed kan je jezelf er nog mentaal op voorbereiden. Dit is echt plotseling en totaal onverwacht. En het lijkt me echt een hele enge manier om te moeten overlijden. Arm gezin en familie. Arme man.
Natuurlijk is beiden vreselijk, maar ik bedoel dat als je als familie iemand hebt die terminaal ziek is ofzo, dat je dan jezelf er mentaal (een beetje) op kunt voorbereiden. Dit zie je niet aankomen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een lang ziektebed is anders ook geen pretje hoor.
Dus ik vraag me af waar je achteraf beter mee af bent.
Beide is niet leuk.
Van de andere kant zie je bij een ziektebed je geliefde wel lijden, en dat zie je nu niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk is beiden vreselijk, maar ik bedoel dat als je als familie iemand hebt die terminaal ziek is ofzo, dat je dan jezelf er mentaal (een beetje) op kunt voorbereiden. Dit zie je niet aankomen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef Deceit het volgende:
TV nicht hier?
Hoorde ik nu dat Rombouts toch een scherm op de Parade gaat plaatsen zondag?!
Ik had het nog gezien!quote:
Ladies and Gentlemen, we've got him!quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Nou heb eindelijk de jongen gezien waarvan logistiek dacht dat het een homo was.
Mijn gaydar zei:
DING DING DING WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT DING DING DING RED ALERT RED ALERT
Er spoten zowat regenbogen en glitters uit.
Ja dus
Wonderer, wat afschuwelijk, ik wens je veel sterkte, ik weet hoe close je met schoonfamilie kunt worden, veel sterkte ook voor Bradquote:Op donderdag 8 juli 2010 06:08 schreef wonderer het volgende:
Google news
Nieuwsartikels. Echt heel bizar om iets over je eigen familie te lezen zo.
Ken ik die?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kreeg gisteren van een van mijn beste vriendinnen te horen dat ze vandaag voor de 3de keer opgenomen wordt voor een hartfilmpje, doordat ze gemiddeld 30 slaapapneu's per nacht heeft krijgt ze te weinig rust, haar hart met name, maar ook haar hersenen, ze begint ook al woorden verkeerd te schrijven.
Heel afschuwelijk.
Zij heeft een bloemenzaak bij ons in het dorp, als ik geen homo zou zijn zou iedereen ons als het perfecte stel zien, waarschijnlijk omdat ze ook zo stevig is.
dat ene jongetje heeft hem meegenomenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:01 schreef Ang3l het volgende:
De anderen zijn gecatnapped denk ik.
het zijn er 2 en het zijn poezenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat ene jongetje heeft hem meegenomen
Zonder shirt en zo?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:35 schreef Steve het volgende:
Best verkoelend, even in het water liggen.
Vooral niet op facebook ofzo kijken dan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
Zonder shirt en zo?
In je zwembroek?
Lijf glinsterend in het water?
Heul nie verkoelend voelt dat nu, hierzo
"hey lekker ding neuken?"quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet echt vaker een pak aan doen geloof ik... wat ik vandaag toch allemaal niet aan opmerkingen heb gekregen
nee de complimenten waren iets subtielerquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
"hey lekker ding neuken?"zoiets?
pics dan maar weer?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee de complimenten waren iets subtieler
Maar ook mensen die net iets te lang naar je staren enzo... goed voor het zelfvertrouwen
Mijn pak is al uit... en nee ook daar heb ik geen pics vanquote:
dan maak je die tochquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn pak is al uit... en nee ook daar heb ik geen pics van
Ik weet hoe ik eruit ziequote:
Nee! Ondanks de salarisverhoging van vandaag: NEE!quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet echt vaker een pak aan doen geloof ik... wat ik vandaag toch allemaal niet aan opmerkingen heb gekregen
Misschien kom je me nog eens tegenquote:
lijkt me sterk ik kom nooit in brabantquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kom je me nog eens tegen
Waarom ga ik dan trouwen met iemand die in pak moet gaan werken!?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee! Ondanks de salarisverhoging van vandaag: NEE!
Waitwhut? Trouwenquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom ga ik dan trouwen met iemand die in pak moet gaan werken!?
Een "Wie is die gek die met deze hitte in pak rondloopt?"-staar?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Maar ook mensen die net iets te lang naar je staren enzo...
Oh...quote:goed voor het zelfvertrouwen
Dat zou ook kunnen maar dan zou ik het signaal compleet verkeerd geïnterpreteerd hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een "Wie is die gek die met deze hitte in pak rondloopt?"-staar?
[..]
Oh...![]()
Ho.quote:
Je krijgt het niet kado.quote:
Die doen tegenwoordig heel wat anders:quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, het lied wat de dwergen zingen van Sneeuwwitje.
kijk nou wat er in nuenen gefilmd isquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Arme Omrie!
[/quoteki[quote]Op donderdag 8 juli 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Arme Omrie!
He, ik ken haar! Charlotte heet ze volgens mij. Ooit op het Eckart mee te maken gehad.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk nou wat er in nuenen gefilmd is
je kent hem ook, dat is Wouter, van gaydinay, het vriendje van Thomasquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, ik ken haar! Charlotte heet ze volgens mij. Ooit op het Eckart mee te maken gehad.
Ja, hem herkende ik inderdaad ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je kent hem ook, dat is Wouter, van gaydinay, het vriendje van Thomas
Je hebt mailquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, hem herkende ik inderdaad ook.
Hoe weet je dat? Heb je zijn inbox gehackt of zo?quote:
Ik zag hetquote:
Haha wel weer leuk gevondenquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Hallo. Ik zwalk nu laddertje zat door de stad.
Nja als je op dieet bent, betekend dat niet dat je het menu niet mag bekijken...quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit tegenover een knappe tennisser / skater in de trein![]()
Waarom?!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Hallo. Ik zwalk nu laddertje zat door de stad.
Menu's lezen is leukquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja als je op dieet bent, betekend dat niet dat je het menu niet mag bekijken...
Hahahahaquote:
Heeft ie een tennisracket én skates bij dat je het verschil niet ziet?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit tegenover een knappe tennisser / skater in de trein![]()
Ik gok dat ie een beetje hips is, dan zie je dat verschil niet meer zo goedquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft ie een tennisracket én skates bij dat je het verschil niet ziet?
Ja! Skates onder de bank, tennisracket in z'n tas....quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft ie een tennisracket én skates bij dat je het verschil niet ziet?
Mis gegokt, probeer het nog eensquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik gok dat ie een beetje hips is, dan zie je dat verschil niet meer zo goed
Dan zal het wel een tennisser zijn... ik draag ook altijd skates op de tennisbaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja! Skates onder de bank, tennisracket in z'n tas....
Dan denk ik dat ie skates EN tennisgear bij zich heeft?quote:
Had een etentje met die mooie hetero van t werk. Te veel rosé.quote:
En heb je hem al bekeerd?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had een etentje met die mooie hetero van t werk. Te veel rosé.
Geloof je me niet ofzo!?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zal het wel een tennisser zijn... ik draag ook altijd skates op de tennisbaan
Tuurlijk welquote:
Ik maak nooit ruzie....quote:
Ja hoor... er is een discussie en WIE is er weer bij?quote:
Vlarp weerquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja hoor... er is een discussie en WIE is er weer bij?
Ja ongelofelijkquote:
Hij moest naar huis van de vriendinquote:
Ben nog niet thuis. Ik zwalk nog.quote:
quote:
Heuj wat irritantquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
Maar volgens iets op de homepage van het forum stond dat dit pas geprobeerd zou worden tijdens de finale van het wk...
En hier ververst ie niet automatisch, maar krijg ik boven het reageerveld een melding ala twitter dat er nieuwe updates zijn...
Ik weet ook niet waarom iedereen 'm nu heeft.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
Maar volgens iets op de homepage van het forum stond dat dit pas geprobeerd zou worden tijdens de finale van het wk...
En hier ververst ie niet automatisch, maar krijg ik boven het reageerveld een melding ala twitter dat er nieuwe updates zijn...
Ja heb ik ook... het enige dat ie uit zichzelf ververst is mijn actieve topiclijst...quote:
Ow dan ga ik even wachten tot iemand reageertquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom iedereen 'm nu heeft.
En die melding krijg je wanneer je in het reageervenster geklikt hebt, dan gaan de auto-updates op pauze (omdat anders typen bijzonder vervelend zou zijn, als je steeds naar onder moet scrollen.
Bovenin, naast "reageer" staat een schuifbalkje waarin je kunt aangeven binnen hoeveel tijd ie moet verversenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:31 schreef wonderer het volgende:
Kan dat niet uit? Dat verversen? Bah, moet ik alle opties weer nalopen. En mijn eigen posts hebben geen kleurtje meer.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom post er nu niemand als ik daarop zit te wachten?
TE LAATquote:
ook eindelijk weer nuchterquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
vette nwe layout
werd tijd het zag er allemaal zo uit als word 5.1
Op 0 zetten. Dat is uit.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:35 schreef wonderer het volgende:
Maximum is 60 seconden... Daar heb ik geen zin in, moet uitAnders raak ik in de war.
Helemaal naar links schuiven...quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:35 schreef wonderer het volgende:
Maximum is 60 seconden... Daar heb ik geen zin in, moet uitAnders raak ik in de war.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |