Wij ook niet. Ik weet niet wat het gaat worden zondag, ik hoop voornamelijk: gezellig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die spanjolen speelden elke kans netjes uit
Nederland gaat winnen. Het zal geen walkover worden, maar die spanjolen kunnen gewoon niet scoren. En dat kan Oranje wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij ook niet. Ik weet niet wat het gaat worden zondag, ik hoop voornamelijk: gezellig.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die spanjolen speelden elke kans netjes uit
Dat komt wel goedquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij ook niet. Ik weet niet wat het gaat worden zondag, ik hoop voornamelijk: gezellig.
Maar als we wel winnen heb je qua mogelijkheden er vermoedelijk een stuk meer te neuken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:54 schreef remlof het volgende:
Ow en als wij niet winnen wordt het niet gezellig, maar dan heb je wel meer tijd om te neuken na afloop
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is hier uit de hand gelopen als enige stad in Nederland, na de halve finales. Dus we hebben het over reputatie die hoog gehouden moet worden. Ik probeer nog mini-baksteentjes te scoren voor de 4-jarige hier, lijkt me zó schattig! En dan een foto maken uiteraard: "Zijn eerste bushokje".
Of, als Spanje wint: "Zijn eerste ambassade-ruit"
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar als we wel winnen heb je qua mogelijkheden er vermoedelijk een stuk meer te neuken.
Dan doe je er lekker lang over. Oh God, wat zullen veel mensen moe zijn op maandagquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen die 30 euforische bier hè.. dat werkt dan mogelijk weer wat remmend.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn oude buurtje
Ik hoorde dat de politie er zondag nog meer bovenop zal zitten, prima maar ik denk dat dat juist het tegenovergestelde effect heeft.
Ook best gek he? Dat wij rellen hebben en Amsterdam, Utrecht en Rotterdam niet. Misschien dat het iets te maken heeft met het feit dat ze daar wél wat georganiseerd hadden.
Grote schermen op het malieveld zondag!
(Dan kijk ik ws alsnog gewoon thuis hoor.)
Ik heb Jack nog niet gezien, sterker nog, ik heb de tweede helft op de ARD gekeken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar het gemak waarmee ze ál die kansen creëerden, tegen een team dat vóór deze halve finale nog als een absolute titelfavoriet werd gezien, ook hier.
Er zijn fases geweest waarin de Duitsers echt compleet werden vastgezet en weggetikt. Ze kwamen zelfs minutenlang helemaal niet meer op de helft van Spanje, zelfs niet met wanhopige lange ballen.
Ik zeg niet dat Nederland kansloos is hoor, maar als je puur op voetbalklasse kijkt dan zet ik m'n poet op Spanje. Ze zijn echt héél goed. Of vond Jack van niet?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb Jack nog niet gezien, sterker nog, ik heb de tweede helft op de ARD gekeken.
Maar Spanje heeft de buit al binnen, ze staan voor het eerst in een WK-finale. Dat kennen wij onderhand wel, we willen deze derde keer gewoon wínnen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil maandag ook vrij maar dat kan niet, collega op vakantie.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Had je ook genoeg van Snoeks? Of wilde je het gejank van de Duitsers horen?
En ik denk niet dat Spanje zo redeneert.
Nederland is voor mij de underdog, maar da's mooi. Als ze boven zichzelf uitstijgen en winnen, dan... dan... laat ik een tattoo zetten. Nee Ian, niet van Van Bommel.
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja weet ik nog niet, maar hij komt er wél! Als.
Nee lavenderr, die is niet specifiek genoeg! Dat kan ook slaan op koninginnedag of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |