Nederland gaat winnen. Het zal geen walkover worden, maar die spanjolen kunnen gewoon niet scoren. En dat kan Oranje wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij ook niet. Ik weet niet wat het gaat worden zondag, ik hoop voornamelijk: gezellig.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die spanjolen speelden elke kans netjes uit
Dat komt wel goedquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij ook niet. Ik weet niet wat het gaat worden zondag, ik hoop voornamelijk: gezellig.
Maar als we wel winnen heb je qua mogelijkheden er vermoedelijk een stuk meer te neuken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:54 schreef remlof het volgende:
Ow en als wij niet winnen wordt het niet gezellig, maar dan heb je wel meer tijd om te neuken na afloop
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is hier uit de hand gelopen als enige stad in Nederland, na de halve finales. Dus we hebben het over reputatie die hoog gehouden moet worden. Ik probeer nog mini-baksteentjes te scoren voor de 4-jarige hier, lijkt me zó schattig! En dan een foto maken uiteraard: "Zijn eerste bushokje".
Of, als Spanje wint: "Zijn eerste ambassade-ruit"
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar als we wel winnen heb je qua mogelijkheden er vermoedelijk een stuk meer te neuken.
Dan doe je er lekker lang over. Oh God, wat zullen veel mensen moe zijn op maandagquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen die 30 euforische bier hè.. dat werkt dan mogelijk weer wat remmend.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn oude buurtje
Ik hoorde dat de politie er zondag nog meer bovenop zal zitten, prima maar ik denk dat dat juist het tegenovergestelde effect heeft.
Ook best gek he? Dat wij rellen hebben en Amsterdam, Utrecht en Rotterdam niet. Misschien dat het iets te maken heeft met het feit dat ze daar wél wat georganiseerd hadden.
Grote schermen op het malieveld zondag!
(Dan kijk ik ws alsnog gewoon thuis hoor.)
Ik heb Jack nog niet gezien, sterker nog, ik heb de tweede helft op de ARD gekeken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar het gemak waarmee ze ál die kansen creëerden, tegen een team dat vóór deze halve finale nog als een absolute titelfavoriet werd gezien, ook hier.
Er zijn fases geweest waarin de Duitsers echt compleet werden vastgezet en weggetikt. Ze kwamen zelfs minutenlang helemaal niet meer op de helft van Spanje, zelfs niet met wanhopige lange ballen.
Ik zeg niet dat Nederland kansloos is hoor, maar als je puur op voetbalklasse kijkt dan zet ik m'n poet op Spanje. Ze zijn echt héél goed. Of vond Jack van niet?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb Jack nog niet gezien, sterker nog, ik heb de tweede helft op de ARD gekeken.
Maar Spanje heeft de buit al binnen, ze staan voor het eerst in een WK-finale. Dat kennen wij onderhand wel, we willen deze derde keer gewoon wínnen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil maandag ook vrij maar dat kan niet, collega op vakantie.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Had je ook genoeg van Snoeks? Of wilde je het gejank van de Duitsers horen?
En ik denk niet dat Spanje zo redeneert.
Nederland is voor mij de underdog, maar da's mooi. Als ze boven zichzelf uitstijgen en winnen, dan... dan... laat ik een tattoo zetten. Nee Ian, niet van Van Bommel.
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja weet ik nog niet, maar hij komt er wél! Als.
Nee lavenderr, die is niet specifiek genoeg! Dat kan ook slaan op koninginnedag of zo.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met mooie letters:
We waren erbij en dat is prima!
Nu ga ik natuurlijk helemaal hopen dat ze winnen, ben benieuwd. Wel nuchter laten zetten dan he? Dat je niet de volgende dag wakker wordt met het hele nederlands elftal op je rug.
Nee, ik zette de ARD niet op om gejank te horen, ik bleef tot het einde hopen op de duitse gelijkmaker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Had je ook genoeg van Snoeks? Of wilde je het gejank van de Duitsers horen?
En ik denk niet dat Spanje zo redeneert.
Nederland is voor mij de underdog, maar da's mooi. Als ze boven zichzelf uitstijgen en winnen, dan... dan... laat ik een tattoo zetten. Nee Ian, niet van Van Bommel.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik zette de ARD niet op om gejank te horen, ik bleef tot het einde hopen op de duitse gelijkmaker.
En Nederland is niet de underdog, "wij" hebben al twee keer in De Finale gestaan en hebben ook op dit toernooi beter gespeeld dan Spanje.
En ga je de kop van Wesley op je rug laten tatoeren? Geil!
Maar nu Studiosportzomer in de rerun, dus ik ben weg![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ja nee dat gaat niet opvallen nee.
Ik hoorde trouwens dat vrijdag alle kinderen van de groep al om 1600 gehaald waren.
Ze kunnen wel op tijd komen, die ouders.
hoi zkh teun en csquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Deze is wel aardig als tattoo![]()
[ afbeelding ]
je bent toch nie boos, ik bedoelde het goed, hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dom! De NSO is tot zes uur open, dus gewoon meteen na de 2e helft (17:45 afgelopen) erheen scheuren.
En toen werd het verlenging. Da's dan de gok.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi zkh teun en cs![]()
gert is meer van het schaamhaar (wat dan weer een subtiele verwijzing is naar de (ten onrechte)verloren wk's van '74/'78..
hij heeft 'm -de tattoo- al laten zetten vanochtend, moest eigenlijk een verrassing zijn voor ons komende zondag.. liesje heeft natuurlijk weer gelekt via p.m.: "postbus per ongeluk gedeeld" blablabla![]()
:
[ afbeelding ]
wel kjoet, dat oranje hempie, zo sportief is onze gert dan ook wel weer!![]()
mogguh vriendjes
hi gertje!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt je weer uitgeleefd.![]()
Vind jij het liedje van Youp en Guus ook zo leuk? Ze draaien het nu bij S.S. en in het videoclipje is het moment van Jack&Wesley gemonteerd! Zó leuk voor Jack!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je bent toch nie boos, ik bedoelde het goed, hoor![]()
nee, niet verdrietig, malliequote:Op donderdag 8 juli 2010 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik toch!![]()
![]()
Ben je niet verdrietig? Het is toch nog steeds wel leuk om alle SC's door te bladeren, of niet?
Nee hè!Niet hè!
![]()
Check El Pais, de headline is La mejor España se mete en su primera final de un Mundial, dat bedoelde ik, ze worden nu al de hemel ingeprezen omdat ze in De Finale staan. Dat hebben wij al gehad, en ook al hebben de huidige spelers dat niet meegemaakt, maar de pers die de toon zet, en jij en ik, hebben dat wel meegemaaktquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kijk ook mee, want rond elven stond VI hier natuurlijk aan.
Maar ik snap de redenatie niet hoor. Alsof spelers waarvan het gros nog niet eens geboren was destijds, zich laten beïnvloen door finales ergens in de jaren 70. Zoals altijd, wordt deze wedstrijd weer een krachtmeting op kwaliteit en mentaliteit.
Alles kan, maar Spanje heeft het niet makkelijk gehad dit toernooi. Oranje ook niet, maar gofferdomme, heb je ze zien spelen tegen Duitsland, ze bewegen niet! Ze passen bijna alles vanuit stilstand, ze voetballen enorm lui. Ze zijn een goeie tweede, maar de eerste plaats komt ons toe. De koning van Hispanje hebben we altijd geëerd, maar...quote:En daarnaast speelt geluk een factor, en ik moet tot m'n schaamte bekennen dat ik weleens "magisch denk". En Nederland heeft zóveel mee deze WK, ik zie het wel gebeuren dat het lot ons ook in de finale gunstig gezind is.
Maar puur op voetbalkwaliteit: Spanje. Het kan zelfs maar zo 3-0 worden of zo.
Scheelt weer een uurtje naald prikken.
'onze' jongens spelen echt schandalig matig voetbal, er lopen best een paar redelijke voehballurtjes rond, maar godgodgod, wat hebben ze veel geluk..quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Check El Pais, de headline is La mejor España se mete en su primera final de un Mundial, dat bedoelde ik, ze worden nu al de hemel ingeprezen omdat ze in De Finale staan. Dat hebben wij al gehad, en ook al hebben de huidige spelers dat niet meegemaakt, maar de pers die de toon zet, en jij en ik, hebben dat wel meegemaakt
[..]
Alles kan, maar Spanje heeft het niet makkelijk gehad dit toernooi. Oranje ook niet, maar gofferdomme, heb je ze zien spelen tegen Duitsland, ze bewegen niet! Ze passen bijna alles vanuit stilstand, ze voetballen enorm lui. Ze zijn een goeie tweede, maar de eerste plaats komt ons toe. De koning van Hispanje hebben we altijd geëerd, maar...
![]()
Vergelijk de halve finale van gister eens met die van vandaag. Ik had het over het spel van Duitsland hè? Oranje speelde een uur kut, Spanje een uur en een kwartier en Duitsland anderhalf uurquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'onze' jongens spelen echt schandalig matig voetbal, er lopen best een paar redelijke voehballurtjes rond, maar godgodgod, wat hebben ze veel geluk..
desalniettemin wel erg leuk dat ze zo ver komen met prutsers als van persie, van der vaart en boelaroes in de gelederen![]()
![]()
ja, had ik niet verwacht (dat duitsland zo zou onderpresteren). jij wel?quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergelijk de halve finale van gister eens met die van vandaag. Ik had het over het spel van Duitsland hè? Oranje speelde een uur kut, Spanje een uur en een kwartier en Duitsland anderhalf uur
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
wel grappig dat derksen (of van der gijp; weet ik niet meer zeker..) nog refereerde aan het tobbuhdansen bij de tros wat hij zo knap deed![]()
yes!, een malt of 8 de man denk!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was genieten hè!
"Fiets'm er in!" zei Johan (Derksen).
Ook al zo gemeen, want het heet al tijden Ter Land Ter Zee En In De Lucht.
Anyway, als we de finale winnen zondag moeten we eens een biertje gaan drinken!![]()
![]()
Laat ik m'n nieuwe tattoo zien! (op m'n arm hoor, no worries)
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergelijk de halve finale van gister eens met die van vandaag. Ik had het over het spel van Duitsland hè? Oranje speelde een uur kut, Spanje een uur en een kwartier en Duitsland anderhalf uur
is best wel een aardig idee!quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het haast genant hoe de Duitsers gedurende grote delen van de wedstrijd werden weggetikt.
Spanje was superieur. Het enige wat hoopvol is, is dat ze zich vaak geen raad weten met hun overmacht.
Maar ja: om nou te zeggen dat onze voorhoede zo lekker makkelijk scoort...
Ik ga flink geld zetten op Spanje, en als Nederland dan wint kan me die paar meier ook niet meer verrotten.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yes!, een malt of 8 de man denk!!![]()
okee, ben benieuwd!
hep je nog een leuk muziekje? dan ga ik daarna dromen over de stevige billen van jack
mja, huntelhert vind ik dan nog wel gevaarlijk gaten trekkend en een echt aanvallert (vooral samen met die appelvlaai laatst).quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Uit de ouwe doos dan maar? Dat slaapt lekker vertrouwd in. Op Elia, de vervanger van Van Persie (Kuyt naar het midden, Huntelsneu doodschieten)
quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:08 schreef remlof het volgende:
Spanje was alles behalve superieur. Er kwam bijna geen pass aan, en als ze de bal al hadden durfden ze er nauwelijks mee te lopen, in tegenstelling tot Duitsland.
Spanje kreeg meer kansen dan Duitsland, maar ik vond ze allebei heel matig spelen.
Ze spuiten dr vanalles in om me taai te houdenquote:
Proef je niks ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze spuiten dr vanalles in om me taai te houden![]()
![]()
![]()
Zit nu aan een eitje en broodje kaas maar mn maag weet nog niet of het echt lekker is
Jawel ik proef wel alles maar de Nieuwe medicatie maakt me erg misselijk als het opgehoogd wordt...en dat gaat zo weer gebeurenquote:
De zuster kwam ff allesmeten...ben dr nogquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:55 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat je weer in slaap bent gevallen![]()
geeft niks...
Doe maar lekker rustig aan... en de groetjes aan Kardinaaltje![]()
![]()
doei doei...
en goedenmorgen Deisyy en FANN.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:53 schreef Deisyy het volgende:
Hoi Laysa![]()
Zitten het broodje en eitje er nog in?
Is de pijn vandaag al iets minder dan gisteren? Wees maar een beetje lief voor jezelf en laat maar een pijnstiller aan je rollator hangen als je last hebt
Muller, speelt die nog, of speelde die nog, wordt die niet een beetje te oud?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh ja, en het kwam omdat de scheidsrechter uit de vórige partij ook een kudt was en omdat dankzij hem Müller niet mee mocht spelen waren ze nu zwaar in het nadeel.
Overigens riepen ze vanmiddag nog dat ze ook zonder Müller met op zijn minst 4 doelpunten zouden winnen.
Dat sluit dan mooi aan bij Oranje. Wordt het toch nog spannend.quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:08 schreef remlof het volgende:
Spanje was alles behalve superieur. Er kwam bijna geen pass aan, en als ze de bal al hadden durfden ze er nauwelijks mee te lopen, in tegenstelling tot Duitsland.
Spanje kreeg meer kansen dan Duitsland, maar ik vond ze allebei heel matig spelen.
Mijn zus wordt vandaag opgenomen en krijgt ze nog allerlei onderzoeken. Vandaag krijgt ze ook pas de operatietijd van morgen te horen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en goedenmorgen Deisyy en FANN.
Deisyy weet jij al hoelaat je zusje morgen moet, en is ze al opgenomen of moet ze zich ook morgenochtend melden.
oke, nou we gaan vast duimen voor jullie.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus wordt vandaag opgenomen en krijgt ze nog allerlei onderzoeken. Vandaag krijgt ze ook pas de operatietijd van morgen te horen.
Wat een spanning, dat die komende week maar razendsnel voorbij mag gaan,quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus wordt vandaag opgenomen en krijgt ze nog allerlei onderzoeken. Vandaag krijgt ze ook pas de operatietijd van morgen te horen.
ja stom he, zal ff vertellen, je kon een flatscreen bestellen bij de wehkamp, en als ze dan wereld kampioen werden kosten die flatscreen je niks.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:19 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)anje_kampioen__.html
Octupus voorspelt dat Oranje kampioen wordt.
Er is toch ook een energiemaatschappij waar je een jaar (?) gratis energie krijgt als Nederland kampioen wordt? Dat hele bedrijf zit zeker de hele dag voor Spanje te duimen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:22 schreef Toverheks het volgende:
ja stom he, zal ff vertellen, je kon een flatscreen bestellen bij de wehkamp, en als ze dan wereld kampioen werden kosten die flatscreen je niks.
Verder nog niets gehoord, gisteravond is ze met taxi (want kinderstoeltje , kinderwagen, alles zat in de auto)quote:
Klinkt alsof jullie net 12 jaar getrouwd zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:34 schreef Laysa het volgende:
oooo en kally komt zo langs...gezellig....en mn lieffie sliiep daarnet nog want ik zag dat zn gordijnen nog dicht waren
Dat klinkt ernstigquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Verder nog niets gehoord, gisteravond is ze met taxi (want kinderstoeltje , kinderwagen, alles zat in de auto)
naar huis gegaan.
Ze zal zo wel bellen.
Hahaquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie net 12 jaar getrouwd zijn, mogguh
Betrapt!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:42 schreef Leandra het volgende:
Laysa, fijn dat je fit genoeg bent om hier te posten na zo'n pittige operatie![]()
Ik hoop dat je de rest van de week een beetje fatsoenlijk doorkomt en dat de misselijkheid hanteerbaar wordt, want van misselijkheid alleen al word je gruwelijk beroerd, sterkte
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Betrapt!![]()
Douchen, ontbijten en dan ben ik er weer!
Ik zie je rond 11!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ja wat misselijkheid aan gaat zijn jij en Marrije de experts op dit moment...jij ook rustig aan....Ik ga ff een dutje tot 11 uur doen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:19 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)anje_kampioen__.html
Octupus voorspelt dat Oranje kampioen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |