mja, huntelhert vind ik dan nog wel gevaarlijk gaten trekkend en een echt aanvallert (vooral samen met die appelvlaai laatst).quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Uit de ouwe doos dan maar? Dat slaapt lekker vertrouwd in. Op Elia, de vervanger van Van Persie (Kuyt naar het midden, Huntelsneu doodschieten)
quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:08 schreef remlof het volgende:
Spanje was alles behalve superieur. Er kwam bijna geen pass aan, en als ze de bal al hadden durfden ze er nauwelijks mee te lopen, in tegenstelling tot Duitsland.
Spanje kreeg meer kansen dan Duitsland, maar ik vond ze allebei heel matig spelen.
Ze spuiten dr vanalles in om me taai te houdenquote:
Proef je niks ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze spuiten dr vanalles in om me taai te houden![]()
![]()
![]()
Zit nu aan een eitje en broodje kaas maar mn maag weet nog niet of het echt lekker is
Jawel ik proef wel alles maar de Nieuwe medicatie maakt me erg misselijk als het opgehoogd wordt...en dat gaat zo weer gebeurenquote:
De zuster kwam ff allesmeten...ben dr nogquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:55 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat je weer in slaap bent gevallen![]()
geeft niks...
Doe maar lekker rustig aan... en de groetjes aan Kardinaaltje![]()
![]()
doei doei...
en goedenmorgen Deisyy en FANN.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:53 schreef Deisyy het volgende:
Hoi Laysa![]()
Zitten het broodje en eitje er nog in?
Is de pijn vandaag al iets minder dan gisteren? Wees maar een beetje lief voor jezelf en laat maar een pijnstiller aan je rollator hangen als je last hebt
Muller, speelt die nog, of speelde die nog, wordt die niet een beetje te oud?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh ja, en het kwam omdat de scheidsrechter uit de vórige partij ook een kudt was en omdat dankzij hem Müller niet mee mocht spelen waren ze nu zwaar in het nadeel.
Overigens riepen ze vanmiddag nog dat ze ook zonder Müller met op zijn minst 4 doelpunten zouden winnen.
Dat sluit dan mooi aan bij Oranje. Wordt het toch nog spannend.quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:08 schreef remlof het volgende:
Spanje was alles behalve superieur. Er kwam bijna geen pass aan, en als ze de bal al hadden durfden ze er nauwelijks mee te lopen, in tegenstelling tot Duitsland.
Spanje kreeg meer kansen dan Duitsland, maar ik vond ze allebei heel matig spelen.
Mijn zus wordt vandaag opgenomen en krijgt ze nog allerlei onderzoeken. Vandaag krijgt ze ook pas de operatietijd van morgen te horen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en goedenmorgen Deisyy en FANN.
Deisyy weet jij al hoelaat je zusje morgen moet, en is ze al opgenomen of moet ze zich ook morgenochtend melden.
oke, nou we gaan vast duimen voor jullie.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus wordt vandaag opgenomen en krijgt ze nog allerlei onderzoeken. Vandaag krijgt ze ook pas de operatietijd van morgen te horen.
Wat een spanning, dat die komende week maar razendsnel voorbij mag gaan,quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus wordt vandaag opgenomen en krijgt ze nog allerlei onderzoeken. Vandaag krijgt ze ook pas de operatietijd van morgen te horen.
ja stom he, zal ff vertellen, je kon een flatscreen bestellen bij de wehkamp, en als ze dan wereld kampioen werden kosten die flatscreen je niks.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:19 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)anje_kampioen__.html
Octupus voorspelt dat Oranje kampioen wordt.
Er is toch ook een energiemaatschappij waar je een jaar (?) gratis energie krijgt als Nederland kampioen wordt? Dat hele bedrijf zit zeker de hele dag voor Spanje te duimen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:22 schreef Toverheks het volgende:
ja stom he, zal ff vertellen, je kon een flatscreen bestellen bij de wehkamp, en als ze dan wereld kampioen werden kosten die flatscreen je niks.
Verder nog niets gehoord, gisteravond is ze met taxi (want kinderstoeltje , kinderwagen, alles zat in de auto)quote:
Klinkt alsof jullie net 12 jaar getrouwd zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:34 schreef Laysa het volgende:
oooo en kally komt zo langs...gezellig....en mn lieffie sliiep daarnet nog want ik zag dat zn gordijnen nog dicht waren
Dat klinkt ernstigquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Verder nog niets gehoord, gisteravond is ze met taxi (want kinderstoeltje , kinderwagen, alles zat in de auto)
naar huis gegaan.
Ze zal zo wel bellen.
Hahaquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie net 12 jaar getrouwd zijn, mogguh
Betrapt!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:42 schreef Leandra het volgende:
Laysa, fijn dat je fit genoeg bent om hier te posten na zo'n pittige operatie![]()
Ik hoop dat je de rest van de week een beetje fatsoenlijk doorkomt en dat de misselijkheid hanteerbaar wordt, want van misselijkheid alleen al word je gruwelijk beroerd, sterkte
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Betrapt!![]()
Douchen, ontbijten en dan ben ik er weer!
Ik zie je rond 11!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ja wat misselijkheid aan gaat zijn jij en Marrije de experts op dit moment...jij ook rustig aan....Ik ga ff een dutje tot 11 uur doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |