De finale is een mooie kans om die Spanjolen betaald te zetten voor de 80-jarige oorlog.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:17 schreef Jian het volgende:
Kroonprins Willem-Alexander gelooft in wereldtitel Oranje !
"Het komt zeker goed"
Ja, ja, ik vertrouw 'm voor geen cent![]()
Een prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
Daar hebben de Vlamingen, toen nog behorend tot ons landje, niet echt veel aanquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De finale is een mooie kans om die Spanjolen betaald te zetten voor de 80-jarige oorlog.
Hadden ze maar beter moeten voetballen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Daar hebben de Vlamingen, toen nog behorend tot ons landje, niet echt veel aan
Ik hoorde dat ze the oldest boyband in the world genoemd werden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
Die heb ik denk ik gemist, maar ik geloof wel dat ik de kern snap.
Dat ze de oudste boyband zijn?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:14 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo lachen om die BBC opmerking.
Ja, Ian schreef dat. Ik heb gezocht naar die quote maar hij is weg!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze the oldest boyband in the world genoemd werden.
Trainer en assistent van fc Duitsland.quote:
quote:
Zo, die is goed met vertalen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:02 schreef Gert het volgende:
Niet te diep denken vermoederlijk. Bassie und Adriaan?![]()
Aaaaaaaaah neeeeeee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet te diep denken vermoederlijk. Bassie und Adriaan?![]()
You're nog good, cant' you see, brother Louie Louie Louie!
Vennegoor oder Hesselinkquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:08 schreef Gert het volgende:
Wat is Vennegoor of Hesselink in het Duits.
quote:
Jongen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want een naam blijft hetzelfde in een andere taal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha HA! Had ik je mooi beet hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |