Menu's lezen is leukquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja als je op dieet bent, betekend dat niet dat je het menu niet mag bekijken...
Hahahahaquote:
Heeft ie een tennisracket én skates bij dat je het verschil niet ziet?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit tegenover een knappe tennisser / skater in de trein![]()
Ik gok dat ie een beetje hips is, dan zie je dat verschil niet meer zo goedquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft ie een tennisracket én skates bij dat je het verschil niet ziet?
Ja! Skates onder de bank, tennisracket in z'n tas....quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft ie een tennisracket én skates bij dat je het verschil niet ziet?
Mis gegokt, probeer het nog eensquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik gok dat ie een beetje hips is, dan zie je dat verschil niet meer zo goed
Dan zal het wel een tennisser zijn... ik draag ook altijd skates op de tennisbaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja! Skates onder de bank, tennisracket in z'n tas....
Dan denk ik dat ie skates EN tennisgear bij zich heeft?quote:
Had een etentje met die mooie hetero van t werk. Te veel rosé.quote:
En heb je hem al bekeerd?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had een etentje met die mooie hetero van t werk. Te veel rosé.
Geloof je me niet ofzo!?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zal het wel een tennisser zijn... ik draag ook altijd skates op de tennisbaan
Tuurlijk welquote:
Ik maak nooit ruzie....quote:
Ja hoor... er is een discussie en WIE is er weer bij?quote:
Vlarp weerquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja hoor... er is een discussie en WIE is er weer bij?
Ja ongelofelijkquote:
Hij moest naar huis van de vriendinquote:
Ben nog niet thuis. Ik zwalk nog.quote:
quote:
Heuj wat irritantquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
Maar volgens iets op de homepage van het forum stond dat dit pas geprobeerd zou worden tijdens de finale van het wk...
En hier ververst ie niet automatisch, maar krijg ik boven het reageerveld een melding ala twitter dat er nieuwe updates zijn...
Ik weet ook niet waarom iedereen 'm nu heeft.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
Maar volgens iets op de homepage van het forum stond dat dit pas geprobeerd zou worden tijdens de finale van het wk...
En hier ververst ie niet automatisch, maar krijg ik boven het reageerveld een melding ala twitter dat er nieuwe updates zijn...
Ja heb ik ook... het enige dat ie uit zichzelf ververst is mijn actieve topiclijst...quote:
Ow dan ga ik even wachten tot iemand reageertquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom iedereen 'm nu heeft.
En die melding krijg je wanneer je in het reageervenster geklikt hebt, dan gaan de auto-updates op pauze (omdat anders typen bijzonder vervelend zou zijn, als je steeds naar onder moet scrollen.
Bovenin, naast "reageer" staat een schuifbalkje waarin je kunt aangeven binnen hoeveel tijd ie moet verversenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:31 schreef wonderer het volgende:
Kan dat niet uit? Dat verversen? Bah, moet ik alle opties weer nalopen. En mijn eigen posts hebben geen kleurtje meer.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom post er nu niemand als ik daarop zit te wachten?
TE LAATquote:
ook eindelijk weer nuchterquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
vette nwe layout
werd tijd het zag er allemaal zo uit als word 5.1
Op 0 zetten. Dat is uit.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:35 schreef wonderer het volgende:
Maximum is 60 seconden... Daar heb ik geen zin in, moet uitAnders raak ik in de war.
Helemaal naar links schuiven...quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:35 schreef wonderer het volgende:
Maximum is 60 seconden... Daar heb ik geen zin in, moet uitAnders raak ik in de war.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |