Waxxer natuurlijk.. is toch overduidelijk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moeten we gaan raden? Geef ons een hint..
ik heb met mijn volle verstand staan hossen en dansen hoor..quote:
oh, ja maar ik ben nog relatief nieuw hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier staat ook al weinig nuttigs..
Ik weet zeker dat "in jouw tijd" murp dat wel eens is komen melden, en SuperwormJim ook.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oh, ja maar ik ben nog relatief nieuw hier.
Bert?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
snel bert vertel niet te snel we schrijven mee
Voor mij nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef Deceit het volgende:
[..]
Waxxer natuurlijk.. is toch overduidelijk!
Hoelang blijft dat 1 van je vele excuses?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent de eerste die dat komt melden.
jajaquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mijn tijd? grapjas..quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat "in jouw tijd" murp dat wel eens is komen melden, en SuperwormJim ook.
Ik vind dat wel gezelligquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet toch op "invoeren" klikken, kan er net zo goed een berichtje bij toch.
één van de velen? you fuckerquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoelang blijft dat 1 van je vele excuses?
Ook vrijgezelligquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet toch op "invoeren" klikken, kan er net zo goed een berichtje bij toch.
je bent nog niet outquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
één van de velen? you fucker![]()
wat is dan de rest?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef Deceit het volgende:
TV nicht hier?
Hoorde ik nu dat Rombouts toch een scherm op de Parade gaat plaatsen zondag?!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
je bent nog niet out
je hebt pijn aan je hoofd
je hebt teveel gedronken
je bent nog stoned
de banden waren op
je hebt een sponsor oorloch met michelin
de rubbertjes waren weg
do i need to go on babe?
jackin' for pussy?quote:
Auch hehequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, heb je nog een leuke man voor me?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, heb je nog een leuke man voor me?![]()
Dat zeg ik ook altijdquote:[..]
Je moet iets terwijl je je nagels lakt he.
Je vim verhalen..quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
één van de velen? you fucker![]()
wat is dan de rest?
die ga ik ook maar eens bekijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:56 schreef Deceit het volgende:
* Deceit zit klaar voor episode 5 van persons unknown
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:53 schreef Myraela het volgende:
[quote]Je moet iets terwijl je je nagels lakt he.
oh, o.k. de nicht, threw me off.quote:
quote:
quote:
vast niet de eerste keerquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik verslikte me....
![]()
dat was maar een paar keer.
nou ja, dat valt ook wel mee hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij wel met al je verhalen en links
Ja, en dat werkt ook echt primaquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo eentje die zich puur als homo voordoet zodat de meisjes zich fijn bij je voelen he?
ook zon excuus ja.. "ik heb nog last van de laatste keer"quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik schreeuwde de boel bij elkaar hier.![]()
bekende truukquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo eentje die zich puur als homo voordoet zodat de meisjes zich fijn bij je voelen he?
op de vorige pagina heb je 2 foto's gepostquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou ja, dat valt ook wel mee hoor.
ja, maar iedereen doet dat. dus niets ik-met-mijn-links.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op de vorige pagina heb je 2 foto's gepost
zei dit keer toch ook niet vieze linksquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar iedereen doet dat. dus niets ik-met-mijn-links.
Je kunt daardoor wel aan heel veel dingen zitten die anders niet mogenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
laatste moment werd het pas leuk/spannendquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:37 schreef Deceit het volgende:
kutttzooi aflevering nu al afgelopen
Vond heel de aflevering eigenlijk spannend.. Die battlestar-ster in de kluis met dat mes was fierce!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
laatste moment werd het pas leuk/spannend
Dan heb je wel acht armen nodig om je af te rukkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:18 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)t_superpenis_ontdekt
Een inktvis met een penis van 67 cm, die in erecte toestand bijna net zo groot is als het beest zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |