quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:19 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)anje_kampioen__.html
Octupus voorspelt dat Oranje kampioen wordt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
En wat zegt dat kleine ijsbeertje ervan?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:51 schreef Jian het volgende:
Sterkte voor alle mensen hier die "worstelen" met echt belangrijke zaken![]()
en voor de rest; Spanje wordt Wereldkampioen![]()
Rare ava's, 't lijkt wel een sekte
Ik las seksenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Sekte!
hahahhaquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:17 schreef Jian het volgende:
Kroonprins Willem-Alexander gelooft in wereldtitel Oranje !
"Het komt zeker goed"
Ja, ja, ik vertrouw 'm voor geen cent![]()
Een prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
maar wij hebben nog altijd Suarez, of wordt hij ook weggekocht bij AJAXquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het nadeel van 't succes is dat Ajax weer een rampseizoen tegemoet gaat. Eerst wordt de halve selectie weggeplundert door de topclubs, en de rest van de toppers is moe voordat ze beginnen.
Ik zie dat als een bijkomend voordeelquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het nadeel van 't succes is dat Ajax weer een rampseizoen tegemoet gaat. Eerst wordt de halve selectie weggeplundert door de topclubs, en de rest van de toppers is moe voordat ze beginnen.
ja, jijquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie dat als een bijkomend voordeel
Ja, maar ik kon 'm toen nog niet op joetjoep vinden, anders had ik 'm hier wel gepostquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ja, jij
Was er nog een nieuwe versie van Meeuwis / van 't Hek gister? Ben naar bed gegaan om 11u.
toch een heavy dagje dus, zo voor de grote dag. Sterktequote:Op donderdag 8 juli 2010 09:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus wordt vandaag opgenomen en krijgt ze nog allerlei onderzoeken. Vandaag krijgt ze ook pas de operatietijd van morgen te horen.
daar dacht ik ook meteen aan toen ik die post over die flatscreen las, hehequote:Op donderdag 8 juli 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is toch ook een energiemaatschappij waar je een jaar (?) gratis energie krijgt als Nederland kampioen wordt? Dat hele bedrijf zit zeker de hele dag voor Spanje te duimen.
En een goedemorgen!
slappe thee is ook lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:33 schreef Laysa het volgende:
Sterkte Deis....ik kan helaas geen kaarsje aansteken voor jullie dus dat doe ik wel in gedachten....denk aan jullie...
Tot nu toe zit alles er nog in...maar ben echt knalrood-------->die kleur dus
...
Zodra ik misselijk of wat dan ook word krijg ik pillen...geen koffie meer voor mij maar wel slappe thee....Pijnstilling krijg ik ook weer ouderwets...lekker aan de diclofanac
Ja, en al had Duitsland gewonnen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:17 schreef Jian het volgende:
"Het komt zeker goed"
Een prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
valt mee hoor, ik heb daar niet zo'n last vanquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ja wat misselijkheid aan gaat zijn jij en Marrije de experts op dit moment...jij ook rustig aan....Ik ga ff een dutje tot 11 uur doen
De finale is een mooie kans om die Spanjolen betaald te zetten voor de 80-jarige oorlog.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:17 schreef Jian het volgende:
"Het komt zeker goed"
Een prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
Daar hebben de Vlamingen, toen nog behorend tot ons landje, niet echt veel aanquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De finale is een mooie kans om die Spanjolen betaald te zetten voor de 80-jarige oorlog.
Hadden ze maar beter moeten voetballen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Daar hebben de Vlamingen, toen nog behorend tot ons landje, niet echt veel aan
Ik hoorde dat ze the oldest boyband in the world genoemd werden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
Die heb ik denk ik gemist, maar ik geloof wel dat ik de kern snap.
Dat ze de oudste boyband zijn?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:14 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo lachen om die BBC opmerking.
Ja, Ian schreef dat. Ik heb gezocht naar die quote maar hij is weg!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze the oldest boyband in the world genoemd werden.
Trainer en assistent van fc Duitsland.quote:
quote:
Zo, die is goed met vertalen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:02 schreef Gert het volgende:
Niet te diep denken vermoederlijk. Bassie und Adriaan?![]()
Aaaaaaaaah neeeeeee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet te diep denken vermoederlijk. Bassie und Adriaan?![]()
You're nog good, cant' you see, brother Louie Louie Louie!
Vennegoor oder Hesselinkquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:08 schreef Gert het volgende:
Wat is Vennegoor of Hesselink in het Duits.
quote:
Jongen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want een naam blijft hetzelfde in een andere taal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha HA! Had ik je mooi beet hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |