Verder nog niets gehoord, gisteravond is ze met taxi (want kinderstoeltje , kinderwagen, alles zat in de auto)quote:
Klinkt alsof jullie net 12 jaar getrouwd zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:34 schreef Laysa het volgende:
oooo en kally komt zo langs...gezellig....en mn lieffie sliiep daarnet nog want ik zag dat zn gordijnen nog dicht waren
Dat klinkt ernstigquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Verder nog niets gehoord, gisteravond is ze met taxi (want kinderstoeltje , kinderwagen, alles zat in de auto)
naar huis gegaan.
Ze zal zo wel bellen.
Hahaquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie net 12 jaar getrouwd zijn, mogguh
Betrapt!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:42 schreef Leandra het volgende:
Laysa, fijn dat je fit genoeg bent om hier te posten na zo'n pittige operatie![]()
Ik hoop dat je de rest van de week een beetje fatsoenlijk doorkomt en dat de misselijkheid hanteerbaar wordt, want van misselijkheid alleen al word je gruwelijk beroerd, sterkte
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Betrapt!![]()
Douchen, ontbijten en dan ben ik er weer!
Ik zie je rond 11!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ja wat misselijkheid aan gaat zijn jij en Marrije de experts op dit moment...jij ook rustig aan....Ik ga ff een dutje tot 11 uur doen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:19 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)anje_kampioen__.html
Octupus voorspelt dat Oranje kampioen wordt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
En wat zegt dat kleine ijsbeertje ervan?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:51 schreef Jian het volgende:
Sterkte voor alle mensen hier die "worstelen" met echt belangrijke zaken![]()
en voor de rest; Spanje wordt Wereldkampioen![]()
Rare ava's, 't lijkt wel een sekte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |