dat ene jongetje heeft hem meegenomenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:01 schreef Ang3l het volgende:
De anderen zijn gecatnapped denk ik.
het zijn er 2 en het zijn poezenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat ene jongetje heeft hem meegenomen
Zonder shirt en zo?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:35 schreef Steve het volgende:
Best verkoelend, even in het water liggen.
Vooral niet op facebook ofzo kijken dan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
Zonder shirt en zo?
In je zwembroek?
Lijf glinsterend in het water?
Heul nie verkoelend voelt dat nu, hierzo
"hey lekker ding neuken?"quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet echt vaker een pak aan doen geloof ik... wat ik vandaag toch allemaal niet aan opmerkingen heb gekregen
nee de complimenten waren iets subtielerquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
"hey lekker ding neuken?"zoiets?
pics dan maar weer?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee de complimenten waren iets subtieler
Maar ook mensen die net iets te lang naar je staren enzo... goed voor het zelfvertrouwen
Mijn pak is al uit... en nee ook daar heb ik geen pics vanquote:
dan maak je die tochquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn pak is al uit... en nee ook daar heb ik geen pics van
Ik weet hoe ik eruit ziequote:
Nee! Ondanks de salarisverhoging van vandaag: NEE!quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet echt vaker een pak aan doen geloof ik... wat ik vandaag toch allemaal niet aan opmerkingen heb gekregen
Misschien kom je me nog eens tegenquote:
lijkt me sterk ik kom nooit in brabantquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kom je me nog eens tegen
Waarom ga ik dan trouwen met iemand die in pak moet gaan werken!?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee! Ondanks de salarisverhoging van vandaag: NEE!
Waitwhut? Trouwenquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom ga ik dan trouwen met iemand die in pak moet gaan werken!?
Een "Wie is die gek die met deze hitte in pak rondloopt?"-staar?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Maar ook mensen die net iets te lang naar je staren enzo...
Oh...quote:goed voor het zelfvertrouwen
Dat zou ook kunnen maar dan zou ik het signaal compleet verkeerd geïnterpreteerd hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een "Wie is die gek die met deze hitte in pak rondloopt?"-staar?
[..]
Oh...![]()
Ho.quote:
Je krijgt het niet kado.quote:
Die doen tegenwoordig heel wat anders:quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, het lied wat de dwergen zingen van Sneeuwwitje.
kijk nou wat er in nuenen gefilmd isquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Arme Omrie!
[/quoteki[quote]Op donderdag 8 juli 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Arme Omrie!
He, ik ken haar! Charlotte heet ze volgens mij. Ooit op het Eckart mee te maken gehad.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk nou wat er in nuenen gefilmd is
je kent hem ook, dat is Wouter, van gaydinay, het vriendje van Thomasquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, ik ken haar! Charlotte heet ze volgens mij. Ooit op het Eckart mee te maken gehad.
Ja, hem herkende ik inderdaad ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je kent hem ook, dat is Wouter, van gaydinay, het vriendje van Thomas
Je hebt mailquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, hem herkende ik inderdaad ook.
Hoe weet je dat? Heb je zijn inbox gehackt of zo?quote:
Ik zag hetquote:
Haha wel weer leuk gevondenquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Hallo. Ik zwalk nu laddertje zat door de stad.
Nja als je op dieet bent, betekend dat niet dat je het menu niet mag bekijken...quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit tegenover een knappe tennisser / skater in de trein![]()
Waarom?!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Hallo. Ik zwalk nu laddertje zat door de stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |