quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:46 schreef wonderer het volgende:
En toen had ik ineens een zwager minder...![]()
Weet ik niet precies, maar waarschijnlijk met de helicopter gecrasht (kustwacht).quote:
Vervelend nieuws, Heel veel sterktequote:Op donderdag 8 juli 2010 02:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, maar waarschijnlijk met de helicopter gecrasht (kustwacht).
Nogal. Het is nog wat onwezenlijk... het wil nog niet helemaal doordringen. Zijn vrouw (Brads zus) en drie kinderen (de jongste is zes maanden of zo) zijn net gister hier aangekomen voor een paar weken vakantie.. De kinderen weten het nog niet eens.quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vervelend nieuws, Heel veel sterkte
Lijkt me vreselijk om te horen en dan vooral als je ook nog kinderen hebtquote:Op donderdag 8 juli 2010 02:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nogal. Het is nog wat onwezenlijk... het wil nog niet helemaal doordringen. Zijn vrouw (Brads zus) en drie kinderen (de jongste is zes maanden of zo) zijn net gister hier aangekomen voor een paar weken vakantie.. De kinderen weten het nog niet eens.
Zo onwerkelijk..
Mooi dan kun je meteen door naar mijn kantoor. Kun je daar aan de slag. Neem ik wel vrij vandaag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:17 schreef keizerpinguin het volgende:
goedemorgen........![]()
Bijna klaar met werken!
Bedankt...quote:
Ik heb vanmiddag nog een BBBQ = bedrijfsBBQ dus dan ga ik sowieso laterquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben traag vanmorgen... kortom: ik ga een trein later pakken
Brads zus heeft wel wat anders aan haar hoofd dan ons telefonisch op de hoogte houden, denk ik. We zullen het uiteindelijk allemaal wel horen, maar nu nog niet. Andere prio's.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:15 schreef Vlarp het volgende:
Ja, maar dat je dat dan van nieuwssites moet halen. Lijkt me heel bizar eigenlijk.
Een lang ziektebed is anders ook geen pretje hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij ziektebed kan je jezelf er nog mentaal op voorbereiden. Dit is echt plotseling en totaal onverwacht. En het lijkt me echt een hele enge manier om te moeten overlijden. Arm gezin en familie. Arme man.
Natuurlijk is beiden vreselijk, maar ik bedoel dat als je als familie iemand hebt die terminaal ziek is ofzo, dat je dan jezelf er mentaal (een beetje) op kunt voorbereiden. Dit zie je niet aankomen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een lang ziektebed is anders ook geen pretje hoor.
Dus ik vraag me af waar je achteraf beter mee af bent.
Beide is niet leuk.
Van de andere kant zie je bij een ziektebed je geliefde wel lijden, en dat zie je nu niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk is beiden vreselijk, maar ik bedoel dat als je als familie iemand hebt die terminaal ziek is ofzo, dat je dan jezelf er mentaal (een beetje) op kunt voorbereiden. Dit zie je niet aankomen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef Deceit het volgende:
TV nicht hier?
Hoorde ik nu dat Rombouts toch een scherm op de Parade gaat plaatsen zondag?!
Ik had het nog gezien!quote:
Ladies and Gentlemen, we've got him!quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Nou heb eindelijk de jongen gezien waarvan logistiek dacht dat het een homo was.
Mijn gaydar zei:
DING DING DING WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT DING DING DING RED ALERT RED ALERT
Er spoten zowat regenbogen en glitters uit.
Ja dus
Wonderer, wat afschuwelijk, ik wens je veel sterkte, ik weet hoe close je met schoonfamilie kunt worden, veel sterkte ook voor Bradquote:Op donderdag 8 juli 2010 06:08 schreef wonderer het volgende:
Google news
Nieuwsartikels. Echt heel bizar om iets over je eigen familie te lezen zo.
Ken ik die?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kreeg gisteren van een van mijn beste vriendinnen te horen dat ze vandaag voor de 3de keer opgenomen wordt voor een hartfilmpje, doordat ze gemiddeld 30 slaapapneu's per nacht heeft krijgt ze te weinig rust, haar hart met name, maar ook haar hersenen, ze begint ook al woorden verkeerd te schrijven.
Heel afschuwelijk.
Zij heeft een bloemenzaak bij ons in het dorp, als ik geen homo zou zijn zou iedereen ons als het perfecte stel zien, waarschijnlijk omdat ze ook zo stevig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |