Ik hoorde dat ze the oldest boyband in the world genoemd werden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
Die heb ik denk ik gemist, maar ik geloof wel dat ik de kern snap.
Dat ze de oudste boyband zijn?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:14 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo lachen om die BBC opmerking.
Ja, Ian schreef dat. Ik heb gezocht naar die quote maar hij is weg!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze the oldest boyband in the world genoemd werden.
Trainer en assistent van fc Duitsland.quote:
quote:
Zo, die is goed met vertalen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:02 schreef Gert het volgende:
Niet te diep denken vermoederlijk. Bassie und Adriaan?![]()
Aaaaaaaaah neeeeeee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet te diep denken vermoederlijk. Bassie und Adriaan?![]()
You're nog good, cant' you see, brother Louie Louie Louie!
Vennegoor oder Hesselinkquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:08 schreef Gert het volgende:
Wat is Vennegoor of Hesselink in het Duits.
quote:
Jongen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want een naam blijft hetzelfde in een andere taal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha HA! Had ik je mooi beet hè!
quote:
Ik zit zaterdag lekker in de trein, ze kunnen allemaal mijn rug opquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik vind 'm zelf ook stom.![]()
Doe jij eens eentje dan, ik zal er intrapppen!
Ian! Hebben ze daar al zin in de kraker tegen Uruguay om de derde plaats? Moet je eens schijnheilig enthousiast vragen.
The white zone is for loading and unloading only.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:25 schreef Jian het volgende:
Code GEEL!
Het KNMI heeft 'code geel' ingesteld, een waarschuwing voor extreme hitte. Door een tropische zuidelijke stroming komen we morgen uit op temperaturen van 30 tot 35 graden.
Codes zijn stoer; Houston, we have a code Yellow, we are going down, i repeat we have a code Yellow .... !![]()
quote:tis het weer
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, wat de hell?! Hoe krijg je het voor elkaar om een paint poppetje zo lelijk over je ava heen te smurfen!?
Laag bij de grond vretenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ga morgen picknicken in Utrecht. Met een picknikker.
Hij heeft rare randjes en rechts bij zijn schouder een rare zwarte plek!quote:
"Neuk hè"quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ga morgen picknicken in Utrecht. Met een picknikker.
Neuh. We've been there and done that together. Platonisch in het plantsoenquote:
Is hij wel bekend met het werk van Plato?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh. We've been there and done that together. Platonisch in het plantsoen.
Jezus, bij jou is het nog warmer volgens mijquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is hij wel bekend met het werk van Plato?
Inmiddels wel. Zij het bij tijd en wijle sputterend.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Is hij wel bekend met het werk van Plato?
28 graden, valt mee dusquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Jezus, bij jou is het nog warmer volgens mij
Wat heb je die juffer aangedaan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik word trouwens binnenkort in elkaar geslagen is mij eerder vandaag meegedeeld door een vriendelijke mejuffrouw hier in de straat
Gedraag je dan ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik word trouwens binnenkort in elkaar geslagen is mij eerder vandaag meegedeeld door een vriendelijke mejuffrouw hier in de straat
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft rare randjes en rechts bij zijn schouder een rare zwarte plek!![]()
Onze Führer, wat doe je!?![]()
![]()
Toen ik de straat inliep na het boodschappen doen was Jufje in de verte bezig haar fiets op te laden met strandspullen. Hoewel het een smalle stoep is had zij mij ook al lang gezien maar dat weerhield haar er niet van vlak voordat ik bij haar was haar fiets dwars over de stoep te manoeuvreren tussen geparkeerde fietsen, de gevel en een geparkeerde auto. "En nu?" was mijn reactie, van de andere kant stonden inmiddels ook mensen te wachten. "Nou, het lijkt me veur de hand liggen dat jij even aan de kant gaat" zei mejuffrouw op een mij onwelgevallige toon. "Een schop voor je kont kun je krijgen" zei ik toenquote:
Maar, wel een lekker ding verder ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
En ging ze opzij of heb je geschoptquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik de straat inliep na het boodschappen doen was Jufje in de verte bezig haar fiets op te laden met strandspullen. Hoewel het een smalle stoep is had zij mij ook al lang gezien maar dat weerhield haar er niet van vlak voordat ik bij haar was haar fiets dwars over de stoep te manoeuvreren tussen geparkeerde fietsen, de gevel en een geparkeerde auto. "En nu?" was mijn reactie, van de andere kant stonden inmiddels ook mensen te wachten. "Nou, het lijkt me veur de hand liggen dat jij even aan de kant gaat" zei mejuffrouw op een mij onwelgevallige toon. "Een schop voor je kont kun je krijgen" zei ik toen
Lol, en toen heeft die trol belooft dat je in elkaar zal worden geslagen? Woon je in een mocro buurt ofzeaux?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik de straat inliep na het boodschappen doen was Jufje in de verte bezig haar fiets op te laden met strandspullen. Hoewel het een smalle stoep is had zij mij ook al lang gezien maar dat weerhield haar er niet van vlak voordat ik bij haar was haar fiets dwars over de stoep te manoeuvreren tussen geparkeerde fietsen, de gevel en een geparkeerde auto. "En nu?" was mijn reactie, van de andere kant stonden inmiddels ook mensen te wachten. "Nou, het lijkt me veur de hand liggen dat jij even aan de kant gaat" zei mejuffrouw op een mij onwelgevallige toon. "Een schop voor je kont kun je krijgen" zei ik toen
En nou gaat ze je in elkaar slaan ......quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze ging opzij. Ik zei het trouwens heel vriendelijk, verbaasd ook wel.
Nee, deze mejuffrouw (ik heb haar eens tegen een vriendin horen blaten bij de afhaal-Thai) woont hier schuin tegenover in een huisje waarvoor ze vlak voor de crisis echt véél te veel betaald heeft. 40 a 45 m2 met een klein tuintje voor bijna 2 ton kk. De grootste minderheid hier in de buurt is Surinaams en de jonge Marokkanen corrigeren elkaar hier op slecht gedrag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lol, en toen heeft die trol belooft dat je in elkaar zal worden geslagen? Woon je in een mocro buurt ofzeaux?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ] >>>>>>> [ afbeelding ]
Hoe heb jij het gedaan dan? Niet met paint?
Ja, daarom had mijn eerste versie een achtergrond zonder palmquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Met APS. Maar nu zit die boom tegen z'n haar aan. Vindt Dolfje niet leuk >>>>>>>>> KZ-Lager.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, daarom had mijn eerste versie een achtergrond zonder palm
Die staat achter je, Dolfjeprecies.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:34 schreef Gert het volgende:
Met APS. Maar nu zit die boom tegen z'n haar aan. Vindt Dolfje niet leuk >>>>>>>>> KZ-Lager.
quote:
Maar je hebt wel rare randjes, Dolfjedenialquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zit in m'n haar, die negerboom!
Wie begint hier nou over zwarte vlekken bij een schouder.
En dan ben IK ineens Dolfjeprecies, ja dahag!
quote:
Ik dacht dat het vróuwen waren die een gebrek aan ruimtelijk inzicht haddenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zit in m'n haar, die negerboom!
Wie begint hier nou over zwarte vlekken bij een schouder.
En dan ben IK ineens Dolfjeprecies, ja dahag!
Is in een café op een brug ook goed?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dolfje blij ("Ich bin KEIN treehugger")![]()
En Gabbana ook (zo heet de palm).
Zullen we een meeting op een woonboot houden, als Nederland wint?![]()
![]()
![]()
D'r OP dan hè...quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dolfje blij ("Ich bin KEIN treehugger")![]()
En Gabbana ook (zo heet de palm).
Zullen we een meeting op een woonboot houden, als Nederland wint?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vróuwen waren die een gebrek aan ruimtelijk inzicht hadden
Oh god, jongens, de Rotterdam Hooligen in Dolf komt naar boven! Ren, Ren voor je LEVEUH!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet niet denken joh, gewoon van je eigen kwaliteiten uitgaan.
Ik vind met z'n allen zo'n woonboot dat open riool in mokum intrappen eigenlijk wel gezellig.![]()
En als de eigenaar dan komt janken, geeft Scrutiunizert 'm een trap onder z'n hol.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
Is de huldiging 'savonds of 'smiddags?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh god, jongens, de Rotterdam Hooligen in Dolf komt naar boven! Ren, Ren voor je LEVEUH!![]()
's middags 13.00 uur, ... de optocht begint in het Centrum van Madridquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
Is de huldiging 'savonds of 'smiddags?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei hij na "zinken dat kutschip" te hebben gepost.
Ah bah, ik kan geen vrij krijgen dinsdag.quote:
quote:... de optocht begint in het Centrum van Madrid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |